Die zou mij ook wel fysiek kunnen.. Damnz.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen krio zou dat fysiek kunnen.
quote:
Zou wel geld betalen om haar met een jongen te zien pratenquote:
Natte stoel gekregen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zou mij ook wel fysiek kunnen.. Damnz.
Ik ben niet gek. Hoogstens labiel en moordzuchtig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, en jij. Maar jij bent gek G, dus jou hou ik te vriend.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Hoogstens labiel en moordzuchtig.
quote:
Ging naar schiphol, iemand ophalen. Zat om 5 uur al in die ootoquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bemoei me ermee onder.
nee maar ffsrs, wat was daar dan?
Even je mail order bride opgepiktquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging naar schiphol, iemand ophalen. Zat om 5 uur al in die ooto
Je weet dat ik een opleiding doe met voornamelijk jongens? en in projectgroepen dikwijls het enige meisje ben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou wel geld betalen om haar met een jongen te zien praten!
(nofi)
(kinda fi)
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet gek. Hoogstens labiel en moordzuchtig.
Jij bent niet interessant. Ik wil krio. Klaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen op jou gezet, lekker MILFje van me.
Ja alleen vanaf curacao. Mokka bridequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Even je mail order bride opgepikt?
Russische?
In een flirty situatie, zeg maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat ik een opleiding doe met voornamelijk jongens? en in projectgroepen dikwijls het enige meisje ben?
Out of your leaguequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant. Ik wil krio. Klaar.
Zou jij makkelijk een nieuwe vriend aan de haak kunnen slaan? Gezien je al jaren met je 1e vriend bent en die ook nog eens via FOK! hebt leren kennenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet dat ik een opleiding doe met voornamelijk jongens? en in projectgroepen dikwijls het enige meisje ben?
Dan moet je een dun oostblokwijfje zijn, daar valt ie op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent niet interessant. Ik wil krio. Klaar.
Serieus? Jammer. Want dat lichaam van hem. Vergeet dat hoofd. Gewoon dat lichaam. Damnz.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je een dun oostblokwijfje zijn, daar valt ie op.
Gekke man.
Ja, doei. Ze mag m hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Zou chloro en ambi willen zien vechten om krio
Vind het niet gezond om gelijk na een langdurige relatie weer een nieuwe relatie te beginnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou jij makkelijk een nieuwe vriend aan de haak kunnen slaan? Gezien je al jaren met je 1e vriend bent en die ook nog eens via FOK! hebt leren kennen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Als ik een dagje weinig eet en een koprol maak heb ik ook zo'n lijf man, stelt niks voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Serieus? Jammer. Want dat lichaam van hem. Vergeet dat hoofd. Gewoon dat lichaam. Damnz.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Net alsof zo'n loco chica als jij een vechtpartijtje zou afslaanquote:
Dat is geen antwoord op m'n vraag en tevens heb ik nergens over de tussentijd gesproken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het niet gezond om gelijk na een langdurige relatie weer een nieuwe relatie te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |