abonnement Unibet Coolblue
pi_126157706
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 09:34 schreef Seven. het volgende:
Hoe lang hoort deze shit eigenlijk pijnlijk te zijn? Ik ben gisteren en vandaag wakker geworden met veel pijn :{ ;( maar de rest van de dag gaat het wel.
Ik heb er toch zeker een week last van gehad. Kon ook niets eten eigenlijk. Nou had ik ook niet de meest prettige operatie om dat ding te verwijderen, maar goed het is dus niet heel vreemd om er na een paar dagen nog erge last van te hebben.
pi_126157815
quote:
13s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:52 schreef Seven. het volgende:
Nog steeds pijn -O- . En het begint nu echt zo'n zenuwpijn te worden, ik heb het gevoel alsof mijn zenuwen gewoon aan de oppervlakte liggen nu. Het straalt soms ook uit naar mijn oor of mijn slaap.

Maar mijn beste maatje ibuprofen sleept mij er doorgaans wel door. Alleen irritant wakker worden. Ik spoel nu ook met corsodyl tegen ontstekingen maar ik merk geen verschil tussen corsodyl of zout water.

Trouwens, ik heb achter wat nu mijn laatste kies is een hard stukje zitten onder mijn tandvlees, net alsof er een stuk bot is achtergebleven of zo :'). Op zich zit er geen gevoel in. Gewoon een rare vorm.
Vaak hou je er nog wel weeje last van heb zelf alle 4 laten trekken en deed na week pas minder pijn.

Het harde bobbeltje kn de zenuw zijn die eerst in de tand zat.

Mischien rare vraag maar buk je veel enz? Als je met je mond onder je hart komt kan er druk op onstaan en daardoor langer pijn doen.

En als je pijnstillers slikt doe het met regelmaat dan werken ze het beste bijv. om de 6 uur.

En verder probeer zo in mogelijk aan te zitten of te slapen op die zij.

Hoop voor je dat snel minder wordt.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:23:14 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126198414
Bukken is inderdaad geen prettige bedoening, dus ik heb yoga maar afgezegd :+ . Donderdag is het een week geleden, mijn vriend vindt dat ik terug moet gaan naar de tandarts omdat ik nog aan de ibuprofen zit. Maar ik voel geen ontsteking of zo, de pijn is niet veranderd en als het ontstoken is merk je volgens mij het verschil direct. Zaterdag had ik de indruk dat het de verkeerde kant op ging, toen voelde ik een beetje zo'n drukkende warme pijn in plaats van die zenuwpijn. De corsodyl heeft daar wel een einde aan gemaakt.

Ik kan trouwens wel redelijk normaal eten, alleen irritant dat mijn mond niet zover open kan.
Resistance is futile.
pi_126199503
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Seven. het volgende:
Bukken is inderdaad geen prettige bedoening, dus ik heb yoga maar afgezegd :+ . Donderdag is het een week geleden, mijn vriend vindt dat ik terug moet gaan naar de tandarts omdat ik nog aan de ibuprofen zit. Maar ik voel geen ontsteking of zo, de pijn is niet veranderd en als het ontstoken is merk je volgens mij het verschil direct. Zaterdag had ik de indruk dat het de verkeerde kant op ging, toen voelde ik een beetje zo'n drukkende warme pijn in plaats van die zenuwpijn. De corsodyl heeft daar wel een einde aan gemaakt.

Ik kan trouwens wel redelijk normaal eten, alleen irritant dat mijn mond niet zover open kan.
Persoonlijk zou ik niet terug gaan zo erg is het niet of wel?

En zoizo de tandarts kan ook niet veel doen.

En dat met je mond opendoen hou je nog wel even (tenminste had ik).

Wens je succes.

Hoe oud ben je trouwens want hou ouder je bent hoe langer last ik was rond de 17/18 en was ong. Na een week over.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:41:40 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126199716
Ik ben al bijna dertig dus de aftakeling is al begonnen :') .

En nee, zo erg is het niet.
Resistance is futile.
pi_126201191
Wie laat er nou ook zijn verstandskies trekken, ik bedoel, waar heb je je verstand zitten.
pi_126201423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef TechnoXXL het volgende:
Wie laat er nou ook zijn verstandskies trekken, ik bedoel, waar heb je je verstand zitten.
Je weet dat officieel verstaandkies is ??
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
pi_126201526
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef titta1992 het volgende:

[..]

Je weet dat officieel verstaandkies is ??
Nee en je automatisch tekst correctie script ook niet volgens mij.
pi_126211142
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Seven. het volgende:
Bukken is inderdaad geen prettige bedoening, dus ik heb yoga maar afgezegd :+ . Donderdag is het een week geleden, mijn vriend vindt dat ik terug moet gaan naar de tandarts omdat ik nog aan de ibuprofen zit. Maar ik voel geen ontsteking of zo, de pijn is niet veranderd en als het ontstoken is merk je volgens mij het verschil direct. Zaterdag had ik de indruk dat het de verkeerde kant op ging, toen voelde ik een beetje zo'n drukkende warme pijn in plaats van die zenuwpijn. De corsodyl heeft daar wel een einde aan gemaakt.

Ik kan trouwens wel redelijk normaal eten, alleen irritant dat mijn mond niet zover open kan.
Ik heb maandag in de middag 2 verstandskiezen laten trekken, waarvan 1 ontstoken was (en de verdoving niet werkte.. 3 keer bijverdoofd maar geen effect :') dus een pijnlijke zaak).. de andere zat er zo diep in dat ze flink moesten boren..

Moet zeggen dat ik die dag gelijk flink gegeten heb (wel met de andere kant, de getrokken kiezen zaten beide aan de linkerkant, helemaal achterin)..

Je moet niet te warm drinken zeiden ze tegen mij en roken doe ik ook gewoon :7 .

Heb je veel pijn nog nu dan? Ik zou als ik jou was lekker wat films downloaden en kijken en geen fysieke inspanning verrichten omdat het dat dan kan gaan ontsteken..
pi_126212325
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef TechnoXXL het volgende:

[..]

Nee en je automatisch tekst correctie script ook niet volgens mij.
Je hebt gelijk sorry spijt me.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:29:43 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126240469
Het gat zat vanmorgen bijna helemaal dicht. Yay. Nog steeds wel veel last maar ik heb minder pijnstillers nodig nu. Tevens had ik vanavond voor het eten ineens een hard stukje tand of bot in mijn mond, zal er wel uitgegroeid zijn of zo. Ik denk iedere keer dat ik morgen ongetwijfeld minder last heb en dan blijkt dat het iedere keer maar een klein beetje beter wordt.

Smack, wat een naar verhaal. Fucking hell, ik zou echt van mijn stokje gaan.
Resistance is futile.
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:31:03 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126240551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef TechnoXXL het volgende:
Wie laat er nou ook zijn verstandskies trekken, ik bedoel, waar heb je je verstand zitten.
Hoi. Helaas was er een stuk vanaf gebroken dus er was geen ontkomen aan.
Resistance is futile.
pi_126250798
Laatst ook een laten trekken en was enigszins huiverig vanwege de verhalen die je weleens hoort (zoals hier) maar het stelde echt geen fuck voor :')

Ja het doet wat zeer als de verdoving uitwerkt, maar da's maar een dagje en je gaat echt niet dood van een beetje pijn :P
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:26:26 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126570951
Sinds zaterdag geen pijnstillers meer maar het doet soms nog best wel pijn. Had dinsdag ineens een stukje tand/bot in mijn mond weer en ik heb de indruk dat er nog een stukje zit. Het gat is nu wel goed aan het dichten. Elke keer als ik buk begint het te kloppen maar vanavond gewoon lekker yoga (met pijnstiller).
Resistance is futile.
pi_126572167
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Hoe ouder je bent hoe langer het duurt voor de pijn helemaal weg is, ken mensen waar het 2-4 weken duurde. Persoonlijk gelukkig maar 2 dagen last van gehad, ik was midden 20 toen ze getrokken werden :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:22:21 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126572340
Bijna 30.
Resistance is futile.
pi_126572406
En het is vandaag 2 weken geleden dat ze getrokken zijn... Als het nog lang zo blijft dan was ik wel terug gegaan, volgens mij moet het met een paar dagen echt wel over zijn. 2 weken leven op ibu is ook niet alles -O-
pi_126572909
Bij één van de verstandskiezen had ik ook echt wel een week of 2-3 last. Heb na 2 weken nog gebeld met kaakchirurg maar ik moest nog maar gewoon even wachten (maar als ik erop stond zou ik wel even langs mogen komen). Dat het lang duurde zou vaker voorkomen, zeiden ze.

Bij de tweede keer maar een paar dagen wat last gehad. Het kan dus enorm verschillen. Rot voor je dat het zo lang duurt. Sterkte d'r mee!
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:47:28 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126573032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef johnykamau het volgende:
En het is vandaag 2 weken geleden dat ze getrokken zijn... Als het nog lang zo blijft dan was ik wel terug gegaan, volgens mij moet het met een paar dagen echt wel over zijn. 2 weken leven op ibu is ook niet alles -O-
Na 10 dagen moet je stoppen met ibuprofen maar ik heb er 8 dagen aan gezeten.
Resistance is futile.
pi_126573152
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Na 10 dagen moet je stoppen met ibuprofen maar ik heb er 8 dagen aan gezeten.
Ik had vrijwel geen last in het begin, maar wel opeens na 5 dagen.

Maar volgens mij komt dit door de hechtingen die ik heb, dat ik deze voel zitten omdat de zwelling weg is..

Kamillethee is een aanrader tegen pijn en ontstekingen. ^O^
  zondag 2 juni 2013 @ 19:44:10 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127330402
Een maand verder nu. Sinds 1,5 week is dat gat eindelijk dicht. Toen had ik 2 dagen waarin het voelde alsof er gewoon een hoop lucht met wat loszittend tandvlees overheen zat, heel wazig dat ik het in kon deuken met mijn tong.

Sindsdien heb ik af en toe het gevoel dat er een haartje uitsteekt en als ik dan ga porren, komt er een hard stukje witte rommel uit, ik weet nog steeds niet of dit stukjes bot of tand zijn of gewoon etensresten (echt smerig). Vannacht nog een behoorlijk grote chunk van een halve centimeter eruit getrokken :r , beetje bloed dus het moet aardig vastgezeten hebben. Nu voelt het veel 'leger' aan, overgebleven tandvlees voelt nu bobbelig waar het met rommel glad aanvoelde met een scherp stukje/haartje erin.
Resistance is futile.
pi_127346941
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:44 schreef Seven. het volgende:
Een maand verder nu. Sinds 1,5 week is dat gat eindelijk dicht. Toen had ik 2 dagen waarin het voelde alsof er gewoon een hoop lucht met wat loszittend tandvlees overheen zat, heel wazig dat ik het in kon deuken met mijn tong.

Sindsdien heb ik af en toe het gevoel dat er een haartje uitsteekt en als ik dan ga porren, komt er een hard stukje witte rommel uit, ik weet nog steeds niet of dit stukjes bot of tand zijn of gewoon etensresten (echt smerig). Vannacht nog een behoorlijk grote chunk van een halve centimeter eruit getrokken :r , beetje bloed dus het moet aardig vastgezeten hebben. Nu voelt het veel 'leger' aan, overgebleven tandvlees voelt nu bobbelig waar het met rommel glad aanvoelde met een scherp stukje/haartje erin.
tering, lijkt me echt niet gezond dat je er na een maand nog last van hebt. ga meteen langs bij de arts!
There are only 151 Pokémon.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:25:30 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127366518
Net week een stuk tand eruit gewriemeld! Maar geen pijn, dat helpt. :r
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')