heb je misschien het breipatroon van dit gesjellige leuke fleurige vestjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef sly-nl het volgende:
Jammer dat die jankerds zich weg hebben laten pesten door de breiende oma's. Ze hapten zo lekker en dat las leuk terug. Ze waren natuurlijk ook geen partij voor de kiene bloemtjesjurken en konden het uiteindelijk ook niet winnen, zoals voorspeld op mijn forum.
Ik zeg maar zo: beter een breiende bloemtjesjurk dan een uitgewoonde trui![]()
[ afbeelding ]
Foto (van een meet) van scrut dat ie nog fervent user op nowlive was.

Zodra het ook live te volgen is dmv streams, is het in RLS op zijn plek.quote:

Dat zal dus zo om en nabij St Juttemis zijn gezien het feit dat er nergens meer real live streams aangeboden worden...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het ook live te volgen is dmv streams, is het in RLS op zijn plek.

Correctie! Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal dus zo om en nabij St Juttemis zijn gezien het feit dat er nergens meer real live streams aangeboden worden...

Thanks, en als je ff niks te doen heb, kijk naar camping powned, wat een volk ...............quote:

Ik vind dat helemaal niet erg hoor, die topics zijn wat mij betreft gewoon van harte welkom.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie dat het WIDM-virus weer de kop op steekt, ik mag er op vertrouwen dat niet weer het hele RLS&S veld bezaait gaat worden met tientallen WIDM-topics..Please..

Waar bemoei jij je nou weer tegenaan? Ik verwacht hier gewoon een nette reactie van een blauwe of een rooie, wat jij allemaal niet erg vind zal me aan me reet roesten..quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet erg hoor, die topics zijn wat mij betreft gewoon van harte welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |