Kijk eens wat Wilders heeft gezegd over Volkabulaire: http://volkabulaire.nl/vo(...)0over%20volkabulairequote:Op donderdag 2 mei 2013 10:16 schreef LompeHork het volgende:
Klinkt als een site die Wilders had kunnen bedenken trouwens
Nee dank je, ik gun je niet zoveel hits. Tevens doen mijn ogen pijn van het "design".quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:19 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Kijk eens wat Wilders heeft gezegd over Volkabulaire: http://volkabulaire.nl/vo(...)0over%20volkabulaire
Klopt. Ging dan ook om de functionaliteit. Beter snel dan goed, toch? Oh wacht..quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:18 schreef Pharkus het volgende:
Het gebruik van frames na 1996 is misschien wat me als it'er nog het meest stoort. Dat is dan 450 euro aan consultkosten, naar welke faculteit kan ik de factuur sturen?
Is goed, dan plaats ik het wel weer voor je...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dank je, ik gun je niet zoveel hits. Tevens doen mijn ogen pijn van het "design".
Nee, bedankt voor het aanbod. Wel mag je mijn Pooltjes inhuren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ik heb toevallig een onderzoek lopen over Boxtel, wil je hem voor mij invullen?
Ik vind jou ook geweldig, Frank.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het wel een geweldig leuke woordspeling zeg, volkabulaire.
Kan ik de factuur gewoon opsturen S.A.?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Klopt. Ging dan ook om de functionaliteit. Beter snel dan goed, toch? Oh wacht..
Nee, dan kan ik in problemen komen met m'n vriendin. Ze doet me al genoeg pijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan ik de factuur gewoon opsturen S.A.?
Dat was inderdaad de bedoeling. Bedankt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
Wat een treffende uiteenzetting van hedendaagse laagschedeligheid, die volkabulaire-site.
Ik doe een onderzoekje voor mijn studie, graag invullen:quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik in problemen komen met m'n vriendin. Ze doet me al genoeg pijn
Ik heb op nee gestemd. Ja is voor mij precious... Niet op ja klikken svp!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe een onderzoekje voor mijn studie, graag invullen:
Poll: Heeft Kerstballetje echt een vriendin?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je bent gay?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Ik heb op nee gestemd. Ja is voor mij precious... Niet op ja klikken svp!
Als jij een paar foto's van haar hebt naakt onder de douche vul ik die enquete met liefde voor je in. Quid pro quo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik in problemen komen met m'n vriendin. Ze doet me al genoeg pijn
Nee, dat een man jouw niet mag, Chai, wil niet zeggen dat je gelijk lesbisch moet worden. Dat jij dat doet, oké, maar zo denk ik niet. Heb een vriendin, maaaaar ze is een beetje gek, vandaar. Moet wel zeggen dat ik jou best aantrekkelijk vind.quote:
Dat is best aardig van je, maar ik denk dat ik geen camera kan vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij een paar foto's van haar hebt naakt onder de douche vul ik die enquete met liefde voor je in. Quid pro quo.
Met zo'n woordenboeksite moet je toch binnenlopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Dat is best aardig van je, maar ik denk dat ik geen camera kan vinden.
En dat studeert dan schijnbaar aan de universiteit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jou vs jouw is wel lastig in dit topic, blijkbaar.
Vandaar dat ik zo'n woordenboek heb toch? @Pharkus: dat klopt, dat klopt, maar je helpt me niet echt mee hé.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jou vs jouw is wel lastig in dit topic, blijkbaar.
It was a typo my brother. Come on...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat studeert dan schijnbaar aan de universiteit.
Neen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:17 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ik heb roots!
Heb je ooit van verhuizen gehoord?
Ik zeg: ban.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:48 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Wel leuk dat er met me wordt meegedacht. Bedankt voor de heads-up, de volgende keer zal ik het anders aanpakken, wat zeg je me daarvan?
Vind je dat ook niet lomp, hork? Of ben ik de enige?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een banaanvraag doen terwijl er een FA en een sloot mods in een topic zitten, goed bezig.
Nee, eik niet. Je bent de enige. Maakt je trouwens wel speciaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Vind je dat ook niet lomp, hork? Of ben ik de enige?
Ik heb mezelf altijd al speciaal gevonden, bedankt voor het bevestigen. Tevens denk ik dat we een speciale band hebben; of ben ik weer de enige? Dat zou wel kut zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, eik niet. Je bent de enige. Maakt je trouwens wel speciaal.
Helaas je bent weer alleen. Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef Kerstballetje het volgende:
[..]
Ik heb mezelf altijd al speciaal gevonden, bedankt voor het bevestigen. Tevens denk ik dat we een speciale band hebben; of ben ik weer de enige? Dat zou wel kut zijn.
Dit is wel zwaar kut... Moet wel zeggen dat de kutjes van tegenwoordig niet meer zo goed zijn, dus waarschijnlijk had ik er niks aan gehad. Ze stinken man?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas je bent weer alleen. Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.
Maar ik heb al een banaan liggen hier!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een banaanvraag doen terwijl er een FA en een sloot mods in een topic zitten, goed bezig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe een onderzoekje voor mijn studie, graag invullen:
Poll: Heeft Kerstballetje echt een vriendin?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij moet niet zeuren over DM spam met zo'n ondertitel!quote:
Oh?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Kerstballetje het volgende:
Ben ermee gekapt. The admin heeft me kapot geslagen.
quote:DM van Kerstballetje
02-05-2013 @ 11:09:18
De Nederlandse Urban Dictionary is er! --------------l --> Voor een onderzoek aan de universiteit hebben we je review nodig van de site. Kun je zeggen wat je ervan vindt? Tevens zou het leuk zijn als je mee zou schrijven en de site zou liken!
Ik had toch wel de naïeve (blijkbaar) hoop dat je meteen gestopt was met die ongein. Maar blijkbaar is die plaat voor je kop toch iets dikker dan de gemiddelde Iraanse nucleaire bunkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Kerstballetje het volgende:
Ja, wat begrijp je daar niet aan? 11:09 stuur ik een DM, 11:10 kap ik ermee... Kan je tellen?
Stuur een dmquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:13 schreef Piye het volgende:
Waar kan ik trouwens aangeven dat die site te triest voor woorden is en de maker ervan doodgeschoten moet worden?
Op die site! Dan like ik het berichtje wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:13 schreef Piye het volgende:
Waar kan ik trouwens aangeven dat die site te triest voor woorden is en de maker ervan doodgeschoten moet worden?
Omdat ik reviewers nodig heb!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:13 schreef Doodloper het volgende:
wtf, waarom ben je niet gewoon om 09:35 gekapt dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |