SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrire?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van n van de scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.
Scenario 2: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA van -9;*. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.
* Uitleg PA -9: Er wordt random een getal tussen de 170 en de 190 gegenereerd. Dit zal de PA voor jouw speler worden.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrires bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
.
Ronde 1: Gesloten (archief)
Ronde 2: Gesloten (archief)
Ronde 3: Gesloten (archief)
Ronde 4: Gesloten (archief)
Ronde 5: Actief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, nog steeds 4-5-1quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef alf89 het volgende:
Speelt Barletta nog altijd met dezelfde opstelling ondanks deze opmars?
15 doelpunten en 9 assists, prima cijfers voor een spits in 25 wedstrijden!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe shortlist!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijzen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andria wint bij Sassuolo
Serie A speelronde 27:
Andria moet sterspeler Bordino lang missen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders nieuws: Purno moet het voorlopig even rustig aandoen![]()
Niet als we dit jaar de Champions League gewoon winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Jorwol het volgende:
Avellino lijkt Champions League te kunnen vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andria:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avellino:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Milan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ontknoping komt later![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:08 schreef Jorwol het volgende:
Serie A; Barletta wint weer eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luigi geblesseerd
[ afbeelding ]
Haal ik eens een keer een 10, wordt 'ie niet MoM
Children of the night. What music they make.![]()
Ben je nu nog niet tevreden Cordino?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe shortlist!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijzen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat mij eens een keer wat winnen!
En Oostenrijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef Jorwol het volgende:
Interlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elmo doet het goed met Nederland
Halve finale Champions League.
96101 toeschouwers in Camp Nou zien Italiaanse subtopper Avellino aantreden tegen het machtige Barcelona. Dat Barcelona niet onverslaanbaar is bewees Andria eerder dit seizoen. Kan Avellino een vuist maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtfquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Goed punt, zal even kijken!
Gaat niet zo goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tactiek
Wie is de bondscoach?Children of the night. What music they make.![]()
Serie A speelronde 35
Enkele dagen na de wedstrijd tegen Barcelona moest Avellino aantreden tegen rivaal Andria. Andria heeft de punten hard nodig om de achtervolging op Napoli en Juventus vol te kunnen houden. Avellino zal moeten winnen om de vijfde plaats in vizier te kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Return halve finale Champions League.
Kan underdog Avellino thuis de overwinning pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serie A speelronde 36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serie A, speelronde 38
Eindstand Serie A
Juventus eindelijk onttroond
Geweldige eindsprint Barletta levert Europees voetbal op!
Avellino bouwt nieuw stadion met ontzettend leuke, originele en inspirerende naam
Bodino pakt derde topscorerstitel op een rij![]()
![]()
Avellino stroomt bij de Europa League in in de playoff, Barletta heeft een langere weg te gaan.
Nieuwe shortlist:
Interlands:![]()
![]()
Bedankt voor de updatesquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe sponsors;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is het weer voor vandaag, morgen gaan we weer verder![]()
Zo andria heeft een mooi sponsorpakket. Jammer dat avellino barca er niet uit hebben kunnen knikkeren. Al Capsones heeft een minder seizoen gedraaid helaas![]()
Mooi seizoen voor Avellino en een nieuw assistrecord voor Soprano.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ben een paar dagen ziek geweest, dus nu pas alles bekeken. Bedankt voor de updates iedereen!
Zonde van Avellino zeg, op penalties niet door gaan naar de finale CL..En dan volgend seizoen geeneens CL spelen!
![]()
De 1e winst van een Fokteam tegen Juventus moet ook nog komen volgens mij, volgens mij zich ze nagenoeg onverslaanbaar op de 1 of andere manier.
Gaan er ook direct met 3-4 goals verschil af.
Wel in de kwartfinale van Landskampioen Napoli gewonnen over 2 wedstrijden, hopelijk volgend seizoen meer geluk
Andria krijgt wel aardige sponsors trouwens, helaas heeft een club er niet zo heel veel aan met deze scenario's![]()
![]()
Zag dat je al wel admin rechten hebt op forceinduction, dus als het goed is moet je nu ook daar standen, shortlists en spelersupdates kunnen posten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Nieuwe sponsors;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is het weer voor vandaag, morgen gaan we weer verder
Oh en super tof dat je dit doet, ben helaas zelf niet in staat deze week.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Prima seizoen van Godfried, hopelijk kunnen we met Andria volgend seizoen een gooi naar het kampioenschap doen!![]()
Mooi seizoen van Avellino alleen jammer van die pingels tegen Barça.
Agüero is geen topper maar hij pakt toch redelijk wat goaltjes mee, zou de volgende host (petje af overigens voor alle hosts deze ronde) een screentje kunnen maken van de ''echte'' Agüero om even te vergelijken.Citius, Altius, Fortius.![]()
Andria won afgelopen seizoen nog met 0-3 iirc, in Turijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef Wrijfhout het volgende:
De 1e winst van een Fokteam tegen Juventus moet ook nog komen volgens mij, volgens mij zich ze nagenoeg onverslaanbaar op de 1 of andere manier.
Gaan er ook direct met 3-4 goals verschil af.
Maar Juve is wel heel erg sterk ja in FM13...Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Het vreemde is dus dat ook al heb ik admin rechten, ik kan alsnog die dingen niet posten, ik kan ook niet in het hosttopic bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:42 schreef Katth het volgende:
[..]
Zag dat je al wel admin rechten hebt op forceinduction, dus als het goed is moet je nu ook daar standen, shortlists en spelersupdates kunnen posten.
Oh en super tof dat je dit doet, ben helaas zelf niet in staat deze week.
![]()
Ik ga nu weer door tot 1 september, daarna zal ik de game uploaden, want dit weekend kan ik niet hosten. Doordeweeks volgende week ben ik wel weer beschikbaar![]()
![]()
De 'echte' Agüero, al is hij wel al 33, dus fysiek gaat hij al flink achteruit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:08 schreef Aguero het volgende:
Mooi seizoen van Avellino alleen jammer van die pingels tegen Barça.
Agüero is geen topper maar hij pakt toch redelijk wat goaltjes mee, zou de volgende host (petje af overigens voor alle hosts deze ronde) een screentje kunnen maken van de ''echte'' Agüero om even te vergelijken.
Avellino Agüero kan helaas niet tippen aan City Agüero![]()
Europa League; Barletta speelt eerst thuis tegen Vaduz, topclub van LiechtensteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrienschappelijke wedstrijden:
Barletta is favoriet in de uitwedstrijd bij Vaduz. Gaat Barletta door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loting Europa League Playoffs:
Loting Champions League Playoff:
Moet allemaal wel te doen zijn
Friendlies:
Avellino-Agüero opgeroepen voor Argentinië!![]()
![]()
Eindelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Jorwol het volgende:
Avellino-Agüero opgeroepen voor Argentinië!
[ afbeelding ]
Citius, Altius, Fortius.![]()
Europees voetbal, kunnen de Fok! teams zich plaatsen?
Tavria - BarlettaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avellino - WislaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gladbach - AndriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Returns playoffs Europees voetbal
Barletta - TavriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wisla - AvellinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andria - GladbachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Record voor Barletta:
Loting Europese groepfase:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plaatjes doen het helaas niet.... Klotepuuush
Bedankt voor de updates jorwol! op naar de volgende![]()
Nieuwe screens Fok!kers --> RIP mobiel internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als laatste zal ik de belangrijkste transfers even doornemen en de eerste wedstrijd van de Serie A is ook al gespeeld, dus die pakken we ook nog even mee!
Transfers
Andria:
Luis Núñez, gekocht van Partizan (8,5M)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moha, gekocht van LOSC Lille (24,5M!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avellino:
Geen transfers voor het eerste elftal
Barletta:
Mario Pugliese, afkomstig van Pescara (5,5M)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maurílio, gekocht van São Paulo (3,3M)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serie A speelronde 1: Barletta begint goed en is na één wedstrijd koploper
Ik ga de game nu uploaden!![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef Jorwol het volgende:
Returns playoffs Europees voetbal
Barletta - TavriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wisla - AvellinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andria - GladbachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Record voor Barletta:
[ afbeelding ]
Loting Europese groepfase:Hoe kan dit nou, dezelfde kerel heeft weer rood gekregen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Tavria geen echte spelers heeft, de game gebruikt zogenaamde 'grijze' spelers, maar die hebben geen contract/status/enz, waarschijnlijk worden kaarten niet opgeslagen oid. Of ze hebben de rode kaart succesvol aangevochten, maar dat is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou, dezelfde kerel heeft weer rood gekregen...
Ik heb de game geüpload, SiebeJ heeft de downloadlink voor het geval iemand in het weekend verder wil gaan!![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:02 schreef Jorwol het volgende:
Als laatste zal ik de belangrijkste transfers even doornemen en de eerste wedstrijd van de Serie A is ook al gespeeld, dus die pakken we ook nog even mee!
Transfers
Andria:
Luis Núñez, gekocht van Partizan (8,5M)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moha, gekocht van LOSC Lille (24,5M!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avellino:
Geen transfers voor het eerste elftal
Barletta:
Mario Pugliese, afkomstig van Pescara (5,5M)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maurílio, gekocht van São Paulo (3,3M)nvm andere MohaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serie A speelronde 1: Barletta begint goed en is na één wedstrijd koploper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga de game nu uploaden!
[ Bericht 3% gewijzigd door DeHovenier op 03-05-2013 20:43:47 ]Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb even de spelersupdates en de shortlists van Jorwol op het forum gezet
http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=3![]()
Speelronde 3: Purno 3 maanden aan de kant
Speelronde 4:
Speelronde 5: Veel goals voor Andria, vierklapper voor Bordino![]()
![]()
Groepsronde Europa League
Bijlo krijgt z'n derde gele kaart en is geschorst voor de volgende wedstrijd![]()
Speelronde 8
Speelronde 9: Horrortackle op benen Codino kost hem 5 maanden van het seizoen. Capsones kopt tegen de paal en kan 3 maanden naast Codino zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Speelronde 10: 3x scoren binnen 3 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een club heeft zich alvast geplaatst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 11: FOK! clashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 12: Snel vergeten..
Speelronde 13: Andria vs Juventus. Zet 'm op Andria!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog meer FOK! naar de knockout fase!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand voor de laatste wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 14: Kan Avellino Juventus een poepje laten ruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelronde 15
Speelronde 16: Kan Barletta wel van Juventus winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste wedstrijd groepsronde EL
Eindstand poulefaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loting Eerste RondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ficken gaat goed de laatste tijdAverage rating 8.11, 6 goals, 7 assists en 10x PoM in 25 wedstrijden, en 29 mln waardquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:45 schreef SiebeJ het volgende:
Nieuwe shortlist
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=330&pid=3673#pid3673
Ik zal kijken of ik vanavond tijd heb, maar kan helaas niets beloven
Het is niet dood, alleen niemand host het, dus geen updates en dus geen reacties.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:40 schreef aleco99 het volgende:
wel jammer dat het een beetje doodgaat hier
Niemand zin om te hosten?Children of the night. What music they make.![]()
Speelronde 20: Andria wacht nog steeds op een competitieoverwinning na de winterstop
Prosenekki is 2 weken geblesseerd![]()
Kwartfinale Italiaanse beker: Eén team door naar de halve finale, maar wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wintertransfers Andria
In
UitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De halve finale: Avellino tegen Juventus. Tijd voor een stuntje of gewoon weer ingemaakt worden door de oude dame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EL ronde 1: de return wedstrijden. Wie gaan er door?
AndriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AvellinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarlettaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is Ficken
Ah, in de return tegen Zenit staat ie wel in de basis
Virusje opgelopen, je kon daardoor twee weken niet spelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is Ficken
Ah, in de return tegen Zenit staat ie wel in de basis![]()
Zodoende.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Virusje opgelopen, je kon daardoor twee weken niet spelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef SiebeJ het volgende:
En het is zo te zien besmettelijk
[ afbeelding ]
Speelronde 27: Rivalenstrijd laait weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 29: Andria vs Barletta.. Fight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Purno heeft z'n arm gebroken en moet 6 weken in het gips![]()
EL ronde twee: returnwedstrijden: Cupfighters!
Avellino moet nu tegen Partizan Belgrado en Barletta speelt tegen Tottenham Hotspurs![]()
Grillo blinkt weer eens uit. Alleen jammer dat Purno uitvalt. Barletta kan hem wel zeer goed gebruiken.![]()
Speelronde 30: Italiaanse subtoppers moeten tegen elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Halve finale beker: Gaat Avellino door naar de finale ten koste van Juventus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor alle updates weer SiebeJ, blijf het zeer aandachtig volgen nog steeds. Wil zelf ook wel hosten alleen beschik niet over FM13 helaas.
Gaat goed met Avellino momenteel, zowel europees als landelijk nog in de beker![]()
![]()
Hoop wel dat er binnenkort ook anderen kunnen hosten, anders gaat deze ronde wel erg lang durenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:26 schreef Wrijfhout het volgende:
Bedankt voor alle updates weer SiebeJ, blijf het zeer aandachtig volgen nog steeds. Wil zelf ook wel hosten alleen beschik niet over FM13 helaas.
Gaat goed met Avellino momenteel, zowel europees als landelijk nog in de beker![]()
![]()
2x Cagliari tegen Avellino.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef SiebeJ het volgende:
Speelronde 31:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.![]()
Oh, dan zal ik het wel verkeerd gezien hebben. Zal m'n brilleglazen even schoonmakenquote:
Tussenstand na speelronde 31
Andria daalt, Barletta stijgt, Avellino kan er nog overheen met een extra wedstrijd![]()
Kwartfinale Europa League: Door naar de halve finale?
Barletta moet het opnemen tegen Zenit, Avellino speelt tegen Leverkussen![]()
Returnwedstrijden halve finale EL: Twee Italiaanse teams in de finale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht nieuws voor Avellino en een FOK!kerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onterecht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef SiebeJ het volgende:
Bordino van de troon gestoten
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.![]()
Het is woensdagavond 11 mei. De Allianz Arena kleurt groen wit. De spanning is te snijden. Gaat het Avellino lukken om eindelijk een grote prijs mee naar huis te nemen. De spelers staan vol spanning op het veld. Nog één keer diep adem halen, en dan.. het fluitje van de scheids!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jan Peter is wel MOTM
Haalt Avellino de tweede prijs in een week tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ze waren al geplaatst door de finaleplek in de Italiaanse beker.
Rest van de uitslagen komt morgen![]()
Bedanktquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef SiebeJ het volgende:
Ja, ze waren al geplaatst door de finaleplek in de Italiaanse beker.
Rest van de uitslagen komt morgen
Guess what time it is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
voor de 2e keer is mijn save weer corrupt verdommeSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ga naar t gewone FM topic danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:30 schreef quer het volgende:
voor de 2e keer is mijn save weer corrupt verdomme![]()
![]()
Manager Bologna ziet Avellino wel zitten, maar zien wij hem ook zitten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindstand seizoen 2021-2022
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=334&pid=3675#pid3675
En de shortlist van dit seizoen
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=330&pid=3676#pid3676![]()
Nieuwe trainer heeft grootse plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar een ene David Villa wil het roer wel overnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Supercup, nog een prijs voor Avellino?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Transfers Andria
Aankopen zijn voornamelijk backup spelers. Cantillana speelde al bij Roma, maar Andria had nog een co-ownerschip![]()
Transfers Avellino
Chaura is wel een aardige speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Transfers Barletta
Meeste spelers zijn prut, maar er zitten wel een paar leuke spelers bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed seizoen voor Ficken, meeste keren MoM en de hoogste rating van de Seria A!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:57 schreef SiebeJ het volgende:
Eindstand seizoen 2021-2022
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=334&pid=3675#pid3675
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=330&pid=3676#pid3676Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb de savegame weer geüpload zodat iemand anders verder kan gaan. Hopelijk dat het iets sneller gaat dan de vorige keer![]()
![]()
53 wedstrijden, 7 doelpunten, 23 assists, 7.58 rating.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:57 schreef SiebeJ het volgende:
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=330&pid=3676#pid3676
Lekkah.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Mooie updates, Avellino Europa League en Europese Super Cup gewonnen, nu WK Club Teams nog.![]()
Toen ze gisteren bij de Giro door Andria reden moest ik gelijk aan dit topic denken.Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef SiebeJ het volgende:
Transfers Avellino
[ afbeelding ]
Chaura is wel een aardige speler.dat maakt al Capsones een wisselspelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Staat er nu ook bij!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:32 schreef Aguero het volgende:
Mag ik ook nog een screentje van Agüero, je bent hem vergeten.![]()
Ik heb echt te weinig tijd de laatste tijd om fatsoenlijk updates te kunnen draaien en voor zover ik kan zien zal het ook niet veranderen in de nabije toekomst.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef Katth het volgende:
Ik heb echt te weinig tijd de laatste tijd om fatsoenlijk updates te kunnen draaien en voor zover ik kan zien zal het ook niet veranderen in de nabije toekomst.![]()
![]()
Voor mij is tot na dit weekend een beetje hetzelfde verhaal, waarschijnlijk daarna wel weer. Hopen dat Sejt, jorwol of iemand anders (snel) tijd heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef Katth het volgende:
Ik heb echt te weinig tijd de laatste tijd om fatsoenlijk updates te kunnen draaien en voor zover ik kan zien zal het ook niet veranderen in de nabije toekomst.![]()
Over 3 maanden heb ik wss genoeg tijd om zelf updates te geven![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Over 3 maanden heb ik wss genoeg tijd om zelf updates te geven![]()
![]()
Dan wachten we nog even..![]()
![]()
FM13 nu te koop voor 12 euro, misschien helpt dat mensen over de streep
Is een aanbieding, geldt tot 29 mei. Nog 5 dagen te gaan dus!
http://eu.download-shop.s(...)ger-2013-3532-42.htm
Je moet echter wel een Steamaccount hebben.Children of the night. What music they make.![]()
Ik had eigenlijk nu wat tijd moeten hebben, maar plannen zijn niet verlopen zoals verwacht (scriptie) waardoor ik nu dus geen tijd heb..
![]()
sure, ik schat over een maandje of 2quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:49 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
kunnen we de volgende keer proberen om wereldkampioen te worden met de Britse Maagdeneilanden?
ik hoop dat het eerder is![]()
![]()
Ik doe even een maandje aan updates. Dan kijk ik even of er nog interesse is of dat ik voor een kip en een ei aan het posten ben.
Interlands![]()
![]()
Speelronde 3: En gelijk maar een toppertje op het programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, dit was even een maandje aan updates. Als het blijkt dat er nog animo is dan ga ik morgen of overmorgen weer verder met het spel![]()
![]()
Updates
ps. blessures na zo'n lange staking van de spelers is natuurlijk ook niet gek
SiebeJ![]()
Ik kan over 2-3 weken ook weer wat updates draaien, als ik vakantie heb.
I love my mispoken words.![]()
Ik krijg ook een soortgelijke melding van Google Chrome.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef SiebeJ het volgende:
Ben ik de enige die dit krijgt als ik forcedinduction.nl probeer te openen? Kan wel zonder melding op de subfora komen.
[ afbeelding ]![]()
Speelronde 8: Een onderonsje tussen FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 12: Wie zal er winnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste ronde van de beker: Penalty's voor de beslissingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hebben ze best snel opgelost..
En de hij wil gelijk met geld smijten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: