Ik denk dat dat nog wel even kan duren. Boilesen is een prima speler in potentie, maar Frank houdt altijd veel vertrouwen in zijn basisspelers, en bovendien speelt Blind zelf ook uitstekend. Dus tenzij Boilesen echt aantoonbaar 2 klassen beter is dan Blind op dit moment zal hij waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een reserverol, verwacht ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat Boilesen volgend seizoen Blind heel simpel uit de basis speelt
Midden in het seizoen wel, maar ik denk dat als Boilesen een goede voorbereiding draait dat hij inderdaad als basisspeler aan het seizoen zal beginnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel even kan duren. Boilesen is een prima speler in potentie, maar Frank houdt altijd veel vertrouwen in zijn basisspelers, en bovendien speelt Blind zelf ook uitstekend. Dus tenzij Boilesen echt aantoonbaar 2 klassen beter is dan Blind op dit moment zal hij waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een reserverol, verwacht ik.
Zullen in de voorbereiding beide getest wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel even kan duren. Boilesen is een prima speler in potentie, maar Frank houdt altijd veel vertrouwen in zijn basisspelers, en bovendien speelt Blind zelf ook uitstekend. Dus tenzij Boilesen echt aantoonbaar 2 klassen beter is dan Blind op dit moment zal hij waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een reserverol, verwacht ik.
Ik denk dat Blind een streepje voor heeft. En terecht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen in de voorbereiding beide getest worden
Ik ook, zo denk ik ook dat Boerrigter heel simpel naar de tribune verhuist zodra er 3 buitenspelers beschikbaar zijn die normaal met een bal overweg kunnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat Boilesen volgend seizoen Blind heel simpel uit de basis speelt
Als Boilesen in de voorbereiding volledig kan aanhaken dan kan hij in die oefenwedstrijdjes ook gelijk Blind op 6 testen. Anders zal Blind nog wel het vertrouwen krijgen inderdaad, terecht ook na zo'n seizoen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nieuw seizoen nieuwe kansenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Blind een streepje voor heeft. En terecht.
Dat zal best maar voor alsnog zijn er geen 3 buitenspelers beschikbaar die beter zijn dan Boerrigterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook, zo denk ik ook dat Boerrigter heel simpel naar de tribune verhuist zodra er 3 buitenspelers beschikbaar zijn die normaal met een bal overweg kunnen.
[..]
Als Boilesen in de voorbereiding volledig kan aanhaken dan kan hij in die oefenwedstrijdjes ook gelijk Blind op 6 testen. Anders zal Blind nog wel het vertrouwen krijgen inderdaad, terecht ook na zo'n seizoen.
Ja omdat hij het Boerrigter gunt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuenca niet in de selectie, maar Boerrigter wel...
quote:Boerrigter terug bij Ajax
Derk Boerrigter keert voor het duel van Ajax met Willem II terug in de selectie van Ajax. De aanvaller ontbrak vorige week tijdens het treffen met NAC Breda: 0-2 zege. "Hij heeft een belangrijk aandeel in het kampioenschap gehad. Daarom zit hij er weer bij", verklaarde trainer Frank de Boer.
Boerrigter maakte op bezoek bij PSV de winnende treffer voor de Amsterdammers. Ajax won met 2-3 in Eindhoven en zette een belangrijke stap richting titel. Ook Ricardo van Rhijn is weer inzetbaar. Hij miste het laatste duel in Brabant wegens een schorsing.
Bij een zege op de hekkensluiter uit Tilburg verovert Ajax zondag de 32e landstitel uit de historie van de club.
Vorige week nog wel anders. Toen zat hij ook op de tribune.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best maar voor alsnog zijn er geen 3 buitenspelers beschikbaar die beter zijn dan Boerrigter
Wie dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorige week nog wel anders. Toen zat hij ook op de tribune.
Babel speelt hier volgend seizoen niet meer en van Cuenca is het maar afwachten ik schat die kans vrij klein in.quote:
Bij beide partijen is intentie om te verlengen: Cuenca en Ajax --> Overmars is al ingesprek. En hoe weet je dat Babel niet bijtekent?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Babel speelt hier volgend seizoen niet meer en van Cuenca is het maar afwachten ik schat die kans vrij klein in.
Babel moet je gewoon laten gaan, die kan helemaal geen basisplaats als linksbuiten of spits krijgen en hij zal toch wel basisspeler willen zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij beide partijen is intentie om te verlengen: Cuenca en Ajax --> Overmars is al ingesprek. En hoe weet je dat Babel niet bijtekent?
Babel wil zelf naar het buitenland en maar 1 seizoen hier spelen lijkt me een 1 + 1 verhaaltje, leuk dat Cuenca dat wil maar Barcelona heeft hier ook nog een groot aandeel in dat lijkt iedereen wel eens te vergetenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij beide partijen is intentie om te verlengen: Cuenca en Ajax --> Overmars is al ingesprek. En hoe weet je dat Babel niet bijtekent?
Heb je wel de concurrentie in Barça gezien? Daar loopt een vette bak aan talenten rond + de basisspelers die er nog zijn, en bankzitters.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Babel wil zelf naar het buitenland en maar 1 seizoen hier spelen lijkt me een 1 + 1 verhaaltje, leuk dat Cuenca dat wil maar Barcelona heeft hier ook nog een groot aandeel in dat lijkt iedereen wel eens te vergeten
Ik denk dat Barcelona hier ook wel positief tegenover staat. Cuenca is een prima speler hoor, en uitstekend voor Ajax, maar op dit moment natuurlijk nog lang niet goed genoeg voor een basisplek bij Barcelona. Bovendien gaan er daar, als de geruchten kloppen, vijf á zes nieuwe spelers komen, en daar zal hoogstwaarschijnlijk ook wel een speler bij zitten die op de plek van Cuenca kan spelen. Bovendien speelt Ajax volgens ongeveer hetzelfde systeem als Barcelona en kan hij hier ook Champions League spelen, heeft hij het hier blijkbaar naar zijn zin en zijn er prima banden tussen Barcelona en Ajax. Als ze hem willen uitlenen, wat mij waarschijnlijk lijkt, zie ik niet in waarom dat niet nog een jaar aan Ajax zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Babel wil zelf naar het buitenland en maar 1 seizoen hier spelen lijkt me een 1 + 1 verhaaltje, leuk dat Cuenca dat wil maar Barcelona heeft hier ook nog een groot aandeel in dat lijkt iedereen wel eens te vergeten
Ja want zijn verhuur periode hier is succesvol geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Barcelona hier ook wel positief tegenover staat. Cuenca is een prima speler hoor, en uitstekend voor Ajax, maar op dit moment natuurlijk nog lang niet goed genoeg voor een basisplek bij Barcelona. Bovendien gaan er daar, als de geruchten kloppen, vijf á zes nieuwe spelers komen, en daar zal hoogstwaarschijnlijk ook wel een speler bij zitten die op de plek van Cuenca kan spelen. Bovendien speelt Ajax volgens ongeveer hetzelfde systeem als Barcelona en kan hij hier ook Champions League spelen, heeft hij het hier blijkbaar naar zijn zin en zijn er prima banden tussen Barcelona en Ajax. Als ze hem willen uitlenen, wat mij waarschijnlijk lijkt, zie ik niet in waarom dat niet nog een jaar aan Ajax zou kunnen.
Pech met een blessure. Jij wil alleen maar zeiken om het zeiken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want zijn verhuur periode hier is succesvol geweest!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat Cuenca er volgend seizoen ook bij is want hij kan echt wel tegen een balletje trappen maar je moet er niet zomaar vanuit gaan dat hij hier ook nog speelt volgend seizoen
Als dit al zeiken isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pech met een blessure. Jij wil alleen maar zeiken om het zeiken.
Als jeugdexponent van Barcelona moet het niet makkelijk zijn om elders, zeker een ander land, gestald te worden, maar volgens mij bevalt het Cuenca prima bij Ajax. Die jongen weet ook dat hij fit bij Ajax meer minuten kan maken dan bij Barca, en ook op het allerhoogste niveau nog. Hij zou gek zijn als hij er niet nog een jaartje aan gaat plakken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cuenca er volgend seizoen ook bij is want hij kan echt wel tegen een balletje trappen maar je moet er niet zomaar vanuit gaan dat hij hier ook nog speelt volgend seizoen
Het gaat er niet om of het succesvol was, want bij Barcelona snappen ze ook wel dat hij weinig speelde door een blessure. Die zien echter ook dat áls hij fit was, hij meteen speelde in een bekend systeem. Als ze er van uitgaan dat hij volgend jaar fit is speelt hij hier gewoon een heel seizoen in de basis, wat toch wel fijn is als je een speler verhuurt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk en ik hoop dat hij hier volgend seizoen ook nog speelt. Wil hem wel eens fit een vol seizoen zien draaien hier want hij zit niets voor niets daar in de jeugd. Maar misschien stalt Barca hem wel liever in Spanje ergens in de subtop dat weet je niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als jeugdexponent van Barcelona moet het niet makkelijk zijn om elders, zeker een ander land, gestald te worden, maar volgens mij bevalt het Cuenca prima bij Ajax. Die jongen weet ook dat hij fit bij Ajax meer minuten kan maken dan bij Barca, en ook op het allerhoogste niveau nog. Hij zou gek zijn als hij er niet nog een jaartje aan gaat plakken.
Dat is niet te hopen. Je zal maar weer met Boerrigter op rechts het seizoen in moeten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk en ik hoop dat hij hier volgend seizoen ook nog speelt. Wil hem wel eens fit een vol seizoen zien draaien hier want hij zit niets voor niets daar in de jeugd. Maar misschien stalt Barca hem wel liever in Spanje ergens in de subtop dat weet je niet.
Nou, ik ben nog wel benieuwd naar de oplossing als en De Jong en Eriksen vertrekt, en Maher en Van Ginkel te duur blijken te zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het zijn ook de enige 2 'onzekere' posities voor komend seizoen. De rest van het elftal lijkt wel goed te komen/al te zijn.
Bedoel je linksvoor en rechtsvoor? Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren op de rechtshalf-positie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:16 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen. Je zal maar weer met Boerrigter op rechts het seizoen in moeten.![]()
Met Fischer en Cuenca als basis, Boerrigter en Sana als wissel en dan evt nog een Schone of Meleg ofzo is het goed bezet ervan uitgaande dat Babel gewoon vertrekt. Blijft Cuenca niet dan moet er iemand bij, dat lijkt me duidelijk.
Seizoen daarop kan je Boerrigter alsnog dumpen. Tegen die tijd moet er een talent bij zitten. Die jongen van Sparta die net is over gekomen bijvoorbeeld. Iemand als Boerrigter als 12e man past gewoon niet bij dit Ajax. Daar horen talenten te zitten, geen spelers die Ajax als max hebben.
Het zijn ook de enige 2 'onzekere' posities voor komend seizoen. De rest van het elftal lijkt wel goed te komen/al te zijn.
Gewoon investeren, die gasten kan je normaliter met een dikke winst verkopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog wel benieuwd naar de oplossing als en De Jong en Eriksen vertrekt, en Maher en Van Ginkel te duur blijken te zijn.
Zo dacht Brands ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Gewoon investeren, die gasten kan je normaliter met een dikke winst verkopen.
Ja. Alleen Fischer is tot nog toe een zekerheid. Sana is afwachten wat dat speciale programma doet, al verwacht ik van Sana niet heel veel. Boerrigter en Lukoki zijn geen basismateriaal. Dat maakt de spoeling best dun en in NL zie ik niet zoveel buitenspelers rondlopen. Cuenca is dan wel ideaal. Buitenspelers scouten is sowieso wel lastig, de halfposities lijken me makkelijker op te vangen met het talent dat klaarstaat en bv Maher/V. Ginkel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bedoel je linksvoor en rechtsvoor? Ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren op de rechtshalf-positie.
Ha Marcel, daar trappen wij mooi niet in he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Gewoon investeren, die gasten kan je normaliter met een dikke winst verkopen.
Ik denk niet dat we er zomaar vanuit kunnen gaan dat we Maher of van Ginkel gaan binnenhalen. Ik kan me niet voorstellen dat Vitesse van Ginkel naar Ajax laat gaan voor een normale prijs en ook AZ vraagt voor Maher een bedrag dat Ajax waarschijnlijk niet wil betalen. Het zou me niks verbazen als Maher gewoon naar het buitenland gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ja. Alleen Fischer is tot nog toe een zekerheid. Sana is afwachten wat dat speciale programma doet, al verwacht ik van Sana niet heel veel. Boerrigter en Lukoki zijn geen basismateriaal. Dat maakt de spoeling best dun en in NL zie ik niet zoveel buitenspelers rondlopen. Cuenca is dan wel ideaal. Buitenspelers scouten is sowieso wel lastig, de halfposities lijken me makkelijker op te vangen met het talent dat klaarstaat en bv Maher/V. Ginkel.
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 15:37:14Rob de Wit reikt zondag de kampioensschaal uit. #ajawil #32 http://t.co/49DMV1AMZJ reageer retweet
quote:Rob de Wit reikt zondag de schaal aan aanvoerder Siem de Jong uit als Ajax kampioen wordt. De 49-jarige oud-speler van Ajax is voor deze bijzondere taak gevraagd. Achtvoudig international De Wit speelde tussen 1984 en 1986 voor Ajax. Bij winst op Willem II is de 32ste landstitel dit weekend een feit.
V. Ginkel ben ik het mee eens. Jordania hoeft het geld niet en dat contract zal nog wel even doorlopen. Maher heeft nog maar 1 jaar contract dus AZ zal wel moeten verkopen. Ik denk niet dat die het risico gaan lopen dat Maher gratis de deur uit loopt. Verder heeft Maher aangegeven in Nederland te willen blijven.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we er zomaar vanuit kunnen gaan dat we Maher of van Ginkel gaan binnenhalen. Ik kan me niet voorstellen dat Vitesse van Ginkel naar Ajax laat gaan voor een normale prijs en ook AZ vraagt voor Maher een bedrag dat Ajax waarschijnlijk niet wil betalen. Het zou me niks verbazen als Maher gewoon naar het buitenland gaat.
Willem II wordt zwaar onderschat hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 15:37:14Rob de Wit reikt zondag de kampioensschaal uit. #ajawil #32 http://t.co/49DMV1AMZJ reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Willem II wordt zwaar onderschat hier.
Als Willem II voor één punt kwam gaf ik ze al bitter weinig kans, maar ze moeten zelfs voor de overwinning gaan. Dit gaat een afslachting worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Willem II wordt zwaar onderschat hier.
Zou wel leuk zijn een team dat zich een keer niet ingraaft maar gewoon vooruit speelt. Commentator tijdens Nac Ajax zei ook al dat Ajax buitenshuis meer scoort.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als Willem II voor één punt kwam gaf ik ze al bitter weinig kans, maar ze moeten zelfs voor de overwinning gaan. Dit gaat een afslachting worden.
Voor ons zou dat leuk zijn jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn een team dat zich een keer niet ingraaft maar gewoon vooruit speelt. Commentator tijdens Nac Ajax zei ook al dat Ajax buitenshuis meer scoort.
Ik denk dat Ajax voor Maher niet veel verder wil gaan dan 6 miljoen en een buitenlandse club legt zonder moeite een miljoen of 8 neer. AZ zal er dan alles aan doen om hem naar het buitenland te laten vertrekken. Ook kunnen buitenlandse clubs veel meer salaris aanbieden. Ik sluit niet uit dat Maher gewoon naar Ajax gaat, maar ik denk niet dat we kunnen zeggen: 'Het wordt óf Maher, óf van Ginkel volgend jaar bij Ajax'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef CaasS het volgende:
[..]
V. Ginkel ben ik het mee eens. Jordania hoeft het geld niet en dat contract zal nog wel even doorlopen. Maher heeft nog maar 1 jaar contract dus AZ zal wel moeten verkopen. Ik denk niet dat die het risico gaan lopen dat Maher gratis de deur uit loopt. Verder heeft Maher aangegeven in Nederland te willen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |