Neuh, ik ben wel gehecht geraakt aan deze.quote:
Welnee, daarna vergaat de wereld gewoon.quote:
Alweer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Welnee, daarna vergaat de wereld gewoon.
Hmm daar moet ik nog even voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:47 schreef Q. het volgende:
Ik ben mezelf bijna voorbij!![]()
![]()
QyRoZ (120313)
Q. (120094)
Heb je nog lang over gedaan. O ja, je hebt een levenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:47 schreef Q. het volgende:
![]()
QyRoZ (120313)
Q. (120094)
Ja? Waar dan? Ook leven hebben? Helemaal gratisch!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog lang over gedaan. O ja, je hebt een leven
Eigenlijk wel, doe echt geen flikker meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja? Waar dan? Ook leven hebben? Helemaal gratisch!
Das niet goed he? Moet ik je op sleeptouw nemen naar een leven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, doe echt geen flikker meer
Aah dan zag ik jou niet vliegenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Boven Almelo, maar ik zag het wel staan. Soort van..
Wat voor? Waarom? Waarom lukte het nie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moet die ballonvaart nog eens boeken. Poging 5.
Nog meer wijsheid!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
En nog gefeliciteerd met je extra wijsheid, Q
Vorige keren werd het steeds afgezegd wegens slecht weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor? Waarom? Waarom lukte het nie?
Binnenkort kan je zonder Mp3 aanwijzing ademhalenquote:
Dan moet je het in Egypte gaan doen! Altijd lekker weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige keren werd het steeds afgezegd wegens slecht weer
En m'n vader en ik vinden het toch ook wel eng
En hele aardige mensen daar altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je het in Egypte gaan doen! Altijd lekker weer
Hoe blonder hoe beter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op dat plein heb je als vrouw altijd snel aanspraak. Heel open zijn ze.
Ik ook...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm daar moet ik nog even voor
KT 23324
mcD 47991
Bijnaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:47 schreef Q. het volgende:
![]()
QyRoZ (120313)
Q. (120094)
Anders ga ik wel mee hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige keren werd het steeds afgezegd wegens slecht weer
En m'n vader en ik vinden het toch ook wel eng
Ook goed hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met m'n vader? Het was voor z'n 60e verjaardag
huh?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat gedoe met die slaapkamers is ook een gebed zonder eind he?
De slet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze is de draad kwijt in welke slaapkamers ze allemaal komt
Don't you talk about my woman like that!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De goede oude tijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is CL je zusje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't you talk about my woman like that!
sorry, whut?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? CL ook al?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want dat is de usual suspect?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
O, ik dacht dat ze MissB weer zaadsletje noemden
Sorry, my bad!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
O, ik dacht dat ze MissB weer zaadsletje noemden
Sorry, my bad!
ja wtf?quote:
Ze pesten jou toch vaak?quote:
Tssssk, komt ie nu mee aan..quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze pesten jou toch vaak?
Ik wilde White Knight spelen!!!!!
It backfired.............quote:
quote:
Niemand die het weet!quote:
Tuurlijk, ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Ik kruip even terug zijn holletje in............
Ja zeg, begint dta nu al? Net verloofd en ze laat t allemaal maar uitzakken!quote:
eerder andersomquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, begint dta nu al? Net verloofd en ze laat t allemaal maar uitzakken!
Niet te geloven ja. En d'r hangtieten liefkozend 'verlovingsbloemetjes' noemen, zomaar tussen neus en lippen door!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, begint dta nu al? Net verloofd en ze laat t allemaal maar uitzakken!
die hingen daarvoor ook alquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet te geloven ja. En d'r hangtieten liefkozend 'verlovingsbloemetjes' noemen, zomaar tussen neus en lippen door!Die hangen ook zeker?
jaquote:
oh zijn ze nog niet uit elkaar dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat ene topic waar we het niet over mogen hebbendat er ergens een slaapkamer ingepropt moet worden
Hoezo mag daar niet over gesproken worden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat ene topic waar we het niet over mogen hebbendat er ergens een slaapkamer ingepropt moet worden
Hee, Pax is een vriendje van me. lief doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Dan worden we weer gecensureerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoezo mag daar niet over gesproken worden?
ah! Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, Pax is een vriendje van me. lief doen
In zijn wijf?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar lieve deugd zeg, pleur er een muur in.
Of een groter huis zoeken, het wordt hoe dan ook niet mooi.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar lieve deugd zeg, pleur er een muur in.
quote:
Alleen bij moord. Anders plak je d´r achter het behang.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
In zijn wijf?Zal dat passen?
Meestal pleur je je wijf de muur in als je dr zat bent
Dan is ze al een stuk dichter bij de muur.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Alleen bij moord. Anders plak je d´r achter het behang.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar lieve deugd zeg, pleur er een muur in. ga verhuizen.
dat inderdaadquote:
Kont omhoog en gaan!quote:
Maar latten is niet leuk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |