Wat zeggen jullie kenners? Pink hot or not!
quote:OOOOOOOOOOOOOOHH!! Jij bent pas echt gemeen!!
Op donderdag 12 september 2002 18:32 schreef shavirah het volgende:
* shavirah zegt helemaal niets, kan ze ook niets verkeerd zeggen
quote:(heb je gisteren op MTV Stayin'Alive The Music gezien?)
Op donderdag 12 september 2002 18:34 schreef Joene het volgende:
BeeGees Roeleren
Ja, ze is ranzig met haar tattoo's en ordinaire kop..volgens mij zouden we elkaar ook oprecht haten als we elkaar kenden...
Kweenie, die muziek heeft wel wat, om een of andere reden is ze echt anders dan de rest, precies zoals ze zingt...
quote:
Op donderdag 12 september 2002 18:34 schreef Catootje het volgende:[..]
OOOOOOOOOOOOOOHH!! Jij bent pas echt gemeen!!
quote:Speelbeest is ook fan van Pink, maar hij zet het geluid nooit aan
Op donderdag 12 september 2002 18:31 schreef Catootje het volgende:
Pink! Ik vind dat ze zulke lekkere muziek maakt. Maar volgens mij is dat muzikaal gezien niet goed: vaak betrap ik mij er op dat ik van die lekkere deuntjes zo snel oppik en leuk vind. (Discotijdperk meegemaakt, dan krijg je dat)Wat zeggen jullie kenners? Pink hot or not!
quote:Het is een lekker sletje, dat moet gezegd.
Pink hot or not!
quote:dat ook al, ik zou d'r niet uit m'n bed duwen hoor
Op donderdag 12 september 2002 18:42 schreef Uncle_Eric het volgende:[..]
Het is een lekker sletje, dat moet gezegd.
quote:MTV niet gezien , ik had andere zaakjes aan mn kop
Op donderdag 12 september 2002 18:35 schreef Catootje het volgende:[..]
(heb je gisteren op MTV Stayin'Alive The Music gezien?)
Ja, ze is ranzig met haar tattoo's en ordinaire kop..volgens mij zouden we elkaar ook oprecht haten als we elkaar kenden...
Heb wel de dvd van beegees
quote:tsja, weer eens wat anders dan een blonde breezah-doos
Op donderdag 12 september 2002 18:35 schreef Catootje het volgende:
... Ja, ze is ranzig met haar tattoo's en ordinaire kop ...
quote:juist
Op donderdag 12 september 2002 18:52 schreef LenL het volgende:
ik haat dat stomme dont let they get me lied, de muziek zuigt, en het odnerwerp is helemaal te dom voor woorden. verder is ze lelijk, doet ze dom etc. Het enige wat een beetje acceptabel is is de gitariste...
quote:Not!
Wat zeggen jullie kenners? Pink hot or not!
quote:Spreekt de muzikant
Op donderdag 12 september 2002 18:52 schreef LenL het volgende:
... Het enige wat een beetje acceptabel is is de gitariste...
Btw, haar Asian bassiste is ook niet mis hoor
quote:Hmm ik doelde daarmee niet op uiterlijk en ook niet op gitaar speel kwaliteiten... ik weet eigelijkniet waarom ze minder erg is dan de rest, ik wist trouwens niet eens dat ze een asian bassiste hebben (niks mis met asians hehe
Op donderdag 12 september 2002 19:03 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Spreekt de muzikant
Btw, haar Asian bassiste is ook niet mis hoor
quote:maaruhh, rock is toch al jaren uit?
Op donderdag 12 september 2002 19:27 schreef cemeteryslut het volgende:
foei?naja ik vind der een beetje een doos, zo van ohw rock is in dus ik ga maar rocken :S zonde
quote:Ja
Op donderdag 12 september 2002 19:33 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
maaruhh, rock is toch al jaren uit?
quote:gelukkig, dan zit ik nog steeds goed
Op donderdag 12 september 2002 19:34 schreef MrTorture het volgende:
JaRock is nog steeds de meest verkochte stijl. Maar niemand die het mooi vindt.
quote:
Op donderdag 12 september 2002 19:34 schreef MrTorture het volgende:[..]
Ja
Rock is nog steeds de meest verkochte stijl. Maar niemand die het mooi vindt.
quote:Nou, rockmuziek heeft nog steeds het grootste aandeel in de verkoop, gevolgd door (als ik me niet vergis) R&B. En toch zeggen veel mensen dat rock dood is.
Op donderdag 12 september 2002 20:33 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Het is gewoon minder aantrekkelijk voor de hypegevoelige singlekopende jeugd
quote:tja ik ook niet...
Op donderdag 12 september 2002 18:43 schreef Type het volgende:[..]
dat ook al, ik zou d'r niet uit m'n bed duwen hoor
...als ze die lelijke kop en die tattoos niet had
quote:Naadje doch ieder een eigen smaak...
Pink! Ik vind dat ze zulke lekkere muziek maakt. Maar volgens mij is dat muzikaal gezien niet goed: vaak betrap ik mij er op dat ik van die lekkere deuntjes zo snel oppik en leuk vind. (Discotijdperk meegemaakt, dan krijg je dat)Wat zeggen jullie kenners? Pink hot or not!
quote:Absoluut mee eens. Nog steeds ordinair white trailertrash, maar een stuk aanhoorbaarder.
Op donderdag 12 september 2002 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
Pink is stukker vooruit gegaan na haar Arrenbie periode.
Iets wat ik overigens heel grappig vind is dat de meeste critics P!NK helemaal de hemel in prijzen, terwijl ik persoonlijk de kwaliteit maar zo/zo vind. Is niet erg, want ik vond Linda, Roos en Jessica ook leuk (om maar wat te noemen). Kortom, de happyjoy muziek die ik leuk vind staat meestal niet garant voor al te veel kwaliteit. Toch vind de muziekpers P!NK echt geweldig. Ik heb geen idee waarom, maar ik vind het ook okay en that works for me! .
quote:weet jij veel wat ze gezopen/geslikt had
Op zaterdag 8 maart 2003 14:52 schreef Zander het volgende:
Ik zag een tijdje terug een live-optreden van Pink bij een of andere MTV award uitreiking. Mijn god, wat was dat slecht. Op de plaat kan het er best mee door, maar live is het drie keer niks. Ik heb zelden een 'professionele ster' zo vals horen zingen.
quote:Ach ja, we hebben allemaal wel eens was
Pink! Ik vind dat ze zulke lekkere muziek maakt. Maar volgens mij is dat muzikaal gezien niet goed: vaak betrap ik mij er op dat ik van die lekkere deuntjes zo snel oppik en leuk vind.
* Verbal vindt op dit moment twee nummers van Chistoepsnol Aguilera goed
V.
quote:nee, nee, NEEEEE!!!
Op zaterdag 8 maart 2003 14:55 schreef Verbal het volgende:[..]
Ach ja, we hebben allemaal wel eens was
* Verbal vindt op dit moment twee nummers van Chistoepsnol Aguilera goed
V.
niet het
quote:
Op donderdag 12 september 2002 18:32 schreef Joene het volgende:
ik zeg , tijd voor een collumn
Dat zeg ik ook, maar dan met één l.
V.
die reactie is maar een half jaar oud
De rest is erg standaard en ze is sowieso als artieste niet echt een wereldtalent, leuk voor de massa.
quote:Nou ik denk dat de muziek meer word gemaakt om geld mee te verdienen.
quote:Heb je geen Google?
Op zaterdag 8 maart 2003 15:03 schreef Tweater het volgende:
jamaar jongens, dat vraag ik nietweet iemand haar home-page?
quote:nou ik heb al een helboel geprobeert hoor
Op zaterdag 8 maart 2003 15:05 schreef Zander het volgende:[..]
Heb je geen Google?
quote:Ik zie Pink als een marketing concept, beginnen met arrenbie en nu even rock doen, het is allemaal erg geforceerd en nep. De act is belangrijker dan het produkt. Ik lig er niet wakker van, de hitlijsten staan er vol mee.
Op zaterdag 8 maart 2003 14:52 schreef Zander het volgende:
Ik zag een tijdje terug een live-optreden van Pink bij een of andere MTV award uitreiking. Mijn god, wat was dat slecht. Op de plaat kan het er best mee door, maar live is het drie keer niks. Ik heb zelden een 'professionele ster' zo vals horen zingen.
Madonna is live trouwens ook niet echt super, ik heb eens kort naar een registratie van een concert gekeken (Nederlands team nam dat op toen) en de achtergrondzangeressen namen regelmatig heel partijen over, wel elegant opgelost maar eigenlijk best wel triest.
quote:My sentiments exactly! Een hele verbetering!
Op maandag 13 oktober 2003 12:13 schreef Punkerdude het volgende:
dat nieuwe nummer van haar....
je hoort daar duidelijk dat er invloeden zitten van tim armstrong....
quote:Ze heeft zelf in een interview vermeld dat ze eigenlijk rock wilde doen, en R&B heeft gebruikt om het wereldje in te komen. Ze zou zelfs gelijk kunnen hebben
Op maandag 13 oktober 2003 11:45 schreef drexciya het volgende:
Ik zie Pink als een marketing concept, beginnen met arrenbie en nu even rock doen, het is allemaal erg geforceerd en nep.
Pink's echte naam is Alicia Moore
Ze is geboren op 8 september 1979 in Pennsylvania (Philidelphia)
Haar vader heet Jim en haar moeder Judy en ze heeft een oudere broer die Jason heet
Ze is blond en heeft blauwe ogen, ze houdt van tattoos (ze heeft er 13)
Haar favoriete kleur is groen
Ze heeft een hond die Fucker heet
Pink is haar muzikale naam omdat ze nogal vaak bloost
Ze heeft een tong piercing, haar sterrenbeeld is maagd, en ze is gek op boksen...
Feel good time vind ik wel lekker.... De muziek.
Ik ken het nieuwe nummer niet.
quote:daar ken ik er ook een van...
Op donderdag 12 september 2002 18:40 schreef Manono het volgende:
Speelbeest is ook fan van Pink, maar hij zet het geluid nooit aan
quote:Ze staat in de file (hoe kan het ook ander in dit kutkikkerlandje)
Op donderdag 16 oktober 2003 17:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Oja,Pink is vandaag tussen 16:00 en 17:00 uur te gast bij Ruud de Wild op 3FM
quote:Dat viel mij ook al op.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:56 schreef schatje het volgende:
Ze is wel een stuk dikker in het echt.Geeft verder niet.
quote:jah want er zal eens iemand dik zijn!
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:26 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Dat viel mij ook al op.
. Nu ben ik niet zo'n fanatiek fan meer...
quote:Ik dacht dat jij daar wel een fanatiekere fan van zou worden...
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dat viel mij ook al op.. Nu ben ik niet zo'n fanatiek fan meer...
quote:Mwoah, de laatste keer dat ik haar op tv zag was het nogal overdreven...
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:35 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik dacht dat jij daar wel een fanatiekere fan van zou worden...
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 17-10-2003 19:16]
quote:nou dat vond ik wel meevallen
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:56 schreef schatje het volgende:
Ze is wel een stuk dikker in het echt.Geeft verder niet.
.
Ben de TS niet hoorquote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Vind je het zelf zo erg dat je fan van pink bent?
Ik had het ook niet tegen jou.quote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
Ben de TS niet hoor
JEP JEP!!!! Ik ga.....ik ben erg benieuwd hoe het is zonder hele show....ben ook naar haar concert in de ahoy geweest en dat was simpel weg geweldig!!!! Maar ben erg benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 16:52 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Gaat er nog iemand naar het concert in Amsterdam?
Gaaaaapquote:Op maandag 26 april 2004 09:50 schreef Catootje het volgende:
Jaaaaaaaaa, en fan van Raymond van het Groenewoud ( "Oww danielee, laat me lachen, laat me huilen binnenin, kook een ei, kzie je bezig..")
Maar ontopic: fan zijn van Pink is erg fout, en het is ook wel over hoor: ik heb het nu wel gezien met 'stoere dame met scheve mond' ..tis een soort vrouwelijke (leeftijdverradende) Billy Idol...
Op de eerste plaats is het geen rock maar poprock-mainstream-shit, op de tweede plaats kan ze niet goed zingen (heb haar live gehoord) en op de derde plaats mag ik toch zelf wel bepalen wat ik goed of fout vind: dat voor een ander invullen vind ik zooooooooo voor mensen die in deze tijd in hun pubertijd zitten (of ze de leeftijd er nu voor hebben of niet)....Maar mijn pubertijd had je goed ingeschat!! Kan je toch nog iets!quote:Op maandag 26 april 2004 19:58 schreef OutKast het volgende:
[..]
Gaaaaap![]()
Zeggen wat "in" en "uit" of goed of fout is is zoooooo voor mensen die in de jaren '80 in hun pubertijd zaten en nu een inhaalslag maken.....
P!NK is leuk voor de mensen die er van houden en niet leuk voor de mensen zoals jij. Ga jij maar weer lekker hip doen om muziek doe nu toevallig weer in is ( je weet wel, uit je jeugd...)
In mijn ogen is zij (eindelijk) iemand die weer fuckin' goed kan zingen en de kids' interesse kan wekken voor rock i.p.v. rap&bullshit.....
Hmmm.. dat ze Love song maar uitbrengtquote:Op maandag 26 april 2004 21:26 schreef Kworb het volgende:
Pink's nieuwe single in Amerika, "Catch Me While I'm Sleeping", is echt weer van haar oude niveau
Begrijpend lezen leerde je nog niet op school in de jaren '80 blijkbaar.....Ik zeg niet dat ze rock maakt, ik zeg dat ze de kids weer richting rock kan trekken, met haar muziek.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:42 schreef Catootje het volgende:
[..]
Op de eerste plaats is het geen rock maar poprock-mainstream-shit, op de tweede plaats kan ze niet goed zingen (heb haar live gehoord) en op de derde plaats mag ik toch zelf wel bepalen wat ik goed of fout vind: dat voor een ander invullen vind ik zooooooooo voor mensen die in deze tijd in hun pubertijd zitten (of ze de leeftijd er nu voor hebben of niet)....Maar mijn pubertijd had je goed ingeschat!! Kan je toch nog iets!
Ow wat ken jij me goed!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:31 schreef OutKast het volgende:
[..]
Begrijpend lezen leerde je nog niet op school in de jaren '80 blijkbaar.....Ik zeg niet dat ze rock maakt, ik zeg dat ze de kids weer richting rock kan trekken, met haar muziek.![]()
En je mag zeker vinden dat ze niet kan zingen. Ik vindt juist weer van wel (ik heb haar ook live gehoord en gezien), en je mag helemaal zelf weten wat je vindt.....want je bent immers een vrijgevochten, zelf-ontwikkelde vrouw.....hup, ga nu maar weer gauw die nieuwe zelf-ontwikkelings cursus d.m.v reiki doen ( je weet wel, die je laatst in de Viva zag staan).
En ik weet zeker dat ik heel veel dingen goed kan. Zoals jou inschatten bijvoorbeeld. Je reactie was weer een lekker schoolvoorbeeld. Zo makkelijk.....
Aaaaaaaw wat lief, het pubert!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:31 schreef OutKast het volgende:
[..]
Begrijpend lezen leerde je nog niet op school in de jaren '80 blijkbaar.....Ik zeg niet dat ze rock maakt, ik zeg dat ze de kids weer richting rock kan trekken, met haar muziek.![]()
En je mag zeker vinden dat ze niet kan zingen. Ik vindt juist weer van wel (ik heb haar ook live gehoord en gezien), en je mag helemaal zelf weten wat je vindt.....want je bent immers een vrijgevochten, zelf-ontwikkelde vrouw.....hup, ga nu maar weer gauw die nieuwe zelf-ontwikkelings cursus d.m.v reiki doen ( je weet wel, die je laatst in de Viva zag staan).
En ik weet zeker dat ik heel veel dingen goed kan. Zoals jou inschatten bijvoorbeeld. Je reactie was weer een lekker schoolvoorbeeld. Zo makkelijk.....
Luister, stomme kut. Jij komt hier je negativiteit brengen door te zeggen dat fan zijn Pink heel fout IS.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:07 schreef Catootje het volgende:
[..]
Ow wat ken jij me goed!!!!!!!!!![]()
Ohhhhhhhhhhhhhh, leg het dan voor-taan uit op vie-vaa-nie-voo.
Wie ben jij dan? En wat is je toevoeging hieraan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:23 schreef Mr.Pie het volgende:
[..]
Aaaaaaaw wat lief, het pubert!!
Ik denk dat je (het) me onderschat..... Ik was bij het concert van Pink. Zij zei dat ze iemand ging coveren, haar grote voorbeeld. En terwijl ze dit zei riepen meerder kids uit de zaal "Linda Perry!!!". Denk je dat die kids Linda Perry nog kennen van de 4 Non Blondes???? Ik denk van niet....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:42 schreef Mr.Pie het volgende:
Ik begreep het als een mening, en jij begint met je kinderachtig te gedragen, vaak voorkomend bij pubers die iets negatiefs horen over hun favoriete artiest. En verder ben je natuurlijk ongelofelijk naief als je denkt dat een pink de interesse in rock aan zal wakkeren, hooguit dat het wat minder dance achtige pop is.
Maar toch blijf je schattig.
Ja, dat is echt een kutnummer. Net als The Last To Know.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:34 schreef BrianMay het volgende:
Get this party started irriteerde me mateloos. (Nu nog trouwens)
Get the party started vind ik ook heel erg irritant, net als de R&B-achtige liedjesquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een kutnummer. Net als The Last To Know.
Pink is voor mij dus gewoon een zangeres met goeie en met slechte nummers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |