Nergens last van. Ik heb ook nog een paar GB aan club/competitielogo's en dan nog shirtjes voor een boel leagues geïnstalleerd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Je game kan er wel trager door worden. (die facepack)
Dat kan, ik heb alle foto's eruit geflikkerd omdat het laden steeds langer duurde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik heb ook nog een paar GB aan club/competitielogo's en dan nog shirtjes voor een boel leagues geïnstalleerd.
Ik vermaak me anders best in de Lower Leaguesquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef dennis3d het volgende:
Het niveau daalt hiet steeds verder per topic vooral met de TT's
Werk je nog met MS DOS misschien?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb alle foto's eruit geflikkerd omdat het laden steeds langer duurde.
Nee met Basic.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je nog met MS DOS misschien?
Dan moet je ''use caching to decrease page loading times'' aanzetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb alle foto's eruit geflikkerd omdat het laden steeds langer duurde.
Die moet ik ook nog halen... maar ik mag maar max 7 trainers hebben van het bestuur... de U19 trainers vallen daar dus ook onder?quote:
Je moet hun clubheld (Allan Jenkins) terughalen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zijn mijn huidige spitsbazen bij Stranraer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste als Targetman (aanval) en de tweede als Schaduwspits (ondersteuning), perfect voor mijn manier van spelen
Ik weet dat vooral de eerste qua stats geen reet voorstelt, maar hij prikt er bijna elke wedstrijd wel eentje inAangezien hij nog jong is, en ik geen echte ervaren spitsen in m'n team heb, heb ik baas Gary Wales aan kunnen trekken (weer, want dit is m'n 2e game als Stranraermanager):
[ afbeelding ]
Gaat best aardig in de competitie, ik sta keurig 2e na 9 wedstrijden (je speelt 4x tegen je tegenstanders)
quote:
Ja hij is echtquote:
Je vind wel weer een nieuw toppertjequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hij is echt
Jammer dat ie weg wil, Cambuur is hem te klein geworden
Kijken of hij een nieuw contract wil!
Hij scoorde er net weer 2 tegen Utrecht
6e, met nog 3/4 wedstrijden te gaan. Vorig seizoen ben ik als 5e geëindigd. Ik sta 4 punten achter op Ajax en 5 punten voor op Utrecht, van wie ik net heb gewonnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je vind wel weer een nieuw toppertje![]()
Welke plek sta je nu met Cambuur?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef DeHovenier het volgende:
2-1 gewonnen van VVV, mooie afstandsschot van m'n talentvolle 18jarige middenvelder, en een kopbal vanSainrimat
Pic van die 17-jarigequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
6e, met nog 3/4 wedstrijden te gaan. Vorig seizoen ben ik als 5e geëindigd. Ik sta 4 punten achter op Ajax en 5 punten voor op Utrecht, van wie ik net heb gewonnen.
Heb alweer een nieuw spitsje getekend, is 17 en heeft betere technische stats dan Alexis, maar wel slechtere mentale en fysieke stats dan hem. Maar dat groeit nog.
Nu tegen VVV thuis, eens kijken wat dat wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |