quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef mirannie het volgende:
Ik pin al jaren niet meer in winkels. Totaal onoverzichtelijk. Sinds ik weer contant ben gaan betalen, geef ik veel minder uit.
O ja joh? Knappe boy.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zou hier niet posten dat ik geld in huis had, het is voor een inbreker een koud kunstje de fokkers te lokaliseren.
Wat heb je aan papier met kleureninkt als de betalingssystemen plat gaan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef QBay het volgende:
Altijd ¤1500 in de kluis voor noodgevallen zoals een bank die failliet gaat, betalingssystemen die plat gaan, etc.
Grappig, ik heb juist het tegenovergestelde... Het scheelt namelijk veel benzinekosten of treintickets als ik in een winkel ben en ik heb tekort geld bij mij... Dan moet je weer terug naar huis, geld ophalen en weer naar de winkel gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef mirannie het volgende:
Ik pin al jaren niet meer in winkels. Totaal onoverzichtelijk. Sinds ik weer contant ben gaan betalen, geef ik veel minder uit.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef µ het volgende:
[..]
En als dat niet werkt kan je niets? Niets achter de hand?
Tja als je op je geld moet letten is dat wel het meest verstandige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef mirannie het volgende:
Neuh, hoef niet specifiek op mijn geld te letten, maar op deze manier hou ik wel meer overzicht. En blijft er meer geld over. Als het salaris binnen is, stort ik meestal meteen 300 (minstens) naar mijn spaarrekening en pin een vast bedrag voor boodschappen, benzine, kleding, enz. De rest blijft dan over voor de vaste lasten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Tja als je op je geld moet letten is dat wel het meest verstandige wat je kunt doen.
Geen probleem mee, kwestie van dagelijks je rekening in de gaten houden en weten hoeveel je hebt. Met diverse apps etc is het heel gemakkelijk om overzicht te houden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef mirannie het volgende:
Onoverzichtelijk als in: je geeft 8 euro net zo makkelijk uit als 18 euro, oke, maar voor de rest is pinnen juist veel overzichtelijker omdat je alles digitaal/schriftelijk hebt en tegenwoordig zelfs digitale overzichten met kosten per categorie per periode hebt. Geen losse bonnetjes of "shit, nog maar 10 euro over, moet straks weer pinnen" meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:25 schreef mirannie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |