Wat doe je toch agressief, eerst tegen onze WIDM-vriendjes en nu weer tegen mij?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer tegenaan? Ik verwacht hier gewoon een nette reactie van een blauwe of een rooie, wat jij allemaal niet erg vind zal me aan me reet roesten..
Ik ben niets tegen WIDM maar wel tegen 14 extra topics over hetzelfde...quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat doe je toch agressief, eerst tegen onze WIDM-vriendjes en nu weer tegen mij?
Je hoeft ze toch niet alle 14 te lezen, laat die mensen toch, maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben niets tegen WIDM maar wel tegen 14 extra topics over hetzelfde...
Daar gaat het helemaal niet om, maar dat kolerezooitje dat het geeft hierquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet alle 14 te lezen, laat die mensen toch, maak je niet zo druk
Jeetje wat ben je weer hyper en recalcitrant, het is toch geen voorjaar. Je kan toch gewoon je MyAT gebruiken en al gebruik je die niet wat voor last heb je dan verder van die topicjes van onze WIDM vriendjes. WIDMertjes zijn ook users hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, maar dat kolerezooitje dat het geeft hier
Het beste zou een apart forum zijn, maar dat willen de (F)A's niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, maar dat kolerezooitje dat het geeft hier
Ik heb als user ook wensen, en dat is toevallig een beetje opgeruimd forum, mag ik?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeetje wat ben je weer hyper en recalcitrant, het is toch geen voorjaar. Je kan toch gewoon je MyAT gebruiken en al gebruik je die niet wat voor last heb je dan verder van die topicjes van onze WIDM vriendjes. WIDMertjes zijn ook users hoor.
Je moet niet zo zeuren hoor, .. doe je anders ook niet ..![]()
Laat hem gewoon in zijn sopje gaarkoken. Meestal werkt dat prima.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het beste zou een apart forum zijn, maar dat willen de (F)A's niet.
Er zou een "verberg alle topics uit dit subforum"-knop moeten zijn. Zodat je ervoor kunt kiezen om bijv. alle topics die in het WIDM-gedeelte van dit forum zijn geplaatst te verbergen.
Maar natuurlijk mag jij, wij zeggen al niets meer, .. vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb als user ook wensen, en dat is toevallig een beetje opgeruimd forum, mag ik?
Mooizo, thx waar was ik gebleven? Ohja geen wildgroei aan WIDM-topics in het rls&s hoe moeilijk zou dat nou zijn...quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mag jij, wij zeggen al niets meer, .. vanzelfsprekend
Ohja verrek, goed dat je helpt herinneren dat het ook nog niet eens een rls is...reden te meer om die zooi in te teugelen voordat we door de bomen het bos niet meer zienquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
jongens, laat Gert lekker van zijn vrijdagavond genieten, nu moet hij straks weer hier ingrijpen en uitleggen dat WIDM hier wel thuis hoort
Ik verwachtte al niets omtrent dit onderwerp, maar goed dan gaan we toch gewoon weer lekker als vanouds puzzelen tussen al die tientallen nietszeggende WIDM-topics of er nog ergens iets van nut gepost wordt...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:27 schreef Gert het volgende:
Ik schat de kans groot dat WIDM weer als subforum in RLS wordt ondergebracht. Voor een eigen forum vinden de admins WIDM (uitzending slechts eens per week) namelijk te klein.
Maak je toch niet zo drukquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwachtte al niets omtrent dit onderwerp, maar goed dan gaan we toch gewoon weer lekker als vanouds puzzelen tussen al die tientallen nietszeggende WIDM-topics of er nog ergens iets van nut gepost wordt...
Kijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:00 schreef Gert het volgende:
Utopia krijgt dan denk ik weer wèl een eigen forum.
Het is toch zielug voor Gertquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:13 schreef Jian het volgende:
Je doet net alsof je verder moet lopen als het in een apart subforum komt ......
Gert blijft ook gewoon op z'n stoel zitten hoor, die hoeft ook niet verder te lopen voor het subforum Utopiaquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is toch zielug voor Gertna jaren komt er weer een RLS moet ie weer verkassen en mag het niet op zijn eigen RLSforum
nee Utopia hoort hier thuis, dan gooien ze maar WIDM dicht
is best lastig hoor, dan moet je alles open zetten, Gert moet hier de boel dan in de gaten houden en daar, is een opgavequote:Op zaterdag 28 september 2013 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert blijft ook gewoon op z'n stoel zitten hoor, die hoeft ook niet verder te lopen voor het subforum Utopia
Gert kan dat allemaal in zijn eentje helemaal niet handelen, dus gewoon een apart subforum met Gert en nog wat mods zou ik zeggen. Yvonne heeft al gevraagd of ik beschikbaar ben. Je kent dat wel, "jij bent door iedereen geliefd , iedereen respecteert jou, een echte mediator, etc, etc." Ik heb gezegd dat ik erover na zal denken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is best lastig hoor, dan moet je alles open zetten, Gert moet hier de boel dan in de gaten houden en daar, is een opgaveik zeg gewoon, Utopia hoort hier en nergens anders
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert kan dat allemaal in zijn eentje helemaal niet handelen, dus gewoon een apart subforum met Gert en nog wat mods zou ik zeggen. Yvonne heeft al gevraagd of ik beschikbaar ben. Je kent dat wel, "jij bent door iedereen geliefd , iedereen respecteert jou, een echte mediator, etc, etc." Ik heb gezegd dat ik erover na zal denken.
En je goeie gedrag begint gelijk al met het doorlopend verontreinigen van de FB..ik denk dat Vonny een kleine misrekening heeft gemaakt met jouquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert kan dat allemaal in zijn eentje helemaal niet handelen, dus gewoon een apart subforum met Gert en nog wat mods zou ik zeggen. Yvonne heeft al gevraagd of ik beschikbaar ben. Je kent dat wel, "jij bent door iedereen geliefd , iedereen respecteert jou, een echte mediator, etc, etc." Ik heb gezegd dat ik erover na zal denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |