Neuh, ik ben wel gehecht geraakt aan deze.quote:
Welnee, daarna vergaat de wereld gewoon.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Welnee, daarna vergaat de wereld gewoon.
Hmm daar moet ik nog even voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:47 schreef Q. het volgende:
Ik ben mezelf bijna voorbij!![]()
![]()
QyRoZ (120313)
Q. (120094)
Heb je nog lang over gedaan. O ja, je hebt een levenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:47 schreef Q. het volgende:
![]()
QyRoZ (120313)
Q. (120094)
Ja? Waar dan? Ook leven hebben? Helemaal gratisch!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog lang over gedaan. O ja, je hebt een leven
Eigenlijk wel, doe echt geen flikker meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja? Waar dan? Ook leven hebben? Helemaal gratisch!
Das niet goed he? Moet ik je op sleeptouw nemen naar een leven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, doe echt geen flikker meer
Aah dan zag ik jou niet vliegenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Boven Almelo, maar ik zag het wel staan. Soort van..
Wat voor? Waarom? Waarom lukte het nie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moet die ballonvaart nog eens boeken. Poging 5.
Nog meer wijsheid!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
En nog gefeliciteerd met je extra wijsheid, Q
Vorige keren werd het steeds afgezegd wegens slecht weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor? Waarom? Waarom lukte het nie?
Binnenkort kan je zonder Mp3 aanwijzing ademhalenquote:
Dan moet je het in Egypte gaan doen! Altijd lekker weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige keren werd het steeds afgezegd wegens slecht weer
En m'n vader en ik vinden het toch ook wel eng
En hele aardige mensen daar altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je het in Egypte gaan doen! Altijd lekker weer
Hoe blonder hoe beter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op dat plein heb je als vrouw altijd snel aanspraak. Heel open zijn ze.
Ik ook...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm daar moet ik nog even voor
KT 23324
mcD 47991
Bijnaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:47 schreef Q. het volgende:
![]()
QyRoZ (120313)
Q. (120094)
Anders ga ik wel mee hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige keren werd het steeds afgezegd wegens slecht weer
En m'n vader en ik vinden het toch ook wel eng
Ook goed hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met m'n vader? Het was voor z'n 60e verjaardag
huh?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat gedoe met die slaapkamers is ook een gebed zonder eind he?
De slet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze is de draad kwijt in welke slaapkamers ze allemaal komt
Don't you talk about my woman like that!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De goede oude tijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is CL je zusje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't you talk about my woman like that!
sorry, whut?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? CL ook al?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dat is de usual suspect?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
O, ik dacht dat ze MissB weer zaadsletje noemden
Sorry, my bad!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
O, ik dacht dat ze MissB weer zaadsletje noemden
Sorry, my bad!
ja wtf?quote:
Ze pesten jou toch vaak?quote:
Tssssk, komt ie nu mee aan..quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze pesten jou toch vaak?
Ik wilde White Knight spelen!!!!!
It backfired.............quote:
quote:
Niemand die het weet!quote:
Tuurlijk, ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Ik kruip even terug zijn holletje in............
Ja zeg, begint dta nu al? Net verloofd en ze laat t allemaal maar uitzakken!quote:
eerder andersomquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, begint dta nu al? Net verloofd en ze laat t allemaal maar uitzakken!
Niet te geloven ja. En d'r hangtieten liefkozend 'verlovingsbloemetjes' noemen, zomaar tussen neus en lippen door!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, begint dta nu al? Net verloofd en ze laat t allemaal maar uitzakken!
die hingen daarvoor ook alquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet te geloven ja. En d'r hangtieten liefkozend 'verlovingsbloemetjes' noemen, zomaar tussen neus en lippen door!Die hangen ook zeker?
jaquote:
oh zijn ze nog niet uit elkaar dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat ene topic waar we het niet over mogen hebbendat er ergens een slaapkamer ingepropt moet worden
Hoezo mag daar niet over gesproken worden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat ene topic waar we het niet over mogen hebbendat er ergens een slaapkamer ingepropt moet worden
Hee, Pax is een vriendje van me. lief doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Dan worden we weer gecensureerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoezo mag daar niet over gesproken worden?
ah! Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, Pax is een vriendje van me. lief doen
In zijn wijf?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar lieve deugd zeg, pleur er een muur in.
Of een groter huis zoeken, het wordt hoe dan ook niet mooi.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar lieve deugd zeg, pleur er een muur in.
quote:
Alleen bij moord. Anders plak je d´r achter het behang.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
In zijn wijf?Zal dat passen?
Meestal pleur je je wijf de muur in als je dr zat bent
Dan is ze al een stuk dichter bij de muur.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Alleen bij moord. Anders plak je d´r achter het behang.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar lieve deugd zeg, pleur er een muur in. ga verhuizen.
dat inderdaadquote:
Kont omhoog en gaan!quote:
Maar latten is niet leuk hoorquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met twee kleine kinderen in een kippenhok wel?
Daarom ga ik ook niet in lief's appartement met zoonliefquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met twee kleine kinderen in een kippenhok wel?
En terecht.quote:
elkaar de kiet uit vechten omdat je te klein woont en je huis onverkoopbaar maken is ook niet leukquote:
Wijze woorden, Rhuquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
hell het leven is gewoon niet altijd leuk, deal with it
Don't I know itquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elkaar de kiet uit vechten omdat je te klein woont en je huis onverkoopbaar maken is ook niet leuk
hell het leven is gewoon niet altijd leuk, deal with it
Lief zat laatst een heleboel leuke huisjes te zoeken. Leuk, maar ook frustrerendquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb wel zin om een huisje aan te gaan zoeken.
Neen, muurvullerquote:
Teveel keuze?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief zat laatst een heleboel leuke huisjes te zoeken. Leuk, maar ook frustrerend
Zoeken is ook leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb wel zin om een huisje aan te gaan zoeken.
Nou dat niet zozeer, meer dat het nu gewoon nog niet kanquote:
Das kutquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat niet zozeer, meer dat het nu gewoon nog niet kan
Tja, een koopapartement waar je nog van af moet, een studie die moet worden afgerond, een baan die gevonden moet worden daar en een autist die naar een geschikte school moet kunnen maken het een beetje lastigquote:
Jullie wonen nu nog niet samen? Dat maakt het allemaal wat lastiger ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, een koopapartement waar je nog van af moet, een studie die moet worden afgerond, een baan die gevonden moet worden daar en een autist die naar een geschikte school moet kunnen maken het een beetje lastig
Nope. Hij zit in Utrecht, ik hier. En het is gewoon niet zo 1-2-3 te realiseren. Word ik wel eens heel moe van. En van het WA'en, dat ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Jullie wonen nu nog niet samen? Dat maakt het allemaal wat lastiger ja.
Mijn grootste probleem is dat m'n broer nu tijdelijk inwoont en nog niets anders heeft.
Hoek ze neer dan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben een oostblokker. Die met haar handen praat. Dat snapt WA niet
Dat werkt nietquote:
Heb je nog tips voor goede, betaalbare slaapdopjes?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef Seikcid het volgende:
Ik wil straks vooral een huis met iets meer rust en privacy dan we nu hebben. Ik ben sowieso gevoelig voor geluid e.d. en slaap nu letterlijk met oordopjes in.
Nee, ik heb goedkope omdat ik ze altijd kwijtraakquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor goede, betaalbare slaapdopjes?
Ligt eraan..quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
Een huis zonder 5 buurmeisjes, lijkt me heerlijk!
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:20 schreef Seikcid het volgende:
Ik krijg over het algemeen meer aandacht van oudere vrouwen.Hier op het werk is een groepje overtuigd dat ik Jamie Cullum z'n broer ben ofzo.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee, ik heb goedkope omdat ik ze altijd kwijtraak
En dan nu steeds van die kutgrappen over 'sterke vingers' en 'pianospelen' etc.quote:
De intimidatiequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En dan nu steeds van die kutgrappen over 'sterke vingers' en 'pianospelen' etc.Ik durf amper nog alleen de lift in.
Such a baby face ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En dan nu steeds van die kutgrappen over 'sterke vingers' en 'pianospelen' etc.Ik durf amper nog alleen de lift in.
Seikcid wordt daar gewoon op dagelijkse basis gecougaredquote:
Nou hier niet hoor, met een baby facequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seikcid wordt daar gewoon op dagelijkse basis gecougared
Jij BENT natuurlijk de stijlvolle cougar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor, met een baby face
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij BENT natuurlijk de stijlvolle cougar.
Ik zal voortaan wel met je mee de lift in gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Waar was je nou net? Huh, toen ik je white nighten nodig had?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wel met je mee de lift in gaan.
Om je te beschermen he. Om je te beschermen.
Ik was met Loras, Knight of Flowers, aan het viezelevozelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar was je nou net? Huh, toen ik je white nighten nodig had?
Kuthomoquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was met Loras, Knight of Flowers, aan het viezelevozelen
Maar have no fear, my perfect ass is here!quote:
Ja nu hoeft het niet meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar have no fear, my perfect ass is here!
Who needs saving?
I think I´m cute, I know I´m sexy. I´ve got the looks..quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh-huhquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen was ze nog niet geboren, zo oud is ze niet heejquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
O. O. Doen we het zo?
Maar dan niet over een jaar zeggen "Weet je nog 02-05-213?...." want zo zijn jullie vrouwen!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
O. O. Doen we het zo?
Maar dan niet over een jaar zeggen "Weet je nog 02-05-213?...." want zo zijn jullie vrouwen!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen was ze nog niet geboren, zo oud is ze niet heej
Waarom de "quote:
I keep hoping..quote:
Niks nieuws wil je zeggen?quote:
Ik ben nu ook teamleider, kan die skills best combineren.quote:
Teamleider van je eigen pikquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ben nu ook teamleider, kan die skills best combineren.
Baas in eigen broek is weer alleen voor vrouwen zeker.quote:
Neuh, vrienje is baas in mijn broekquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Baas in eigen broek is weer alleen voor vrouwen zeker.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, vrienje is baas in mijn broek
...En je baas dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, vrienje is baas in mijn broek
Die blijft ver, ver weg van mijn broekje!quote:
Joh wees blij dat je hem moest innemenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
weer een jurkje in genomen maar het is het toch allemaal net niet zo
je kunt zien dat er aan gesleuteld is
Rotjochquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Seikcid het volgende:
Ik kom amper aan, wat ik ook vreet of zuip.
Typisch vrouwenprobleem.quote:
Ik begreep dat die nogal eens jouw vriendje juit dat broekje houdt met zijn SMS-jes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die blijft ver, ver weg van mijn broekje!
Mwah, ik mag niet klagen hoor, na het baren van zo'n alienquote:
Nee, zijn belachelijk getimede smsjes doen daar niets aan af hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik begreep dat die nogal eens jouw vriendje juit dat broekje houdt met zijn SMS-jes.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, ik mag niet klagen hoor, na het baren van zo'n alien
Ik doe niet aan afvallen. Toen ik na de bevalling van 72 naar 55 ging vond ik het primaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin is nu druk aan het afvallen voor de vakantie volgende week.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Seikcid het volgende:
Ik kom amper aan, wat ik ook vreet of zuip.
Zo, nu al?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin is nu druk aan het afvallen voor de vakantie volgende week.
CLquote:
echt he!quote:
ik overweeg nu ernstig om te stoppen met diëtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh wees blij dat je hem moest innementenminste, zo werkt dat bij mij
Huh, whut?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik overweeg nu ernstig om te stoppen met diëten
anders zie ik er niet uit en diëten is toch maar ellende
quote:
diëten is stom en saaiquote:
Yup.quote:
Ik las: stoppen met etenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik overweeg nu ernstig om te stoppen met diëten
anders zie ik er niet uit en diëten is toch maar ellende
Ja dat van die dieeten klopt wel. Maar er dun uitzien toch niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
diëten is stom en saai
en er stom uit zien is ook stom
dus heeft het alleen maar nadelen vind ik vandaag
wegen we evenveelquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yup.
Ik woog vroeger 80 kilo, nu nog maar 65 en zou wel wat willen aankomen weer maar dat lukt niet.
kan he, ken je het KEN dieet al?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las: stoppen met eten
Zou op zich wel schelen, maar erg gezond kan het nooit zijn.
Je mag wel wat van mij hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yup.
Ik woog vroeger 80 kilo, nu nog maar 65 en zou wel wat willen aankomen weer maar dat lukt niet.
ik ben ook dik een lekker wijf hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat van die dieeten klopt wel. Maar er dun uitzien toch niet?
Noooooh, wat een nachtmerrie!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan he, ken je het KEN dieet al?
krijg je een slangetje via je neus en via daar druppelt er van alles binnen en eet je zelf 2 weken niks
brrrrrr
http://www.dailymail.co.u(...)rip-lose-weight.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Noooooh, wat een nachtmerrie!!!!
Is dat echt?
Misschien kunnen we onze navels verbinden met een slangetje. Mag je zo 15 kilo van me hebben. Krijg je geld toe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yup.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kan he, ken je het KEN dieet al?
krijg je een slangetje via je neus en via daar druppelt er van alles binnen en eet je zelf 2 weken niks
brrrrrr
Ik weet niet hoe jij er uit zietquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook dik een lekker wijf hoor
Jij komt gewoon meteen met een plan van aanpak! Dat is zoveel effectiever...quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen we onze navels verbinden met een slangetje. Mag je zo 15 kilo van me hebben. Krijg je geld toe.
nooit opgenomen! god bless ignorant family!quote:
quote:
yay voor dingen verborgen kunnen houdenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nooit opgenomen! god bless ignorant family!
Dat is anorexia 101, liegen en bedriegenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yay voor dingen verborgen kunnen houden
Denk dat ik dan eerst een lading van vriendin moet verwerkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen we onze navels verbinden met een slangetje. Mag je zo 15 kilo van me hebben. Krijg je geld toe.
dan ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerst een lading van vriendin moet verwerkenDie is nu ook een stuk zwaarder dan mij hoor.
Jij hebt dat toch zo verwerkt man. Kan ik alvast een afspraak plannen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerst een lading van vriendin moet verwerkenDie is nu ook een stuk zwaarder dan mij hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
ben jij een oude users van hier met een nieuwe naam en dat ik dat dan niet door heb?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Naam achterstevorenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben jij een oude users van hier met een nieuwe naam en dat ik dat dan niet door heb?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
Daarin wil ik ook wel met je trouwen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
oooooooooooooooooohquote:
Ja, 8 jaar ondertussen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooh
das lang geleden
nog steeds met dat zelfde meisje?
Zodra ik een verklaring heb bedacht voor die pens waarmee ik dan thuiskom.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt dat toch zo verwerkt man. Kan ik alvast een afspraak plannen?
ooooh cutequote:
Niet zo stoer doen he.quote:
Soort bezwangeringquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zodra ik een verklaring heb bedacht voor die pens waarmee ik dan thuiskom.
I knew when we collided, you're the one I've decided.quote:
en wanneer is datquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
I knew when we collided, you're the one I've decided.![]()
Als ik zo hoog had kunnen zingen had ik dat nummer gezongen zodra ik d'r ga vragen.
Zodra we een huis hebben gekocht en voordat we 10 jaar samen zijn.quote:
Neuh maar het is een mooi moment.quote:
dan zou ik niet gaan samenwonen. meestal wordt het dan nog erger heh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
My dawg!quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zou ik niet gaan samenwonen. meestal wordt het dan nog erger heh.
Voelt *uiteraard* slechts als een maand of 8.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:20 schreef dawg het volgende:
ah. ergens dacht ik dat wel, 8 jaar is immers een behoorlijke tijd.
Ik ben dun en géén lekker wijf. Ik zie een verband!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook dik een lekker wijf hoor
Nou, ik ben dun en een lekker vent, daar gaat je theoriequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben dun en géén lekker wijf. Ik zie een verband!
Tsssk, ik ken jou niet hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben dom, lomp en famous. Bitches zitten aan m'n penis enzo.
Die theorie klopt ook niet, dan zouden er ook bitches aan de penis van Mark Rutte moeten zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:55 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben dom, lomp en famous. Bitches zitten aan m'n penis enzo.
Hij kan het betalenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die theorie klopt ook niet, dan zouden er ook bitches aan de penis van Mark Rutte moeten zitten.
Vakantie!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:11 schreef JoeBravo het volgende:
Maakt niet uit: na vandaag een week vakantie
Ventje ophalen+O
25+!quote:
Lekker doen waar je zin in hebt dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Creepy, ik ben de enige in het hele gebouw. Alles donker enzo
Porno kijken op het profiel van je manager!quote:
Strijken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag ga ik echt weer zinnige dingen doen
echt!
Mij ontbijt op bed brengen?quote:
Met mij in bed na het ontbijtje?quote:
quote:
blokken!quote:
Ik weet het, sorryquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Je betrekt het wel allemaal heel erg op jezelf he.
Bohquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel heeeeerlijk brood
van deze
[ afbeelding ]
afgeprijsd 3 euro per broodquote:
Ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
afgeprijsd 3 euro per brooddus dat doen we niet vaker
maar het is wel kei kei lekker
Trouwenquote:
Die hoeft het niet te weten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Denk dat mijn lief dat niet zo geslaagd vindt.
ik ben al verloofdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als jij tot de dood ons scheidt mijn overhemden strijkt ga ik *NU* een ring halen.
En je maakt daar geen werk van?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik werd net "lekkere meneer" genoemd door een meisje van de beveiliging.![]()
![]()
heb ik nietquote:
je hoeft er toch niet meteen mee te trouwenquote:
Okquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik niet
ik wou geen verlovingsring want ik draag geen sieraden
Juist daarvoor moet ze lekker zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft er toch niet meteen mee te trouwen
gewoon even vol blaffen
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Juist daarvoor moet ze lekker zijn.
Voor trouwen hoeft ze alleen te kunnen strijken.
Moet jij zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jeetje, je zeurt altijd dat je nooit seks hebt maar dan ben je wel nog kieskeurig ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |