Ik verwacht inderdaad geen verhaal als ik iemand begroet met 'hey, how are you'quote:
Ik vind het nog steeds zo loos...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad geen verhaal als ik iemand begroet met 'hey, how are you'![]()
Toen ik hier net woonde vond ik het vrij moeilijk in te schatten hoe ik er op moest reageren, nu sta ik er bijna raar van te kijken als iemand een stilte laat vallen om op mijn antwoord te wachten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds zo loos...! Maar m'n vrienden vinden het grof als je alleen 'hoi' zegt in het voorbijgaan..
Dat mooie weer dit weekend was een foutje geloof ik. De Engelsen hebben het al weer hersteld als ik zo naar buiten kijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Hè, gelukkig, weer thuis. En regen, natuurlijk. Hele weekend was 't hier heerlijk en zaten we in NL,en we zijn weer terug en 't komt met bakken uit de hemel![]()
En nu is het in nederland weer lekker weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Hè, gelukkig, weer thuis. En regen, natuurlijk. Hele weekend was 't hier heerlijk en zaten we in NL,en we zijn weer terug en 't komt met bakken uit de hemel![]()
Hahahahahhaha.....dat heb je in Canada ook.quote:
Hier schijnt de zon nu ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer?Net even voor 't eerst Barnsley verkend, is precies als elke andere stad. Met precies dezelfde winkels. Nou ja, handig voor als je eens wat nodig hebt.
Wh00p.
Ik heb een collega van 50 die voor haar twintigste nooit koffie geprobeerd had! wtf!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee meer waar het is, maar net na de emigratie een essay geschreven over theecultuur in Engeland. Koffie was toen nog veel minder ingeburgerd dan nu.
Leffe en Hoegaarden godzijdank bij Asda te verkrijgen. Ik mis een goeie Chouffe en Chimay Blonde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
En dan kom je niet even een Belgisch Biertje halen
Mazzelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef Bajskorv het volgende:
Gisteren Peak District gedaan in de stralende zon, vandaag en morgen Lake District. Hoeveel mazzel kan je hebben? Ik had mijn regenkleding al meegenomen...
Wat heb je gedaan in de Peaks trouwens? Hopelijk Luds Church gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:04 schreef Bajskorv het volgende:
Gisteren Peak District gedaan in de stralende zon, vandaag en morgen Lake District. Hoeveel mazzel kan je hebben? Ik had mijn regenkleding al meegenomen...
wij zorgen dat er regelmatig aangevuld wordt hier. Koelkast in de garage is goed gevuld met brand, Westmalle, la trappe, leffe, hertog jan , etc.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leffe en Hoegaarden godzijdank bij Asda te verkrijgen. Ik mis een goeie Chouffe en Chimay Blonde.
Maar goed, dat is over een week opgelost want dan ga ik naar familie in Nederland en dan naar vrienden in Brussel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |