Kan het niet vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Op die site! Dan like ik het berichtje wel.
gewoon naar iedereen, dan komt ie vast wel bij de goede persoonquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:18 schreef Doodloper het volgende:
[..]
gewoon naar iedereen, dan komt ie vast wel bij de goede persoon
Als je dadelijk weer een DM stuurt dan teken ik een domeinnaam in je voorhoofd met een mes, kuttekopquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef Kerstballetje het volgende:
Ach ach kinders, wat moet ik toch met leugenaars zoals jullie.
1 keer swhabie, 1 keerquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef Kerstballetje het volgende:
-_-'
Bewijs maar, idiots. Laat me je niet daadwerkelijk spammen nu.
Dit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
Oke TS, nu ga je echt te ver. Ik ben de DM's nu aan het uitprinten en kom ze zo in je reet duwen.
Oké -_-'quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
Oke TS, nu ga je echt te ver. Ik ben de DM's nu aan het uitprinten en kom ze zo in je reet duwen.
Flikker toch een straal eind op. Mensen kijken er juist niet naar om, omdat ze er helemaal geen zin in hebben. Of verwachtte je dat iedereen dan opeens wel zin had om een enquete in te vullen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Kerstballetje het volgende:
Ach zeikerd, ik ben bezig voor school, open expres geen topic omdat toch geen hond er naar omkijkt en dan krijg je weer dit. Waar gaat het heen met FOK.
ONZ / Hilarische Volkabulaire citatenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Kerstballetje het volgende:
Ach zeikerd, ik ben bezig voor school, open expres geen topic omdat toch geen hond er naar omkijkt en dan krijg je weer dit. Waar gaat het heen met FOK.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef Piye het volgende:
*Facepalm* --> 10 februari vs 2 meiquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
ONZ / Hilarische Volkabulaire citaten
homoquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
*Facepalm* --> 10 februari vs 2 mei
Zelfde crap, andere datum. Ik zie je punt niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:52 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
*Facepalm* --> 10 februari vs 2 mei
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfde crap, andere datum. Ik zie je punt niet.
Dan ben je niet echt snugger.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfde crap, andere datum. Ik zie je punt niet.
Gelukkig altijd nog meer dan jij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je niet echt snugger.
Liever dromen delen dan een crappy site.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Leuk om je dromen zo in het openbaar te delen.
Oh snap.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever dromen delen dan een crappy site.
Rezzie, gast, ga even wat lucht scheppen ofzo. BvD.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever dromen delen dan een crappy site.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:25 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Rezzie, gast, ga even wat lucht scheppen ofzo. BvD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |