PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 02-05-2013 23:11:43 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
olliequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar wie had er ookalweer een stalkende ex ?
Ik hou liever voor mijzelf wie het was.quote:
Fuszyquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar wie had er ookalweer een stalkende ex ?
Ja VDM zijn planquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Iemand een suggestie om die kerstman door te vervangen?
er staat een link in de opquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Zoeey Deschanelquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Reemi, je bent erin getrapt. Hij wilde alleen maar aandacht met zijn naam in de TT en nu is het nog gelukt ook
Behalve als je Tim Wiese bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achja Weidenfeller was dinsdag 90 minuten irritantMag best een beetje op zon moment vind ik
johquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Reemi, je bent erin getrapt. Hij wilde alleen maar aandacht met zijn naam in de TT en nu is het nog gelukt ook
van je fouten moet je leren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik hou liever voor mijzelf wie het was.
Iedereen maakt wel eens fouten
Heb ik al genoeg gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van je fouten moet je leren.
je hebt mensen nodig die je daar op wijzen
heeft ze frans bijles?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou morgen een film gaan kijken bij een verse sma (8.5/10), maar ze kan opeens niet meer
De volgende x gaat ze het goedmaken zegt ze, maar ik had juist keiveel zin in morgen
slikt ze de pil ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou morgen een film gaan kijken bij een verse sma (8.5/10), maar ze kan opeens niet meer
De volgende x gaat ze het goedmaken zegt ze, maar ik had juist keiveel zin in morgen
Daar had ik de vorige week ook last van. Nu is ze op vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn baksteen uit 1980 heeft nog een beter kwaliteit beeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Behalve als je Tim Wiese bent.
Die man keepte toen de wedstrijd van zijn leven en in blessuretijd wilde hij even tijd gaan rekken met een showduik
Ik had morgen overdag eigenlijk een afspraak met een meisje, maar toen kon ze opeens niet. Maar nu gaat ze morgenavond waarschijnlijk mee naar een leuk feestje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef el-blanchito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |