Lekkah lekkah...bbq is wel nice. Maar eerst at ik me altijd vol met brood en salade en had ik geen plek meer voor vlees..Nu ik chubby-af wil zijn wacht ik netjes op mijn lamskoteletje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Say my name, whaaammm whaammmm whaammm! Dikke beats van PR uit de speakers, means weekend. Zondag lekker all you can eat bbq... Lekker onbeperkt knallen met die fikandellen, lekker genieten...!!!
fixed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef ChesterPerry het volgende:
meestal eet ik 10-15 satestokkies en kipfilet en salade en stokbrood en watermeloen+ limonade
Krijg er spontaan racekak van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:01 schreef Snakey het volgende:
Er is hier een internationale food and drink markt gaande. Waar ook argentijnen staan en die hebben zulke BBQ's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele beesten op de BBQ.
Nice!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:05 schreef CarbonC het volgende:
Oh Fanta: m.b.t. die bijen: het Europese parlement heeft een tijdelijk verbod afgekondigd voor 2 jaar voor die gifstoffen.
Grote kont, dan lijkt m'n lul zo klein.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef McNulty het volgende:
Dat is een stuk vlees waar ik in wil bijten.
Compenseer met je ego.quote:
word echt gek, een zegt dat ik neger bent hoorde laatst van een meisje dat ik lijk op hicham uit veenendaalquote:
Verf 'm zwart, dan denken mensen sowieso dat hij groter is dan dat ie werkelijk is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een beetje moeilijk te visualiseren.
+ Goede billen, goede workout, ik denk dat ze lift, die negergenetics.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:09 schreef McNulty het volgende:
Dat is een stuk vlees waar ik in wil bijten.
Lekker dushi, succes!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef IrCute het volgende:
Hele week 25 graden![]()
ga nu ff cardio' en
[ afbeelding ]
xoxo
Jij bent zo'n wigger.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
word echt gek, een zegt dat ik neger bent hoorde laatst van een meisje dat ik lijk op hicham uit veenendaalben gwn blank hoor
Zwart kleed af, dus nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Verf 'm zwart, dan denken mensen sowieso dat hij groter is dan dat ie werkelijk is.
ik heb ook een telefoon met lyca ik bel welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb jou op wa toch, stuur maar.
Trouwens wanneer is die gymmeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |