Was bij zuidoost man. UGS A,B en C.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar van A'dam was je dan, als je dat UGS bordje zag?Volgens mij is dat maar van 1 straat namelijk (het verlengde van mijn straat).
52 hier. Boks.quote:
Was typoquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, dat is 50 meer dan het aantal bedpartners dat je tot nu toe hebt gehad.
Als het nu uit ging hè, zou ze dan nog makkelijk een nieuwe vriend krijgen? Zou ze het weer via FOK! doen?quote:
Durf je dat niet aan mij te vragen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het nu uit ging hè, zou ze dan nog makkelijk een nieuwe vriend krijgen? Zou ze het weer via FOK! doen?
Staat jouw blok ook dichtbij een grote doorgaande weg? Langs ringweg o.i.d?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boeiend, da's dus toch niet mijn straat.
[..]
Gvd man, ik ben autistisch ja, mijn hoofd slaat nu op hol.
Nope, die bij RAI is de dichtsbijzijndequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat jouw blok ook dichtbij een grote doorgaande weg? Langs ringweg o.i.d?
Ohh dan was dat dus niet in jouw buurt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nope, die bij RAI is de dichtsbijzijnde.
Jij weet het antwoord niet.quote:
Moet wel. Ik bedoel, ze heeft vanaf haar 16e(?) een relatie via FOK!, ze zou niet eens weten hoe zoiets in het echt tot stand komt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het nu uit ging hè, zou ze dan nog makkelijk een nieuwe vriend krijgen? Zou ze het weer via FOK! doen?
Klopt, maar wel het verlengde van jouw straat zeg jequote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boeiend, da's dus toch niet mijn straat.
Wat. Valt er te hosselen via Fok?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelachen als Ruben v/d Meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Gorzalka het volgende:
Moet wel. Ik bedoel, ze heeft vanaf haar 16e(?) een relatie via FOK!, ze zou niet eens weten hoe zoiets in het echt tot stand komt.
Alsof er ook maar iemand uit de KLB SC mij iets kan makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, maar wel het verlengde van jouw straat zeg je.
Ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand uit de KLB SC mij iets kan maken.
Waar bemoei jij je op?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whut da fuck deed je in Z-O dan?Bij je schoonfamilie op bezoek?
Ik kan een mooie tekening voor je maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand uit de KLB SC mij iets kan maken.
Alleen krio zou dat fysiek kunnen.
Ik heb mijn zinnen op jou gezet, lekker MILFje van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |