Het is wel jouw probleem, maar jij neemt de pil niet in. Ze schrijven het alleen voor aan degene die het inneemt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn vriendin, Duits, is even hier bij mij. Maar de pil is bijna op, en ze heeft doordat ze onlangs is gestopt met haar baan geen ziekenkostenverzekering tijdelijk (raar Duits systeem). Nu is het natuurlijk net zo goed mijn probleem als ik haar zwager maak, maar mijn verzekering wil vast geen pil aan mij geven vanwege het simpele feit dat ik een piemel heb gok ik?

Gaat niet (meer) van je eigen risico af, tenminste niet als je ouder bent dan 21. Is gewoonweg zelf betalen en totaal niet verzekerd meer. Heb vorig jaar en dit jaar de pil gehaald en betaalde dit direct bij de apotheek en zag hier nooit meer wat van terug via mijn verzekeraar, werd niet afgeschreven van eigen risico.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Pil = eigen keuze, en ja, gaat op recept bij de HA. Gaat dus ook vrolijk van je eigen risico af. Dus je betaalt 'm eigenlijk sowieso al zelf.

Ah, okee. Komt natuurlijk uiteindelijk toch op hetzelfde neer: zelf dokken. Maar zoals je al zegt...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:26 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Gaat niet (meer) van je eigen risico af, tenminste niet als je ouder bent dan 21. Is gewoonweg zelf betalen en totaal niet verzekerd meer. Heb vorig jaar en dit jaar de pil gehaald en betaalde dit direct bij de apotheek en zag hier nooit meer wat van terug via mijn verzekeraar, werd niet afgeschreven van eigen risico.
quote:Overigens haal ik altijd voor een heel jaar en dat kost maar liefst 13 euro

Ik zou daar als vrouw-die-géén-kindjes-aan-haar-broek-wil toch echt niet op vertrouwen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:55 schreef Mishu het volgende:
Je hebt ook een pil die mannen kunnen slikken. Wees vernieuwend TS.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |