De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver ik zat nog zo te campen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:24 schreef LompeHork het volgende:
Wat is deze TT?
Mensen die niet in de OP staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
![]()
Ik neem die rechter denk ik.
Aaaahquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:31 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem die rechter denk ik.Wat een mongooltje ook
Your beauty never ever scared me.![]()
wtfquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:31 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem die rechter denk ik.![]()
Dat is illegaal tegenwoordig hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:31 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem die rechter denk ik.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jaaaa, daarom.quote:Dat is nou een kat, Vasje.quote:Dude..quote:
Welke?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren echt de meest slechte film ooit gezienIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Dan heb je Evil Bong 1 en 2 nog nooit gezienquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren echt de meest slechte film ooit gezien
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Even snel op google gekeken en die lijkt me idd ook te slecht voor woordenquote:
quote:
Ik heb serieus geen één keer kunnen lachen.. Zo slecht vond ik het haha!quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Een lief schattig pluizig gedrocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wat er nu naast me zit is een kat. Dat is een gedrocht
Haten op gedrochten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wat er nu naast me zit is een kat. Dat is een gedrocht![]()
![]()
quote:Fantastisch is dat.
Maar mensen zijn niet pluizig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind er niks schattigs aan, vind schele mensen ook lelijk.
Nou, ik wel. Deal with it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou en, ik moet geen schele kat gvd.
Brooke Hogan. Die kan ook echt niet acterenquote:.
![]()
Ze maakt ook muziek dacht ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brooke Hogan. Die kan ook echt niet acteren.
![]()
En een zoon die niet kan autorijden waardoor zijn beste vriend een kasplantje is geworden..quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die moeder die met het 18jarige ex klasgenootje van haar kinderen gaatHoe trashy.
Is ook wel zo'n film die je of helemaal geweldig vindt of waar je alleen bij denkt "wtfquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen één keer kunnen lachen.. Zo slecht vond ik het haha!" als ik die trailer zo zie.
Haha A. die ging helemaal stuk van het lachen en ik daar in tegen kon dat dus echt niet. Dus je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook wel zo'n film die je of helemaal geweldig vindt of waar je alleen bij denkt "wtf" als ik die trailer zo zie.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die moeder die met het (destijds) 18jarige ex klasgenootje van haar kinderen gaatHoe trashy.
![]()
![]()
Was je maar weer 18 he. Dan kon je gehosseld worden door 40jarige teefjes met enorme siliconen.quote:![]()
Is ze 'maar' 40? Dacht altijd dat ze ouder wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je maar weer 18 he. Dan kon je gehosseld worden door 40jarige teefjes met enorme siliconen.
jep.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je maar weer 18 he. Dan kon je gehosseld worden door 40jarige teefjes met enorme siliconen.Nu ben ik te oud.
![]()
![]()
Nee ze is ook ouder hehe, had het niet specifiek over haar maar vanaf 40 ofzo ben je toch cougar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ze 'maar' 40? Dacht altijd dat ze ouder was![]()
![]()
Toevallig overkwam dit mij echt op m'n 18e verjaardag. Overigens niet op ingegaan want bijna net zo oud als m'n moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je maar weer 18 he. Dan kon je gehosseld worden door 40jarige teefjes met enorme siliconen.
Truequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze is ook ouder hehe, had het niet specifiek over haar maar vanaf 40 ofzo ben je toch cougar?Ik ben ff aan het opzoeken hoe oud ze is haha. Zie ik tussendoor deze foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is 54!!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TrueIk ben ff aan het opzoeken hoe oud ze is haha. Zie ik tussendoor deze foto
Mannen met slettenhaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is 54!!
Hmm lekker juicy 18jarig negertje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Toevallig overkwam dit mij echt op m'n 18e verjaardag. Overigens niet op ingegaan want bijna net zo oud als m'n moeder.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TrueIk ben ff aan het opzoeken hoe oud ze is haha. Zie ik tussendoor deze foto
Zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is 54!!
![]()
![]()
Expanderquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe noem je deze dingen, ik kan er niet opkomen.
[ afbeelding ]![]()
Tunnels? Stretchers?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe noem je deze dingen, ik kan er niet opkomen.
[ afbeelding ]Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik ken het ook niet, ken alleen white choco.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Loco chocoquote:Is wel een highmaker, dus als je het ooit tegenkomt, neem het. Is wel wat voor jou dan aangezien je zo van die 'high' houdt.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loco chocoIs wel een highmaker, dus als je het ooit tegenkomt, neem het. Is wel wat voor jou dan aangezien je zo van die 'high' houdt.
klopt ja
Maar af en toe heerlijk onderuitgezakt te stoned om naar bed te gaan is ook weleens lekker hoor
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
spirals wel, de rest niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stretchers is een breed begrip, plugs/spirals/tunnels vallen ook onder stretchers.![]()
![]()
En dit is een stretcherquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dit is een stretcher.
zal jou eens stretchen if you know what i meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cum at me.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zal jou eens stretchen if you know what i mean![]()
Oh wacht ik verwarde je nog met unscrewed ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]klopt ja
Maar af en toe heerlijk onderuitgezakt te stoned om naar bed te gaan is ook weleens lekker hoorhehehehe. Goeiemorgen.
![]()
Hoera, ik krijg mijn zin, de radio op Radio 4.
radioquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
Hoera, ik krijg mijn zin, de radio op Radio 4.
Wat is er mis met radio?quote:
En het alternatief is..?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je punt?quote:
Sommige radio waar leuk slap geouwehoerd word is best leuk, maar het ik-hou-me-strak-aan-het-format-radio met LEKKERE PLAATJENS en omhooggevallen DJ's. Vind ik niks
Levert alleen maar gezeik op, of je moet een goede mixtape hebben.quote:
Dan drink je, zemmel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Silentalarm het volgende:
Dorst door de zoute soep van de lunch![]()
Vraag me nou tog echt af wat een zemmel is xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
homoquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Vraag me nou tog echt af wat een zemmel is xD![]()
Een soort schimmel zoals op de melk als die te lang staat, van die brokken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Vraag me nou tog echt af wat een zemmel is xD![]()
Is dat schimmel??quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een soort schimmel zoals op de melk als die te lang staat, van die brokken.![]()
Geef dat altijd aan os pap
ossepap.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Is dat schimmel??![]()
Geef dat altijd aan os pap![]()
hesjtek piemulsOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat soort bullshit berichten zetten mensen toch ook op twitter: "Net ff lekker patatje gegeten" "Pff, dorst door die zoute soep van net'quote:![]()
Ik nam een slok van mijn koffie. #beetjeafgekoeld #zwartquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat soort bullshit berichten zetten mensen toch ook op twitter: "Net ff lekker patatje gegeten" "Pff, dorst door die zoute soep van net'Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:LOLquote:
Oh op die manier. Ja ik gebruik twitter niet dus hoe kan ik weten wat mensen daar op zetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat soort bullshit berichten zetten mensen toch ook op twitter: "Net ff lekker patatje gegeten" "Pff, dorst door die zoute soep van net'
In ieder geval:
Water smaakt goed na die zoute soep. #lekker #zout #zeezout #duiken![]()
Even leuten met de dames op m'n afdeling #boogvoorover #inkijktietenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja ik gebruik twitter niet dus hoe kan ik weten wat mensen daar op zetten.
In ieder geval:
Water smaakt goed na die zoute soep. #lekker #zout #zeezout #duiken
De radio kraakt een beetje #ruis #nietgoedafstellen #broodjegehaktOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
#werkenquote:
#spreademquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
'Spray', vernederlandst 'Spre'. Iemand met spreadem -> Iemand die met consumptie praat.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
WAAR IS JE HASHTAG?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Thee in de tuin. Peukie erbij, laptop op schoot. Prima leven zo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Net gesprek met mijn collega gehad, helemaal doorweekt nu. #gadverdamme #spreademquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
'Spray', vernederlandst 'Spre'. Iemand met spreadem -> Iemand die met consumptie praat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook zo iemand op instagram die echt 30 hashtags per foto plaatst
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Net gesprek met mijn collega gehad, helemaal doorweekt nu. #gadverdamme #spreademHelemaal in orde. #compliment #jijsnaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ik iemand op facebook die dat doet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb ook zo iemand op instagram die echt 30 hashtags per foto plaatstTe kansloos.
#Stakkerhipster #kanslozefotos #kuthashtags![]()
Ik snap sowieso niet waarom mensen dat op fb doen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik iemand op facebook die dat doet.Te kansloos.
#Stakkerhipster #kanslozefotos #kuthashtags
#raar #zinloos #konkerdowners![]()
Ik citeer, onder een foto waar hij rent met grote beats by dre op z'n hoofd
'Love to run!#normal #instagood #me #cute #tbt #photooftheday #instamood #tweegram #iphonesia #picoftheday #igers #summer #girl #instadaily #beautiful #instagramhub #iphoneonly #igdaily #bestoftheday #follow #webstagram #picstich #jj #happy #sky #nofilter #followme #sun #fun'
Dat is toch god ver domme niet normaal meer
Een mod die kk zegt, TR gemacht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
#goedelen #geslaagt #kkholland #vmbo4life![]()
Nog steeds geen fuck gedaan met m'n leven vandaag.
Kan gewoon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:07 schreef Onorgineel het volgende:
'Love to run!#normal #instagood #me #cute #tbt #photooftheday #instamood #tweegram #iphonesia #picoftheday #igers #summer #girl #instadaily #beautiful #instagramhub #iphoneonly #igdaily #bestoftheday #follow #webstagram #picstich #jj #happy #sky #nofilter #followme #sun #fun'
Dat is toch god ver domme niet normaal meer![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:07 schreef Onorgineel het volgende:
Dat is toch god ver domme niet normaal meer![]()
![]()
Ik geloof dit niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:07 schreef Onorgineel het volgende:
Dat is toch god ver domme niet normaal meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Piye het volgende:
Nog steeds geen fuck gedaan met m'n leven vandaag.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet.MomentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik kreeg vaniddag wel een awesome telefoontje van mijn mentor. Goede berichten enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg vaniddag wel een awesome telefoontje van mijn mentor. Goede berichten enzo.Kreeg een glimlach op m'n gezicht van je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik kreeg vaniddag wel een awesome telefoontje van mijn mentor. Goede berichten enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2013 14:14:05 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
Ben je onderhand al met die thee bezig of nog te druk met fokken?
Ik hoef alleen maar in te schenken zo en het thee zakje er in te pleuren. Maaar goed idee wel om even op te staan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:15 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Ben je onderhand al met die thee bezig of nog te druk met fokken?
![]()
Ik kreeg vaniddag wel een awesome telefoontje van mijn mentor. Goede berichten enzo.Jij hebt duidelijk mijn moeder nog niet ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pics. #milf #cougar #geilquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn moeder nog niet ontmoet.![]()
Misschien maar goed ook, als die eens wist wat wij samen hebben uitgespookt, zal ze zeggen dat ik een slechte invloed op je hebquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn moeder nog niet ontmoet.![]()
![]()
Oh jee, moet dinges al achter een spoiler?
Pff, ze geloofd ook dat Vas een goede invloed op me heeft.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook, als die eens wist wat wij samen hebben uitgespookt, zal ze zeggen dat ik een slechte invloed op je heb
Dan zal ze denken dat jij mij de wereld en de sterren geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, ze geloofd ook dat Vas een goede invloed op me heeft.
Dan zal ze denken dat jij mij de wereld en de sterren geeft.
Whehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WEL EEN BEETJEquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, ze geloofd ook dat Vas een goede invloed op me heeft..
![]()
Dan is het wel heel slecht met Mur gesteld.quote:
quote:
True, true.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan is het wel heel slecht met Mur gesteld.![]()
![]()
Hij krijgt nu iig een fatsoenlijke maaltijd in het weekend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan is het wel heel slecht met Mur gesteld.![]()
I rest my case.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij krijgt nu iig een fatsoenlijke maaltijd in het weekend.
Wat ga je dit weekend maken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij krijgt nu iig een fatsoenlijke maaltijd in het weekend.![]()
![]()
Ik eet dus patat pizza en taartquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aubergine met tomaat en paprika en schimmelkaassaus.
GOEDE INVLOED HOOR.![]()
![]()
Jij met je taart man what the fuckquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dus patat pizza en taart
GOEDE INVLOED HOOR.Ik kan wel lekkere appeltaart maken tho
![]()
![]()
Dan neem ik je portie wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dus patat pizza en taart
GOEDE INVLOED HOOR.Klinkt wel goed.
Doe eens, ik zal je in natura belonen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij met je taart man what the fuckIk kan wel lekkere appeltaart maken tho
![]()
![]()
Appeltaart.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij met je taart man what the fuckIk kan wel lekkere appeltaart maken tho
![]()
Mijn tweede liefde (na m'n rechterhand).
aahahahhaa. Noquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe eens, ik zal je in natura belonen.![]()
![]()
Nee grapje ik maak t weleens en dan leg ik op m'n naakte lichaamquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had grootse plannen met je, maar helaas..
![]()
Je hebt mijn grootse plan geraden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee grapje ik maak t weleens en dan leg ik op m'n naakte lichaam.
![]()
![]()
Sletjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Generaliseren#generalisatie #vrouwen #sletten
![]()
![]()
Geen onterechte generalisatie. Vas zou bij mij een hoop kunnen bereiken door appeltaart te combineren met haar naakte lichaam. Seks en eten, wat zou ik nog meer willen? Een goede joint, maar kom op het is Vas, dat zit ook wel snor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Generaliseren#generalisatie #vrouwen #sletten
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen onterechte generalisatie. Vas zou bij mij een hoop kunnen bereiken door appeltaart te combineren met haar naakte lichaam. Seks en eten, wat zou ik nog meer willen? Een goede joint, maar kom op het is Vas, dat zit ook wel snor.![]()
![]()
![]()
Vas die je diep in de ogen kijkt terwijl het ruggenmerg uit je gezogen wordquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen onterechte generalisatie. Vas zou bij mij een hoop kunnen bereiken door appeltaart te combineren met haar naakte lichaam. Seks en eten, wat zou ik nog meer willen? Een goede joint, maar kom op het is Vas, dat zit ook wel snor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
![]()
Dank je. Ik wachtte even op 5 quotes op een rij, maar dit is ook prima.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Ugjerke weet zijn gedachten altijd zo goed te uiten
Je moet trouwens niet te veel vragen stellen over zo'n vriendschapscake. Dan ga je je opeens bedenken dat je wel eens vier jaar oude melk aan het consumeren kan zijn.
was niet doorgegaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef Silentalarm het volgende:
Hee Vas was je eigenlijk nog naar de vrachtwagenrave?![]()
![]()
Nee die was afgelast omdat ze een dwangsom van 2500 euro opgelegd kregen als ze het toch door lieten gaan toen de politie erachterkwam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef Silentalarm het volgende:
Hee Vas was je eigenlijk nog naar de vrachtwagenrave?![]()
25 duzend jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die was afgelast omdat ze een dwangsom van 2500 euro opgelegd kregen als ze het toch door lieten gaan toen de politie erachterkwam.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Awh balen. Waar waren jullie nu heen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die was afgelast omdat ze een dwangsom van 2500 euro opgelegd kregen als ze het toch door lieten gaan toen de politie erachterkwam.![]()
Weet niet hoe het heette maar een gruwelijk feestje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Awh balen. Waar waren jullie nu heen dan?![]()
![]()
Nimatek in het westelijk havengebied, richting ruigoordquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
[..]
Awh balen. Waar waren jullie nu heen dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet niet hoe het heette maar een gruwelijk feestje.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jullie hangen ook allemaal in dezelfde regio rond he?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef Silentalarm het volgende:
hm ken het niet, maar goed dat jullie het leuk hebben gehad
Was jij daar ook studeur?
epischen feestje
jammer genoeg vas en mur niet gezienHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Het was ook wel fucking druk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja
epischen feestje
jammer genoeg vas en mur niet gezienhoe laat kwam je er? Was je met de auto?
![]()
we kwamen pas aan toen t licht werdquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was ook wel fucking druk.hoe laat kwam je er? Was je met de auto?
we waren met een busje
uiteindelijk tot 10 uur gebleven ofzoHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jezus, loop ik me toch een partij over m'n woorden te struikelen. Niet normaal. Alleen maar omdat ik niet op het woord 'greintje' kon komen.
Stom woord is dat ook.
Poep.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
het boeit me geen greintjequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Ugjerke het volgende:
Jezus, loop ik me toch een partij over m'n woorden te struikelen. Niet normaal. Alleen maar omdat ik niet op het woord 'greintje' kon komen.
Stom woord is dat ook.
Poep.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Greintje... waar heb je dat woord in godsnaam voor nodig?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef Ugjerke het volgende:
Stom woord is dat ook.
Poep.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Noord Holland ftwquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:19 schreef Ugjerke het volgende:
Jullie hangen ook allemaal in dezelfde regio rond he?![]()
![]()
fuck er waren gisteren 3 dingen die ik vandaag MOEST doen en moest onthouden, maar ik ben ze alle drie vergeten
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik was al even lekker bezig met lekker sarcastisch te zijn, toen een collega zei dat haar computers weer eens geen printers kon vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Greintje... waar heb je dat woord in godsnaam voor nodig?
Dus toen zei ik: "OOoooooh", waarop een andere collega zoiets had van "Jeroen, dat is wel weer genoeg sarcasme". Maar mijn "Ooooh" was heel gemeend, ik vind dat zelf ook irritant. Dus toen reageerde ik met de woorden "Daar zat geen greintje sarcasme in hoor". Althans, zo had ik willen reageren, maar het kwam dicht in de buurt van "Daar zat geen gre- gra- gr.. b..", "Je bedoelde het niet sarcastisch?", "Precies! Er zat geen greintje sarcasme in. Is greintje een woord?".
Ik weet het nog welquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Studeur het volgende:
fuck er waren gisteren 3 dingen die ik vandaag MOEST doen en moest onthouden, maar ik ben ze alle drie vergeten![]()
![]()
Jij zat toch in Friesland?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je zoekt het woord 'flikker', vermoed ik.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Negerin wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee Limburg, je bent in de war met een ander bruin meisje.
Jij was toch die lefgozerin die alleen 's nachts in Friesland durfde te fietsen, ondanks dat daar allemaal verkrachtende blanke boeren rondfietsen in het hulst van de nacht?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
nee man , ik ben dat meisje dat in urk de koeien melkt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Negerin wat?
Jij was toch die lefgozerin die alleen 's nachts in Friesland durfde te fietsen, ondanks dat daar allemaal verkrachtende blanke boeren rondfietsen in het hulst van de nacht?![]()
hengsten. je bedoelt hengsten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee man , ik ben dat meisje dat in urk de koeien melkt.![]()
Jij bent de dreiging die flappert door de nacht? Jij bent de haarbal op mijn lolly?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee man , ik ben dat meisje dat in urk de koeien melkt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben de worm in jouw dunne darm.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij bent de dreiging die flappert door de nacht? Jij bent de haarbal op mijn lolly?![]()
Geniet er nog maar even van dan, om half zeven zullen onze wegen scheiden.quote:
Vergeet je niet te roken van te vorenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dan, om half zeven zullen onze wegen scheiden.
Natuurlijk niet. Na het eten peukje, na het peukje Vas uitzwaaien.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Trouwens raar, heb je net in het park een paar hijsjes van een joint genomen. Kom je onderweg naar huis dit tegen.
Dat noemen ze sporters. Dat zijn mensen die voor hun conditie of vetgehalte aan het rennen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:54 schreef Ugjerke het volgende:
Trouwens raar, heb je net in het park een paar hijsjes van een joint genomen. Kom je onderweg naar huis dit tegen.
[ afbeelding ]
Dan mag die linker nog wel even flink aan de slag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat noemen ze sporters. Dat zijn mensen die voor hun conditie of vetgehalte aan het rennen zijnOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat noemen ze sporters. Dat zijn mensen die voor hun conditie of vetgehalte aan het rennen zijn
wtf?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:54 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan mag die linker nog wel even flink aan de slag.
Het lijkt erop dat we een Kamper Ui erbij hebben, de gemeente heeft een nieuw middel gevonden om het gras te maaien.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee.
twitter:SporthorseEve twitterde op donderdag 02-05-2013 om 11:24:22Ik heb Twitter! Nu even gras eten en straks lekker trainen met @Brittjje reageer retweet
Nee wat is dit helptwitter:SporthorseEve twitterde op donderdag 02-05-2013 om 15:52:35Even mijn stal onder poepen dan moet @Brittjje het weer lekker uitmesten, gezellig samen in de stal #poep reageer retweet
Nou, die olifant dus.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Onorgineel het volgende:
twitter:SporthorseEve twitterde op donderdag 02-05-2013 om 11:24:22Ik heb Twitter! Nu even gras eten en straks lekker trainen met @Brittjje reageer retweet
Nee wat is dit helptwitter:SporthorseEve twitterde op donderdag 02-05-2013 om 15:52:35Even mijn stal onder poepen dan moet @Brittjje het weer lekker uitmesten, gezellig samen in de stal #poep reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat het is. Ik weet wel wat de oplossing is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Onorgineel het volgende:
Wilde hij niet zeggen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mensen die een twitteraccount aanmaken voor hun paard, nog erger dan die oude huisvrouwen + kort rood pittig kapsel die vroeger hyvesaccounts aanmaakten voor die kuthonden van zequote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Ik weet wel wat de oplossing is.
[ afbeelding ]
NEEEEEEEquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat verklaartquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mensen die een twitteraccount aanmaken voor hun paard, nog erger dan die oude huisvrouwen + kort rood pittig kapsel die vroeger hyvesaccounts aanmaakten voor die kuthonden van ze![]()
![]()
Soberso,, Twitter
quote:quote:Wat een diversiteit kent dit topic.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja maar ik ben paardenmeisje jwt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een diversiteit kent dit topic.![]()
Oh, ik weet.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
lachgaspatronen + cracker binnennu alleen nog ballonnen
oeh, cracker vind ik wel kut. Zoveel gepriegelquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
lachgaspatronen + cracker binnennu alleen nog ballonnen
![]()
wel goedkoper en kleiner dan zo'n megaslagroomspuitquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oeh, cracker vind ik wel kut. Zoveel gepriegelHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb er eentje van 20 euro bij de blokker, die is ook wel kleiner dan die echte keukenslagroomspuitenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
wel goedkoper en kleiner dan zo'n megaslagroomspuit![]()
![]()
Ik ga deze misschien verbeteren, ben goed met lijm en plasticquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb er eentje van 20 euro bij de blokker, die is ook wel kleiner dan die echte keukenslagroomspuitenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Elke blower is een creabea als het er op aankomtquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ga deze misschien verbeteren, ben goed met lijm en plastic
Ik niet, ik kan hooguit zo'n waterpijpje maken van een flesquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Elke blower is een creabea als het er op aankomt![]()
![]()
Ik weet zeker dat als ik jou ALLEEN wiet geef.. dat je uurtje later aant blowen bentquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan hooguit zo'n waterpijpje maken van een fles
Ongeacht wat je materials zijn voor die jonko
Geef me google en ik ben MacGuyver.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik jou ALLEEN wiet geef.. dat je uurtje later aant blowen bent
Ongeacht wat je materials zijn voor die jonkoOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Haha toen ik een jaartje of 15 was heb ik toch streken uitgehaald en geknutseld om wat thc in mijn bloed te krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik jou ALLEEN wiet geef.. dat je uurtje later aant blowen bent
Ongeacht wat je materials zijn voor die jonko![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha toen ik een jaartje of 15 was heb ik toch streken uitgehaald en geknutseld om wat thc in mijn bloed te krijgen
Put it in your mouth.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha toen ik een jaartje of 15 was heb ik toch streken uitgehaald en geknutseld om wat thc in mijn bloed te krijgen
Tegenwoordig is mijn creativiteit wat getempert omdat de shop van 10:00 tot 01:00 open is. Jammer eigenlijkquote:![]()
![]()
Enjoyquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef Studeur het volgende:
even dat lachgas uittesten met keiharde muziek aan![]()
![]()
Wel binnen 24 uur rood vlees eten hequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef Studeur het volgende:
even dat lachgas uittesten met keiharde muziek aan![]()
![]()
Hmm, dan zou ik het opetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Ongeacht wat je materials zijn voor die jonko. Werkt ook wel toch?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik het opeten. Werkt ook wel toch?
quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vast wel.. Spacecake werkt ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik het opeten. Werkt ook wel toch?
Gewoon vreten manquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je heel veel moet eten als je gewoon een top opeet.
valt mee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je heel veel moet eten als je gewoon een top opeet.![]()
![]()
oke best leuk dat lachgas, maar ik bewaar t voor t volgende feestje
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:
daar dachten wij ook aan hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Bedoel gewoon eten hoorga me zo even kenkerhard volproppen met köfte
![]()
![]()
[ququote:ote]quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
[/quote]
Zo eensgezind.![]()
![]()
Zo eensgezind.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
[/quote]
gaat goed he.![]()
gaat goed he.quote:
[/quote]
Top idd
Ik hou meer van kippenpoten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan eet ik het zelf op.Gekruide kipvleugeltjes.
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sssst, ik stop wel wat in je mond als je dan weer tevreden bent..
[/quote]
Wat gaat er mis met die quotes?
Gekruid?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb laatst een piano mogen slopen, best bruutquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:
Stoned pianospelen is geen aanrader. Je vergeet alles![]()
![]()
Whutquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst een piano mogen slopen, best bruutNiet gefilmd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: