Getinte glazen, ze verbergen de strakke kop. Marcheer rechtstreeks naar de motherfucking topquote:
IK WIL VA GODVERDOMME HE'S MINEquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IK WIL VA
jij hebt meer met jordy
fuck neergooien, bijltjes we pakken opquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Getinte glazen, ze verbergen de strakke kop. Marcheer rechtstreeks naar de motherfucking top
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IK WIL VA
jij hebt meer met jordy
zo goed ken ik jullie nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pff meteen zo negatief denken over ons
gevechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er wordt gevecht om mij wat is deze
Mijn autisme kan dit niet aan
huh?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jullie gaan echt daten he?
Drama in het tentenkamp, maar ik ga lekker op mijn linnen manquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
fuck neergooien, bijltjes we pakken op
Ga zelf wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb m al gemeet en praat vaker met m
ga weg bitch
Alsof jij mij nog ooit tegen gaat komen, ik wil niet dood worden gevonden in Antwerpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]als ik etsu tegenkom klap ik hem neer met de dichtsbijzijndste brandblusser
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij mij nog ooit tegen gaat komen, ik wil niet dood worden gevonden in Antwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |