Ik geef niet elke user mijn IP nee.quote:
Waar zegt ie datquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens ik moest hierheen van Johannes
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verving Wielaert met Stoch en Ajax en Fener.
Maar als je te dom bent dat te snappen ga je maar weer naar je 3fm hok.
Ik zou niet eens weten wat mijn IP isquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef niet elke user mijn IP nee.
moet je een keer op een Big Bad Bootz poll stemmen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat mijn IP is
http://www.mijnip.nlquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat mijn IP is
Ja ik vond 'm sterk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een referentie. Jij deed dat gisteren ook!
Nou waar jij komt vind ik niet zo rullevant. Ik kom enkel en alleen bij mijn Sofietje. Ga maar klaarliggen schat!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm sterk.
Maar ik schijn hier wel eens vaker te komen.
Relevant!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou waar jij komt vind ik niet zo rullevant. Ik kom enkel en alleen bij mijn Sofietje. Ga maar klaarliggen schat!
En het is ook sowieso, gênant en hond?quote:
Oh hoe ik het schrijf vind ik niet zo rullevant. Ik word hier neergezet om mijn mening en mensen met een mening die zijn er niet zo veel.quote:
Bedankt voor je bijdrages.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh hoe ik het schrijf vind ik niet zo rullevant. Ik word hier neergezet om mijn mening en mensen met een mening die zijn er niet zo veel.
Met een fatsoenlijke schrijfstijl word je wel serieuzer genomen hier. Er zitten een aantal taalnazi's in dit topic.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh hoe ik het schrijf vind ik niet zo rullevant. Ik word hier neergezet om mijn mening en mensen met een mening die zijn er niet zo veel.
Ik stel voor dat Johannes vaker naar 3fm luistertquote:
Soberso wel ja. Het is een beetje chanant om spellingsfouten te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke schrijfstijl word je wel serieuzer genomen hier. Er zitten een aantal taalnazi's in dit topic.
Sowieso 3fm... Zijn er nog andere radiozenders dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Johannes vaker naar 3fm luistert
Net zoals dat ik vaker in VBL komquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC gaat europa in.quote:
Ja, ik heb geen 40 man redactie achter mij staan, maar ik wil zo af en toe ook nog wel een steentje bijdragen aan de wederopbouw van dit topic.quote:
Das toch niet te geloven Johan, het is werkelijk een plaag dat blaag. Waar heb je die vandaan gehaald Johan? Ik zit nu al jaren met jou aan tafel en dan laat ik mij niet voor dat soort achterlijke onzin uitmaken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke schrijfstijl word je wel serieuzer genomen hier. Er zitten een aantal taalnazi's in dit topic.
Ik luister het wel eens in de ochtend, maar Giel heeft zonder sidekick wat weinig randement.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trustenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik zeg welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |