SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Jouw tijd als mod ja.quote:
Achja, je moet ook niet op een openbaar forum kijken als je het niet wil wetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik gebruik alleen spoilers als ik de plot van een film vertel of morbide plaatjes, wist niet dat er mensen zijn die diep teleurgesteld zijn als ze de tussenstand horen van Chelsea - Basel
quote:
jij kijkt zeker ook stiekem door het sleutelgat als je ouders sex hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik gebruik alleen spoilers als ik de plot van een film vertel of morbide plaatjes, wist niet dat er mensen zijn die diep teleurgesteld zijn als ze de tussenstand horen van Chelsea - Basel
Toen Sierd de Vos het deed vond Johan Derksen het een grof schandaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jij kijkt zeker ook stiekem door het sleutelgat als je ouders sex hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |