SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Munten moet ik inderdaad een keer van af. Gooi ik inderdaad in een grote pot hierquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Namelijk: muntgeld wordt opgepot
En als dat niet werkt kan je niets? Niets achter de hand?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef Draxler het volgende:
Ik betaal in principe alles wat kan met PIN. Want lui.
Inderdaad. Heb het advies van Nibud wel gelezen, en eigenlijk zou het wel verstandig zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef µ het volgende:
[..]
En als dat niet werkt kan je niets? Niets achter de hand?
Dus eigenlijk zeg je dat je veel geld in huis hebt, maar het niet wilt zeggen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zou hier niet posten dat ik geld in huis had, het is voor een inbreker een koud kunstje de fokkers te lokaliseren.
Cokegeld?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef summer2bird het volgende:
Ik krijg kookgeld contant, terwijl ik alles met de pin doe.
Meer of minder dan 500 euro?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
Al het geld wat ik thuis heb zit in mijn verzameling van ¤2 munten.
Dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:53 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Namelijk: muntgeld wordt opgepot
Minder..quote:
Antiekwinkel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn pinpas werkt alleen maar bij de pinautomaat van de bank.
150 dat is wel een boel geldquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik pin iedere week 150 euro en daar kom ik van rond. Soms is het aan het einde van de week op, soms niet.
[..]
Antiekwinkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |