Ik denk dat ik de verkeerde topics lees, dan. Plus dat ik dacht dat Fok! nou eenmaal Fok! is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je wel eens op Fok! Daar wemelt het van dat soort mensen. De 'hoe kom ik onder deze terechte boete uit' topics kom je bijna dagelijks tegen
Tja, ik kan me er wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:40 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik ben geëmigreerd om vooral drie redenen: Rust, ruimte en vooral menselijke beschaving.
Ik en anderen hebben hier veel meer vrijheid en een eigen verantwoordelijkheid. Zelfs mijn Duitse Herder die hier vrij rondloopt.
Als wij werden weggestuurd gingen wij niet huilie huilie doen in de krant en onze ouders al helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jongen. Jij bouwde vroeger toch ook gewoon je hut waar je dit wilde? Dit heeft echt niks met sterrenkinderen te maken. Ik liep vroeger ook met een maat op een braak bouwterrein rond en maakten we ook bouwsels met van alles waar we onze handen op konden leggen. Prachtig toch.
Maar je kreeg ook geen boete.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als wij werden weggestuurd gingen wij niet huilie huilie doen in de krant en onze ouders al helemaal niet.
De boomhutbouwers van prinsenbeek ook nietquote:
Nee, als mijn moeder er bij had gestaan en had geblerd naar de woutuh dat ze moesten ophoepelen als volleerd viswijf had ze wel die bon gehad. Ouders van tegenwoordig denken maar dat hun kinderen alles mogen, zum kotsen.quote:
Mijn moeder zou mij nog een keer op mijn lazer hebben gegeven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, als mijn moeder er bij had gestaan en had geblerd naar de woutuh dat ze moesten ophoepelen als volleerd viswijf had ze wel die bon gehad. Ouders van tegenwoordig denken maar dat hun kinderen alles mogen, zum kotsen.
Dat gebeurt tegenwoordig niet meer, helaas. Daardoor krijg je van die verwende kutkinders met arrogantie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn moeder zou mij nog een keer op mijn lazer hebben gegeven.
Mijn ex was leraar basisschool en de verhalen die hij soms had over oudersquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:00 schreef Scorpie het volgende:
Nee, als mijn moeder er bij had gestaan en had geblerd naar de woutuh dat ze moesten ophoepelen als volleerd viswijf had ze wel die bon gehad. Ouders van tegenwoordig denken maar dat hun kinderen alles mogen, zum kotsen.
Gebeurd nog steeds, maar die kinderen zijn goed opgevoed en vallen dus niet opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gebeurt tegenwoordig niet meer, helaas. Daardoor krijg je van die verwende kutkinders met arrogantie.
Yep, een goede klap op die billen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn moeder zou mij nog een keer op mijn lazer hebben gegeven.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bij een kind van drie dat bloemen plukt in het gemeente plantsoen?
vrijheid is leuk, regels zijn stom.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gebeurt tegenwoordig niet meer, helaas. Daardoor krijg je van die verwende kutkinders met arrogantie.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:41 schreef mr.miagi het volgende:
een schande voor nerdeland om voor zoits een boete te geven in plaats van een waarschuwing. Op zolke momenten schaam ik mij om mij zelf een Nederlander te noemen.
was dat maar zo alleen op de billenquote:
Je moet altijd je gezonde verstand gebruiken en niet als een marionet aangestuurd worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
In Zwitserland krijg je geen boete als kinderen onder toezicht van hun ouders of naaste familieleden aanplanting van de gemeente stelen en vernielen?
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef mr.miagi het volgende:
[..]
Je moet altijd je gezonde verstand gebruiken en niet als een marionet aangestuurd worden.
We zijn het zelden eens, maar nu welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:33 schreef betyar het volgende:
Of komen nu de pedagogisch verantwoorde manier van opvoeden posts?Wie niet luisteren wil, moet voelen..............................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |