Omdat je gewoon kunt opzoeken op internet hoe ze cupmaten bepalen, daar is gewoon een formule voor verzonnen, die formule kan je best ontkennen of zeggen dat hij niet correspondeert met de cupmaat van je BH die voor jou het lekkerste zit, maar die formule blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker de enige waarbij er geen meter van kloptDe enige manier om een bh maat vast te stellen is om hem aan te trekken. Maar dit kan jij natuurlijk niet weten dus ik snap ook niet waarom je zo zeker bent over je gelijk?
Ik gok dat je dan niet goed zelf meet. Ik heb genoeg vriendinnen gehad die moeite hadden met BH's die ik toen heb opgemeten en die pasten prima in dat schema, net als ik zelf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan ben ik zeker de enige waarbij er geen meter van kloptDe enige manier om een bh maat vast te stellen is om hem aan te trekken. Maar dit kan jij natuurlijk niet weten dus ik snap ook niet waarom je zo zeker bent over je gelijk?
Nouja het is wat je groot noemt maar niet iedereen met een A cup is helemaal plat zoals sommige mensen denken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef icloud het volgende:
Begrijp ik uit deze discussie dat zelfs iemand met een a up dikke memmen kan hebben?
Ik weet prima hoe je moet meten dankjequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik gok dat je dan niet goed zelf meet. Ik heb genoeg vriendinnen gehad die moeite hadden met BH's die ik toen heb opgemeten en die pasten prima in dat schema, net als ik zelf.
Kun je eindelijk eens een keer een leuke man scoren la je het af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe je moet meten dankje
Leuke mannen op FOK!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens een keer een leuke man scoren la je het af.
Ontken ik dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof je niet enorm van de aandacht houdt.
Ah, daarom val je niet op mijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dan zou ik juist op fokkers vallen. Maar ontopic weer
Heb je er zoveel afgewerkt dat je daarover een oordeel kunt hebben?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dan zou ik juist op fokkers vallen. Maar ontopic weer
Echt hoer hé.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je er zoveel afgewerkt dat je daarover een oordeel kunt hebben?
Iemand enig idee?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:19 schreef icloud het volgende:
Waarom hebben al die zweedse dames "verbeterde borsten"???
Ik weet het niet. Maar ik heb gelezen dat europeanen van nature wat vettiger zijn. En aangezien borsten voornamelijk uit vet en melk bestaan? Open deur lijkt mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |