Ja of er sowieso van uitgaan dat je dat niet haalt want iets met treinen en vertraging op een vrijdagavond richting eindhovenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik word inderdaad zenuwachtig van dit schema:
http://9292.nl/reisadvies(...)omst/2013-05-04T0110
Dat wordt keihard rennen
Eentje eerder wordt via Oss reizen....dat is nog wel te doen op zich (mits niet te dronkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja of er sowieso van uitgaan dat je dat niet haalt want iets met treinen en vertraging op een vrijdagavond richting eindhoven
Ja echt he???quote:
Jaquote:
Je kunt ook met mij meereizen maar dan moet je in den stoptreinquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe hoe laat nemen jullie de trein heen? Want dan wil ik wel meereizen, ik neem dan die trein van 23.00 wel naar huis
Dat boeit me nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt ook met mij meereizen maar dan moet je in den stoptrein
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat boeit me nietJij reist ook vanaf E'hoven?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dus geen korting over het hele traject.
Ik neem de trein van 19.19 in boxtel. Die zal wel rond iets over 19 in eindhoven vertrekken dan. Dan zijn we om 19.35 in tilburg lol. Dan moet je wel nog uft lief aankijken of je mee in de auto mag heen want hosseltronic komt mij op t station halen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ach....geen korting. Kan ik ook niet helpen he?
Hoe laat reis jij? En hoe laat reizen Skjoe en BB?
Omdat ik zo vroeg weer weg moet wil ik er wel een beetje op tijd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |