abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125983773

Welkom in het grote Fok! als speler topic. Dit idee is opgedaan op het Managers United forum. Toen vroegen we ons af hoe Fok! users het zouden doen als speler door middel van de FM Editor?!

Word jij de wereldvoetballer van de komende jaren? Of zal je roemloos ten onder gaan in de Jupiler League?

Hou de ontwikkeling van de Fok! spelers in de gaten hier: http://www.forcedinduction.nl/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrire?

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

.

Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van n van de scenarios.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.

Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Scenario 1: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.

Scenario 2: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA van -9;*. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.

* Uitleg PA -9: Er wordt random een getal tussen de 170 en de 190 gegenereerd. Dit zal de PA voor jouw speler worden.

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?

Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.

Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!

.

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrires bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

.

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.

6. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.

7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.

9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

.

Ronde 1: Gesloten (archief)
Ronde 2: Gesloten (archief)
Ronde 3: Gesloten (archief)
Ronde 4: Gesloten (archief)
Ronde 5: Actief
pi_125983835
Loting Champions League First Knockout Round:
SPOILER
pi_125983919
Serie A - Barletta bezig aan opmars! _O_

pi_125984067
Speelt Barletta nog altijd met dezelfde opstelling ondanks deze opmars?
pi_125984105
Nieuwe shortlist!

Prijzen *O*

pi_125984140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef alf89 het volgende:
Speelt Barletta nog altijd met dezelfde opstelling ondanks deze opmars?
Jup, nog steeds 4-5-1
pi_125984170
11 assists in 27 wedstrijden. *O*
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125984227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe shortlist!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Prijzen *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 doelpunten en 9 assists, prima cijfers voor een spits in 25 wedstrijden! :)
pi_125984293
Concurrent voor Gladjakker en Agüero

5,5 miljoen van Lazio
pi_125984299
Barletta wel een beter doelsaldo dan de nummer 7 :')
pi_125984352
Kwartfinale Italiaanse beker

Andria speelt in de halve finale tegen Inter, de andere halve finale is Juventus - AC Milan
pi_125984550
Serie A speelronde 19:

Serie A speelronde 20:

pi_125984626
Halve finale Italian Cup!
pi_125984806
Serie A speelronde 21:

Return halve finale Italian Cup
SPOILER
pi_125984884
Serie A speelronde 22

pi_125985209
Gladjakker en Agüero: 'Héél vervelend voor Obasi, tja, dan moeten wij maar weer basis toch?' O-)

Serie A speelronde 23:

pi_125985571
Champions League First Knockout Round!
Avellino speelt de uitwedstrijd in het Santiago Bernabeu tegen Real Madrid.
Andria speelt thuis tegen het Duitse Schalke 04

SPOILER
pi_125985834
Serie A speelronde 24:

Serie A speelronde 25:

Wat betekent dit voor de stand?

Barletta is echt aan een opmars bezig en doet nu gewoon mee om Europa League voetbal. Andria doet het ook goed, Avellino lijkt Champions League te kunnen vergeten.
pi_125986021
Niet verwacht van ons Barletta :P
pi_125986225

:(
pi_125986335
Serie A speelronde 26:

Barletta vs Avellino, belangrijke wedstrijd in de strijd om Europees voetbal en Barletta is favoriet!

SPOILER
Andria wint bij Sassuolo

Serie A speelronde 27:

Andria moet sterspeler Bordino lang missen
pi_125986921
Champions League First Knockout Round
Andria speelt de uitwedstrijd bij Schalke na eerst 1-1 te hebben gespeeld. Avellino moet thuis tegen Real Madrid een 2-1 achterstand proberen weg te werken.

SPOILER
Anders nieuws: Purno moet het voorlopig even rustig aandoen
pi_125987314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Jorwol het volgende:
Avellino lijkt Champions League te kunnen vergeten.
Niet als we dit jaar de Champions League gewoon winnen. *O*
Real Madrid en Chelsea hebben we al verslagen, dan moet de rest ook lukken.
Citius, Altius, Fortius.
pi_125987376
Serie A speelronde 28:

Loting kwartfinale Champions League:

Moet te doen zijn dacht ik zo!
pi_125987500
Serie A speelronde 29:

Serie A speelronde 30:

Avellino moet aanvoerder 4 weken missen:
pi_125987656
Interlands

Stand:

Elmo doet het goed met Nederland
pi_125987738
Serie A speelronde 31:

Mooie reeks Andria is voorbij
pi_125988157
Kwartfinale Champions League

Avellino begint de kwartfinale met een uitwedstrijd. Napoli staat in de competitie op punten gelijk met koploper Roma, Avellino zal dus hun best moeten doen.
SPOILER
pi_125988384
Serie A speelronde 32: Ook met tien man blijft Andria erg sterk!

pi_125988913
Return kwartfinale Champions League.
Avellino moet thuis een 2-3 achterstand ombuigen in een overwinning om door te gaan in de Champions League.
SPOILER
pi_125988951
Serie A speelronde 33:

Serie A speelronde 34:
Barletta vs Andria, beide ploegen hebben de punten hard nodig voor de strijd om Europees voetbal

SPOILER
pi_125988991
Halve Finale van het Wk (of EK) en halve finale CL gehaald, leuke carriere tot nu toe voor Elmo :)
pi_125989091
Stand Serie A na 34 wedstrijden:

Resterend programma:
Barletta:
SPOILER
Andria:
SPOILER
Avellino:
SPOILER
Siena:
SPOILER
Milan:
SPOILER
De ontknoping komt later :7
pi_125989989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:08 schreef Jorwol het volgende:
Serie A; Barletta wint weer eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Luigi geblesseerd :(
[ afbeelding ]
:o

Haal ik eens een keer een 10, wordt 'ie niet MoM :')
Children of the night. What music they make.
pi_125990589
Come on avellino! Barca is niet onverslaanbaar
pi_125991142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe shortlist!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Prijzen *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je nu nog niet tevreden Cordino? :(

Laat mij eens een keer wat winnen! :P
pi_125991372
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef Jorwol het volgende:
Interlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Stand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elmo doet het goed met Nederland
En Oostenrijk :?
pi_125991473
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:25 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En Oostenrijk :?
Goed punt, zal even kijken!
Gaat niet zo goed :(

Die tactiek :')
pi_125991550
Halve finale Champions League.
96101 toeschouwers in Camp Nou zien Italiaanse subtopper Avellino aantreden tegen het machtige Barcelona. Dat Barcelona niet onverslaanbaar is bewees Andria eerder dit seizoen. Kan Avellino een vuist maken?
SPOILER
pi_125991595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Goed punt, zal even kijken!
Gaat niet zo goed :(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tactiek :')
Wtf :')

Wie is de bondscoach?
pi_125991721
Serie A speelronde 35

Enkele dagen na de wedstrijd tegen Barcelona moest Avellino aantreden tegen rivaal Andria. Andria heeft de punten hard nodig om de achtervolging op Napoli en Juventus vol te kunnen houden. Avellino zal moeten winnen om de vijfde plaats in vizier te kunnen houden.
SPOILER
pi_125991774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wtf :')

Wie is de bondscoach?

Coach van Kaiserslautern in het echt.
pi_125991888
Return halve finale Champions League.
Kan underdog Avellino thuis de overwinning pakken?
SPOILER
pi_125991970
Serie A speelronde 36

SPOILER
pi_125992126
Serie A speelronde 37

Soprano laat zien wie de baas is

Stand Serie A, Barletta heeft het zelf in de hand! Barletta speelt tegen Siena, Lazio tegen Atalanta.
pi_125992326
Jammer Avellino!
pi_125992457
Serie A, speelronde 38

Eindstand Serie A

Juventus eindelijk onttroond

Geweldige eindsprint Barletta levert Europees voetbal op!

Avellino bouwt nieuw stadion met ontzettend leuke, originele en inspirerende naam :')

Bodino pakt derde topscorerstitel op een rij
pi_125992943
Avellino stroomt bij de Europa League in in de playoff, Barletta heeft een langere weg te gaan.

Nieuwe shortlist:

Interlands:

pi_125993174
Nog meer interlands!

Bordino mist een goal om zijn vierde Gouden Schoen te halen
pi_125993333
Fok!-teams laten zich zien in Europa

pi_125993450
Nieuwe sponsors;

En dat is het weer voor vandaag, morgen gaan we weer verder :W
pi_125993615
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe sponsors;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bedankt voor de updates *O* _O_
pi_125993812
Zo andria heeft een mooi sponsorpakket. Jammer dat avellino barca er niet uit hebben kunnen knikkeren. Al Capsones heeft een minder seizoen gedraaid helaas
pi_125995991
Mooi seizoen voor Avellino en een nieuw assistrecord voor Soprano. :7
pi_125996523
Ben een paar dagen ziek geweest, dus nu pas alles bekeken. Bedankt voor de updates iedereen!

Zonde van Avellino zeg, op penalties niet door gaan naar de finale CL.. :'( En dan volgend seizoen geeneens CL spelen!
pi_125997612
De 1e winst van een Fokteam tegen Juventus moet ook nog komen volgens mij, volgens mij zich ze nagenoeg onverslaanbaar op de 1 of andere manier.
Gaan er ook direct met 3-4 goals verschil af.

Wel in de kwartfinale van Landskampioen Napoli gewonnen over 2 wedstrijden, hopelijk volgend seizoen meer geluk :)

Andria krijgt wel aardige sponsors trouwens, helaas heeft een club er niet zo heel veel aan met deze scenario's :)
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:42:27 #57
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_125997786
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe sponsors;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zag dat je al wel admin rechten hebt op forceinduction, dus als het goed is moet je nu ook daar standen, shortlists en spelersupdates kunnen posten.

Oh en super tof dat je dit doet ^O^, ben helaas zelf niet in staat deze week.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_125998952
Prima seizoen van Godfried, hopelijk kunnen we met Andria volgend seizoen een gooi naar het kampioenschap doen!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 00:08:21 #59
333483 Aguero
oooooooo
pi_126006733
Mooi seizoen van Avellino alleen jammer van die pingels tegen Barça.

Agüero is geen topper maar hij pakt toch redelijk wat goaltjes mee, zou de volgende host (petje af overigens voor alle hosts deze ronde) een screentje kunnen maken van de ''echte'' Agüero om even te vergelijken.
Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:53:18 #60
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126011430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef Wrijfhout het volgende:
De 1e winst van een Fokteam tegen Juventus moet ook nog komen volgens mij, volgens mij zich ze nagenoeg onverslaanbaar op de 1 of andere manier.
Gaan er ook direct met 3-4 goals verschil af.
Andria won afgelopen seizoen nog met 0-3 iirc, in Turijn. :)
Maar Juve is wel heel erg sterk ja in FM13...
pi_126013690
Lekker bezig Jorwol!
pi_126013827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:42 schreef Katth het volgende:

[..]

Zag dat je al wel admin rechten hebt op forceinduction, dus als het goed is moet je nu ook daar standen, shortlists en spelersupdates kunnen posten.

Oh en super tof dat je dit doet ^O^, ben helaas zelf niet in staat deze week.
Het vreemde is dus dat ook al heb ik admin rechten, ik kan alsnog die dingen niet posten, ik kan ook niet in het hosttopic bijvoorbeeld :?

Ik ga nu weer door tot 1 september, daarna zal ik de game uploaden, want dit weekend kan ik niet hosten. Doordeweeks volgende week ben ik wel weer beschikbaar :Y)
pi_126013920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef Aguero het volgende:
Mooi seizoen van Avellino alleen jammer van die pingels tegen Barça.

Agüero is geen topper maar hij pakt toch redelijk wat goaltjes mee, zou de volgende host (petje af overigens voor alle hosts deze ronde) een screentje kunnen maken van de ''echte'' Agüero om even te vergelijken.
De 'echte' Agüero, al is hij wel al 33, dus fysiek gaat hij al flink achteruit.

Avellino Agüero kan helaas niet tippen aan City Agüero
pi_126014125
Records voor Andria en Avellino

pi_126014626
Vriendschappelijke wedstrijden

Loting Europa League:

Eitje?
pi_126014778
Europa League; Barletta speelt eerst thuis tegen Vaduz, topclub van Liechtenstein :')
SPOILER
Vrienschappelijke wedstrijden:

Barletta is favoriet in de uitwedstrijd bij Vaduz. Gaat Barletta door?
SPOILER
pi_126014884
Loting Europa League Playoffs:

Loting Champions League Playoff:

Moet allemaal wel te doen zijn ^O^

Friendlies:

Avellino-Agüero opgeroepen voor Argentinië!
pi_126015080
Interlands:

Agüero moet nog even wachten op zijn eerste interland.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:27:20 #69
333483 Aguero
oooooooo
pi_126015114
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Jorwol het volgende:
Avellino-Agüero opgeroepen voor Argentinië!
[ afbeelding ]
Eindelijk. *O*
Citius, Altius, Fortius.
pi_126015223
Europees voetbal, kunnen de Fok! teams zich plaatsen?
Tavria - Barletta
SPOILER
Avellino - Wisla
SPOILER
Gladbach - Andria
SPOILER
pi_126015330
Returns playoffs Europees voetbal
Barletta - Tavria
SPOILER
Wisla - Avellino
SPOILER
Andria - Gladbach
SPOILER
Record voor Barletta:

Loting Europese groepfase:
SPOILER
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:47:59 #72
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_126015817
Veel plaatjes doen het helaas niet.... Klotepuuush ;)
Bedankt voor de updates jorwol! op naar de volgende
pi_126015955
Nieuwe screens Fok!kers --> RIP mobiel internet
SPOILER
pi_126016308
Als laatste zal ik de belangrijkste transfers even doornemen en de eerste wedstrijd van de Serie A is ook al gespeeld, dus die pakken we ook nog even mee!

Transfers
Andria:
Luis Núñez, gekocht van Partizan (8,5M)
SPOILER
Moha, gekocht van LOSC Lille (24,5M!)
SPOILER
Avellino:
Geen transfers voor het eerste elftal

Barletta:
Mario Pugliese, afkomstig van Pescara (5,5M)
SPOILER
Maurílio, gekocht van São Paulo (3,3M)
SPOILER
Serie A speelronde 1: Barletta begint goed en is na één wedstrijd koploper ;)

Ik ga de game nu uploaden!
pi_126016579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef Jorwol het volgende:
Returns playoffs Europees voetbal
Barletta - Tavria
SPOILER
Wisla - Avellino
SPOILER
Andria - Gladbach
SPOILER
Record voor Barletta:
[ afbeelding ]

Loting Europese groepfase:
SPOILER
Hoe kan dit nou, dezelfde kerel heeft weer rood gekregen...
pi_126016670
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Hoe kan dit nou, dezelfde kerel heeft weer rood gekregen...
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Tavria geen echte spelers heeft, de game gebruikt zogenaamde 'grijze' spelers, maar die hebben geen contract/status/enz, waarschijnlijk worden kaarten niet opgeslagen oid. Of ze hebben de rode kaart succesvol aangevochten, maar dat is zeer onwaarschijnlijk.

Ik heb de game geüpload, SiebeJ heeft de downloadlink voor het geval iemand in het weekend verder wil gaan!
pi_126035089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:02 schreef Jorwol het volgende:
Als laatste zal ik de belangrijkste transfers even doornemen en de eerste wedstrijd van de Serie A is ook al gespeeld, dus die pakken we ook nog even mee!

Transfers
Andria:
Luis Núñez, gekocht van Partizan (8,5M)
SPOILER
Moha, gekocht van LOSC Lille (24,5M!)
SPOILER
Avellino:
Geen transfers voor het eerste elftal

Barletta:
Mario Pugliese, afkomstig van Pescara (5,5M)
SPOILER
Maurílio, gekocht van São Paulo (3,3M)
SPOILER
Serie A speelronde 1: Barletta begint goed en is na één wedstrijd koploper ;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ga de game nu uploaden!
nvm andere Moha :')

[ Bericht 3% gewijzigd door DeHovenier op 03-05-2013 20:43:47 ]
pi_126059973
Ik heb even de spelersupdates en de shortlists van Jorwol op het forum gezet

http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=3
pi_126060741
WK kwalificatiewedstrijden

Cafú 4 weken out
pi_126061185
Speelronde 2: Avellino hard onderuit

pi_126061249
Europa League

pi_126061451
Speelronde 3: Purno 3 maanden aan de kant

Speelronde 4:

Speelronde 5: Veel goals voor Andria, vierklapper voor Bordino

pi_126061515
Groepsronde Europa League

Bijlo krijgt z'n derde gele kaart en is geschorst voor de volgende wedstrijd
pi_126061686
Speelronde 6: Barletta al negen wedstrijden op rij ongeslagen

pi_126061821
Interlandvoetbal: Grillo moet 4 weken herstellen van zijn pijnlijke arm

Bordino is vanwege zijn gele kaart geschorst voor de volgende wedstrijd
pi_126061890
Speelronde 7: De ene lacht, de ander huilt..

pi_126061973

Tussenstanden

pi_126062164
Speelronde 8

Speelronde 9: Horrortackle op benen Codino kost hem 5 maanden van het seizoen. Capsones kopt tegen de paal en kan 3 maanden naast Codino zitten.

SPOILER

pi_126062211
Speelronde 10: 3x scoren binnen 3 minuten

SPOILER
pi_126062255
Tussenstand na ronde 10:

pi_126062510

Een club heeft zich alvast geplaatst!
SPOILER
pi_126062563
Speelronde 11: FOK! clash

SPOILER
pi_126062608
Allebei al uitgeschakeld, dan maar een friendly

En nog een paar

pi_126062713
Speelronde 12: Snel vergeten..

Speelronde 13: Andria vs Juventus. Zet 'm op Andria! *O*

SPOILER
pi_126063028

En nog meer FOK! naar de knockout fase!
SPOILER
Tussenstand voor de laatste wedstrijd
SPOILER
pi_126063569
Speelronde 14: Kan Avellino Juventus een poepje laten ruiken?

SPOILER
Speelronde 15

Speelronde 16: Kan Barletta wel van Juventus winnen?

SPOILER
pi_126063675
Laatste wedstrijd groepsronde EL

Eindstand poulefase
SPOILER
Loting Eerste Ronde
SPOILER
pi_126063797
Speelronde 17: Matige competitiefase Avellino en Barletta

Inhaalwedstrijd ronde 15:
pi_126063895
Stand Serie A op 31 december 2021

pi_126064322
Ik weet niet of ik verder nog tijd heb vanavond, misschien dat iemand anders nog met updates komt
pi_126078946
Ficken gaat goed de laatste tijd _O_

quote:
Average rating 8.11, 6 goals, 7 assists en 10x PoM in 25 wedstrijden, en 29 mln waard _O_
  zondag 5 mei 2013 @ 11:57:07 #103
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126085482
4 goals en 11 assists in 22 wedstrijden dit seizoen.
pi_126095285
2 goals en 10 assists in 13 wedstrijden.... en 3 maanden geblesseerd :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 13:40:55 #105
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_126170249
wel jammer dat het een beetje doodgaat hier :'(
Niemand zinom te hosten? :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:05:30 #106
130412 Katth
pi_126171155
Ik zal kijken of ik vanavond tijd heb, maar kan helaas niets beloven :{
pi_126179618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:40 schreef aleco99 het volgende:
wel jammer dat het een beetje doodgaat hier :'(
Niemand zin om te hosten? :P
Het is niet dood, alleen niemand host het, dus geen updates en dus geen reacties.
pi_126276183
Updates!
pi_126276212
Met prijzen

donderdag 9 mei 2013 @ 20:14:13 #110
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126276229
Kom maar op.
pi_126276360
Speelronde 18: Stroef begin van de nieuwe updates

pi_126276517
Bekerwedstrijd eerste ronde: Nog twee teams over

pi_126276582
Speelronde 19:

pi_126276686
Speelronde 20: Andria wacht nog steeds op een competitieoverwinning na de winterstop

Prosenekki is 2 weken geblesseerd
pi_126276758
Speelronde 21: FOK! in een dip

pi_126276847
Kwartfinale Italiaanse beker: Eén team door naar de halve finale, maar wie?

SPOILER
SPOILER
pi_126276945
Speelronde 22:

pi_126277052
Tussenstand na speelronde 22: Dalende lijn

pi_126277371
Wintertransfers Andria
In

Uit

SPOILER
pi_126277477
Wintertransfers Avellino
In

Uit
pi_126277617
Wintertransfers Barletta
In

Uit
pi_126277828
Speelronde 23:

pi_126277894
It's on *O*
pi_126277931
Speelronde 24: Het wordt tijd om meer punten te halen

pi_126278053
Loting EK kwalificatie

pi_126278089
Oh shit..

pi_126278154
De halve finale: Avellino tegen Juventus. Tijd voor een stuntje of gewoon weer ingemaakt worden door de oude dame?

SPOILER
pi_126278251
Speelronde 25: Twee keer winst, één keer gelijkspel

pi_126278301
Foei Paperone!

pi_126278380
EL ronde 1: De heenwedstrijden

pi_126278481
Speelronde 26: Avellino is los, de rest moet nog op gang komen

pi_126278696
EL ronde 1: de return wedstrijden. Wie gaan er door?

Andria
SPOILER
Avellino
SPOILER
Barletta
SPOILER
pi_126278710
Waar is Ficken -O-

Ah, in de return tegen Zenit staat ie wel in de basis :?
pi_126278784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is Ficken -O-

Ah, in de return tegen Zenit staat ie wel in de basis :?
Virusje opgelopen, je kon daardoor twee weken niet spelen
pi_126278820
En het is zo te zien besmettelijk

pi_126279128
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Virusje opgelopen, je kon daardoor twee weken niet spelen
Zodoende.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef SiebeJ het volgende:
En het is zo te zien besmettelijk

[ afbeelding ]
-O-
pi_126279254
Nog meer ziek, zwak en misselijke FOK!kers

pi_126279399
Speelronde 27: Rivalenstrijd laait weer op

SPOILER
pi_126279515
Speelronde 28: de andere twee teams spelen Europees

Bijlo is 10 dagen out
pi_126279545
Updates *O*
En avellino gaat lekker. Hopen op de eerste hoofdprijs
pi_126279562
EL tweede ronde

pi_126279681
Speelronde 29: Andria vs Barletta.. Fight!

SPOILER
Purno heeft z'n arm gebroken en moet 6 weken in het gips
pi_126279729
Prosinekki traint te hard

pi_126279737
Bordino wordt gemist.
pi_126279957
EL ronde twee: returnwedstrijden: Cupfighters!

Avellino moet nu tegen Partizan Belgrado en Barletta speelt tegen Tottenham Hotspurs
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:20:33 #146
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126279991
Grillo blinkt weer eens uit. Alleen jammer dat Purno uitvalt. Barletta kan hem wel zeer goed gebruiken.
pi_126280069
Speelronde 30: Italiaanse subtoppers moeten tegen elkaar

SPOILER
pi_126280230
Halve finale beker: Gaat Avellino door naar de finale ten koste van Juventus?

SPOILER
pi_126280320
Bedankt voor alle updates weer SiebeJ, blijf het zeer aandachtig volgen nog steeds. Wil zelf ook wel hosten alleen beschik niet over FM13 helaas.

Gaat goed met Avellino momenteel, zowel europees als landelijk nog in de beker :)
pi_126280377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Wrijfhout het volgende:
Bedankt voor alle updates weer SiebeJ, blijf het zeer aandachtig volgen nog steeds. Wil zelf ook wel hosten alleen beschik niet over FM13 helaas.

Gaat goed met Avellino momenteel, zowel europees als landelijk nog in de beker :)
Hoop wel dat er binnenkort ook anderen kunnen hosten, anders gaat deze ronde wel erg lang duren :P
pi_126280567
Inhaalwedstrijd Barletta: Wie is Inter?

pi_126280690
Speelronde 31:

pi_126280774
Gladjakker out

pi_126280812
Grillo loopt met een paar veren in z'n hol

pi_126280862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef SiebeJ het volgende:
Speelronde 31:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2x Cagliari tegen Avellino.
pi_126280879
Kwartfinale Europa League: wedstrijd 1

pi_126280922
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

2x Cagliari tegen Avellino.
Bij mij niet :P
pi_126281008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:37 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Bij mij niet :P
Oh, dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben. Zal m'n brilleglazen even schoonmaken :+
pi_126281028
Tussenstand na speelronde 31

Andria daalt, Barletta stijgt, Avellino kan er nog overheen met een extra wedstrijd
pi_126281230
Speelronde 32: :'(

pi_126281349
Kwartfinale Europa League: Door naar de halve finale?

Barletta moet het opnemen tegen Zenit, Avellino speelt tegen Leverkussen
pi_126281430
Speelronde 33: Grillo moet team kratje bier geven

pi_126281474
Inhaalwedstrijd Avellino

pi_126281568
Speelronde 34: Juventus blijft angstgegner FOK!

pi_126281611
Heenwedstrijden halve finale Europa League

pi_126281716
Speelronde 35: Geen Europees voetbal voor de FOK!teams..?

pi_126281838
Returnwedstrijden halve finale EL: Twee Italiaanse teams in de finale?

SPOILER
pi_126281888
Slecht nieuws voor Avellino en een FOK!ker

SPOILER
pi_126281974
Speelronde 36: Ach, ach..

pi_126282118
Tussenstand na speelronde 36: Matig seizoen in de competitie

pi_126282358
Speelronde 37: Punten pakken

pi_126282404
Twee spelers missen de laatste wedstrijd

pi_126282531
Speelronde 38: Laatste wedstrijd

pi_126282611
Bordino van de troon gestoten

pi_126282748
Uitbreidingen

pi_126282801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef SiebeJ het volgende:
Bordino van de troon gestoten

[ afbeelding ]
Onterecht.
pi_126283132
Het gaat gebeuren!

pi_126283160
Come on avellino
pi_126283320
Paperone en Aguero naar het WK?

pi_126283486
Het is woensdagavond 11 mei. De Allianz Arena kleurt groen wit. De spanning is te snijden. Gaat het Avellino lukken om eindelijk een grote prijs mee naar huis te nemen. De spelers staan vol spanning op het veld. Nog één keer diep adem halen, en dan.. het fluitje van de scheids!

SPOILER
SPOILER
pi_126283556
Jan Peter is wel MOTM ^O^

SPOILER
pi_126283559
UEFA cup winnaars _O_
pi_126283576
*O* *O* *O* *O*

Wel een injury opgeloten helaas, hopelijk mis ik niet de andere bekerfinale :)
pi_126283592
pi_126283612
Volgende clash!

pi_126283666
Haalt Avellino de tweede prijs in een week tijd?

SPOILER
SPOILER
pi_126283699
Andria toch nog Europa in!

pi_126283733
Succestrainer onhoudbaar?

pi_126283744
Mag avellino wel de UEFA cup verdedigen volgend seizoen?
pi_126283936
Ja, ze waren al geplaatst door de finaleplek in de Italiaanse beker.

Rest van de uitslagen komt morgen
pi_126285214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
Ja, ze waren al geplaatst door de finaleplek in de Italiaanse beker.

Rest van de uitslagen komt morgen
Bedankt *O*
pi_126294730
SiebeJ _O_
Avellino _O_

Heb volgende week trouwens wel weer tijd waarschijnlijk om te hosten.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:17:05 #193
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126296470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 08:32 schreef Jorwol het volgende:
SiebeJ _O_
Avellino _O_
Dit!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:20:05 #194
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_126296543
Guess what time it is?

SPOILER
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:30:28 #195
377964 quer
pi_126296841
voor de 2e keer is mijn save weer corrupt verdomme
pi_126296914
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef quer het volgende:
voor de 2e keer is mijn save weer corrupt verdomme
Ga naar t gewone FM topic dan :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:34:57 #197
377964 quer
pi_126296964
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:33 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ga naar t gewone FM topic dan :)
oeps zag het niet
pi_126297321
Bestuur Avellino niet blij met manager

And... it's gone
pi_126297336
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:34 schreef quer het volgende:

[..]

oeps zag het niet
Is cool
pi_126297373
Manager Bologna ziet Avellino wel zitten, maar zien wij hem ook zitten..

SPOILER
pi_126297434
En hij wordt het ook..

vrijdag 10 mei 2013 @ 10:56:16 #202
311661 CarlosJacques
Lekker sterk!
pi_126297548
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:51 schreef SiebeJ het volgende:
En hij wordt het ook..

[ afbeelding ]
Dat roep ik ook altijd als mn beste speler weer geblesseerd is.. aiiii kut! :')
pi_126297932
Nieuwe trainer heeft grootse plannen

SPOILER
pi_126297981
Friendly

pi_126298178
Europese rankings

pi_126298221
Iets met geld en zo

Avellino

Andria

Barletta

pi_126298424
Records van afgelopen seizoen

pi_126298499
Uitslag WK
pi_126298541

pi_126298590
De wereld droomt over Elmo

pi_126298635
Oefenpotjes

pi_126298656
Manager Andria wordt bondscoach en vertrekt

pi_126298720
Maar een ene David Villa wil het roer wel overnemen :D

SPOILER
pi_126298758
En Andria vindt dat ook wel fijn

pi_126298950
Warmdraaien

pi_126298965
Europa League Derde Ronde Kwalificatie

pi_126299134
Vriendschappelijk

Interlands

Europa League
pi_126299156
Voorronde Italiaanse beker

pi_126299184
Europa League Playoff wedstrijd

pi_126299255
Speelronde 1: En beginnen maar..

Teams nog niet helemaal met hun hoofd bij het nieuwe seizoen?
pi_126299324
Opstelling na trainerwissels

Cafú speelt niet, hij is nog een week geblesseerd
pi_126299460
Andria door in de Europa League

pi_126299519
De Supercup, nog een prijs voor Avellino?

SPOILER
pi_126300052
Groepsronde EL

pi_126300198
Speelronde 2: Eerste overwinningen druppelen binnen

pi_126300692
Transfers Andria

Aankopen zijn voornamelijk backup spelers. Cantillana speelde al bij Roma, maar Andria had nog een co-ownerschip
pi_126300744
Transfers Avellino

Chaura is wel een aardige speler.
SPOILER
pi_126300835
Transfers Barletta

Meeste spelers zijn prut, maar er zitten wel een paar leuke spelers bij
SPOILER
pi_126301009
quote:
Goed seizoen voor Ficken, meeste keren MoM en de hoogste rating van de Seria A!
pi_126301432
Ik heb de savegame weer geüpload zodat iemand anders verder kan gaan. Hopelijk dat het iets sneller gaat dan de vorige keer :P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:22:55 #233
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126304578
quote:
53 wedstrijden, 7 doelpunten, 23 assists, 7.58 rating.

Lekkah. :P
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:49:08 #234
333483 Aguero
oooooooo
pi_126305491
Mooie updates, Avellino Europa League en Europese Super Cup gewonnen, nu WK Club Teams nog. w/

Toen ze gisteren bij de Giro door Andria reden moest ik gelijk aan dit topic denken.
Citius, Altius, Fortius.
pi_126306875
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef SiebeJ het volgende:
Transfers Avellino

[ afbeelding ]
Chaura is wel een aardige speler.
SPOILER
dat maakt al Capsones een wisselspeler :(
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:32:21 #236
333483 Aguero
oooooooo
pi_126307184
Mag ik ook nog een screentje van Agüero, je bent hem vergeten.
Citius, Altius, Fortius.
pi_126308000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:32 schreef Aguero het volgende:
Mag ik ook nog een screentje van Agüero, je bent hem vergeten.
Staat er nu ook bij!
pi_126491301
Update? :s)
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:02:12 #239
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_126571864
nee? :P
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:05:41 #240
311661 CarlosJacques
Lekker sterk!
pi_126573647
Volgens mij is het overleden. :'(
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:23:57 #241
130412 Katth
pi_126574352
Ik heb echt te weinig tijd de laatste tijd om fatsoenlijk updates te kunnen draaien en voor zover ik kan zien zal het ook niet veranderen in de nabije toekomst. :{
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:15:26 #242
172006 Hobbel_Rob
keep it up!
pi_126583967
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef Katth het volgende:
Ik heb echt te weinig tijd de laatste tijd om fatsoenlijk updates te kunnen draaien en voor zover ik kan zien zal het ook niet veranderen in de nabije toekomst. :{
-O-
pi_126586899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef Katth het volgende:
Voor mij is tot na dit weekend een beetje hetzelfde verhaal, waarschijnlijk daarna wel weer. Hopen dat Sejt, jorwol of iemand anders (snel) tijd heeft
pi_126592808
Over 3 maanden heb ik wss genoeg tijd om zelf updates te geven -O- ;(
pi_126595834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Over 3 maanden heb ik wss genoeg tijd om zelf updates te geven -O- ;(
*O*

Dan wachten we nog even.. :P
pi_126598087
Heb helaas geen fm13, anders had ik het graag gedaan
pi_126955580
FM13 nu te koop voor 12 euro, misschien helpt dat mensen over de streep :P
Is een aanbieding, geldt tot 29 mei. Nog 5 dagen te gaan dus!

http://eu.download-shop.s(...)ger-2013-3532-42.htm

Je moet echter wel een Steamaccount hebben.
  zondag 26 mei 2013 @ 02:28:25 #248
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_127012287
aaaaaaand its gooooooone
pi_127081360
Is er al iemand die wat tijd heeft?
pi_127094332
Ik had eigenlijk nu wat tijd moeten hebben, maar plannen zijn niet verlopen zoals verwacht (scriptie ;( ) waardoor ik nu dus geen tijd heb..
pi_127104628
Ik heb het momenteel echt te druk met school om te hosten, wellicht over een aantal weken weer.. :(
pi_127551319
kunnen we de volgende keer proberen om wereldkampioen te worden met de Britse Maagdeneilanden?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:26:18 #253
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_127675120
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:49 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
kunnen we de volgende keer proberen om wereldkampioen te worden met de Britse Maagdeneilanden?
sure, ik schat over een maandje of 2 ;)
ik hoop dat het eerder is O-)
pi_128170854
heuj heuj! *O*

Nog interesses in updates na een lange rustperiode?
pi_128171228
Ik doe even een maandje aan updates. Dan kijk ik even of er nog interesse is of dat ik voor een kip en een ei aan het posten ben.

Interlands

zondag 23 juni 2013 @ 22:27:42 #256
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_128171357
Prachtig, weer updates.
pi_128171374
Speelronde 3: En gelijk maar een toppertje op het programma

SPOILER
pi_128171458
Rust goed voor Prosinekki
pi_128171562
Europa League: Waar één speler na een maand rust nog langer nodig heeft

pi_128171734
Speelronde 4: Ze vallen bij bosjes

pi_128171838
Speelronde 5: Con 'hattrick' Bordino

pi_128171944
Speelronde 6: Barletta is bezig met een mooie reeks

pi_128172046
Europa League: Met goals, zonder topscoorder

pi_128172294
Even om het geheugen op te frissen. De standen op 3 oktober 2022

Serie A:

Europa League:
pi_128172523
Zo, dit was even een maandje aan updates. Als het blijkt dat er nog animo is dan ga ik morgen of overmorgen weer verder met het spel :)
  maandag 24 juni 2013 @ 08:42:50 #266
130412 Katth
pi_128183026
Updates *O*

ps. blessures na zo'n lange staking van de spelers is natuurlijk ook niet gek :+
  maandag 24 juni 2013 @ 08:57:18 #267
277865 Sejt
Ondertitel
pi_128183206
SiebeJ _O_

Ik kan over 2-3 weken ook weer wat updates draaien, als ik vakantie heb. :)
I love my mispoken words.
pi_128186917
Fijn dat er weer updates zijn :)
pi_128187178
Yay updates *O* Ik heb het nog steeds behoorlijk druk met hertentamens :(
pi_128188452
Ben ik de enige die dit krijgt als ik forcedinduction.nl probeer te openen? Kan wel zonder melding op de subfora komen.

maandag 24 juni 2013 @ 12:27:51 #271
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_128188687
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef SiebeJ het volgende:
Ben ik de enige die dit krijgt als ik forcedinduction.nl probeer te openen? Kan wel zonder melding op de subfora komen.

[ afbeelding ]
Ik krijg ook een soortgelijke melding van Google Chrome.
pi_128189009
Interlands: Op weg naar het EK..?

pi_128189031
Nieuwe inrichting voor Andria

pi_128189093
Nog meer interlands

pi_128189162
Speelronde 7: Barletta blijft bovenin meestrijden

Cursusje anger management nodig? :P
pi_128189219
Europa League:

pi_128189280
Speelronde 8: Een onderonsje tussen FOK!kers

SPOILER
pi_128189391
Speelronde 9: Matige uitslagen

pi_128189440
Speelronde 10: Lek bij Andria nog niet gevonden

pi_128189483
Villa moet ontslagen worden bij Andria?

pi_128189525
Europa League: Na vier overwinningen al door naar de volgende ronde!

pi_128189560
Blessures!

pi_128189632
Speelronde 11: Eerste nederlaag in tien wedstrijden tijd..

pi_128189662
Tussenstand na 11 wedstrijden

pi_128189842
Speelronde 12: Wie zal er winnen..

SPOILER
pi_128189904
Speelronde 13: Vroege rode kaart nekt Avellino. Andria wint eindelijk weer, en hoe!

pi_128189989
Interlands: grootmachten strijden tegen elkaar :')

Er is niks ernstig aan de hand met Bordino
pi_128190030
Speelronde 14: 10-koppig Juventus te sterk

pi_128190075
Bekerwedstrijden

pi_128190100
Nominaties voor FOK!kers

pi_128190153
Speelronde 15

pi_128190202
Europa League wedstrijd 5

pi_128190270
Andria krijgt binnenkort een nieuwe manager?

pi_128190285
Speelronde 16: Met maar één FOK!team in actie

pi_128190357
Eerste ronde van de beker: Penalty's voor de beslissing

SPOILER
pi_128190390
De 4-0 nederlaag is toch de druppel..

pi_128190606
Dat hebben ze best snel opgelost..

En de hij wil gelijk met geld smijten..

SPOILER
pi_128190724
Speelronde 17: Het Ficcadenti-effect?

pi_128190846
Europa League wedstrijd 6: Ongeslagen door

pi_128190934
En..
pi_128190949
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: