PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Nieuwe cup? Vertel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een kutnacht..voor mijn doen vroeg naar bed, dan om 4u klaarwakker en niet meer in slaap komen. Toen maar FIFA spelen van 6 tot half 9
Wel die nieuwe cup gewonnen..premium gold pack als prijs. Zat o.a. Cavani en 2k in, maar Cavani zal wel niets meer waard zijn.
Beter doe je dat vroeg. Ik heb soms nog nachtmerries van de IB-groepquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet mijn gratis geld nog gaan regelen en een OV chipkaart
Dat wilde ik gaan doen, maar volgens DUO ligt DigiD erui (is niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet mijn gratis geld nog gaan regelen en een OV chipkaart
Ik heb een OCW code nodig om me in te schrijen bij een studie, maar die heb ik niet. DUO reageert ook niet echt snelquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter doe je dat vroeg. Ik heb soms nog nachtmerries van de IB-groep
Super origineel. MOTM Cup, geen eisen. Geen coins. Winst online premium gold pack, winst offline een gewone gold pack.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Super origineel. MOTM Cup, geen eisen. Geen coins. Winst online premium gold pack, winst offline een gewone gold pack.
Wat de nøk is DUO? Is dat de nieuwe IB-groep?quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat wilde ik gaan doen, maar volgens DUO ligt DigiD erui (is niet zo)
[..]
Ik heb een OCW code nodig om me in te schrijen bij een studie, maar die heb ik niet. DUO reageert ook niet echt snel
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat de nøk is DUO? Is dat de nieuwe IB-groep?
Hij stond er wel tussen, maar weet eigenlijk niet of hij op expired stond..niet op gelet. Ik kreeg een voice message net van iemand waar ik met 8-0 van won..heel gemompel waar ik alleen de scheldwoorden van kon verstaan. Toen vroeg ik of hij het nog een keer wilde proberen maar dan iets harder tenzij zijn moeder dan wakker zou worden. Toen bleek hij gewoon kinderen te hebben..wat een mongooltje ben je danquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is die andere cup er nog, of al gestaakt?
Wat een treurigheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stond er wel tussen, maar weet eigenlijk niet of hij op expired stond..niet op gelet. Ik kreeg een voice message net van iemand waar ik met 8-0 van won..heel gemompel waar ik alleen de scheldwoorden van kon verstaan. Toen vroeg ik of hij het nog een keer wilde proberen maar dan iets harder tenzij zijn moeder dan wakker zou worden. Toen bleek hij gewoon kinderen te hebben..wat een mongooltje ben je dan
Zit je 's ochtends vroeg in je keldertje in je headset te schelden tegen random mensen op internet terwijl je kinderen boven liggen te slapen
Niks veranderd dus qua dienstverlening.quote:
Absoluut. Het lag allemaal aan die kutscheids.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:53 schreef psychedelicate het volgende:
barca was duidelijk superieur gisteren
Nee volgens Tito kwam het door de afwezigheid van Messi, Puyol, Mascherano en Busquets.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Het lag allemaal aan die kutscheids.
Heb de wedstrijd niet kunnen zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Het lag allemaal aan die kutscheids.
Ja, Barca heeft geen fatsoenlijke kans gehad. Alleen een paar voorzetten van Alves die op doel gingen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Barca en de fans kunnen het feit dat hun twee beste spelers niet speelden als excuus gebruiken, maar Bayern was vast veel beter, of niet?
Dat laatste ja. Eigenlijk had Bayern in de eerste helft al de deur definitief in het slot moeten gooien (voor zover dat nog niet het geval was). Barca creeerde amper kansen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Barca en de fans kunnen het feit dat hun twee beste spelers niet speelden als excuus gebruiken, maar Bayern was vast veel beter, of niet?
Yeh, zag 'm een hoog* cijfer op Voetbalzone (hoewel lolVoetbalzone en die ratingsquote:
Daar gaat de FFP rating van barca... down the drain.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Commentator vertelde nog dat Zubi in de zomer sowieso 5/6 spelers (keeper, 2 verdedigers, 2 middenvelders en een aanvaller) wil gaan aantrekken. Ben benieuwd
Zubi rekent volgens mij jeugdspelers ook als nieuwe spelers. Het enige dat Barca nodig heeft is een CB en een GK; daar moeten ze het hele transferbudget naartoe gooien. Misschien een aanvaller, ja, maar ze moeten gewoon zorgen dat zowel Villa als Alexis blijven. Prima spelers.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Commentator vertelde nog dat Zubi in de zomer sowieso 5/6 spelers (keeper, 2 verdedigers, 2 middenvelders en een aanvaller) wil gaan aantrekken. Ben benieuwd
prima spelers maar niet als je de CL finale wil halen. sanchez... leuk maar niet top.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zubi rekent volgens mij jeugdspelers ook als nieuwe spelers. Het enige dat Barca nodig heeft is een CB en een GK; daar moeten ze het hele transferbudget naartoe gooien. Misschien een aanvaller, ja, maar ze moeten gewoon zorgen dat zowel Villa als Alexis blijven. Prima spelers.
Haal Ramos en Casillas maar op. <3
Ligt er ook aan of ze dat Braziliaanse paradepaardje gaan kopen of niet. Hopelijk niet. Ze hadden vorig jaar een Hummels moeten vastleggen, toen hij nog maar ¤15,000,000-ish was. Had dit jaar ook wel geholpen, nu hebben ze in een kleine 50 wedstrijden met 13 verschillende centrale duo's gespeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daar gaat de FFP rating van barca... down the drain.
zelfs messi verkopen haalt ze straks niet meer uit de schulden.
Lijkt aardig op:quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:15 schreef Tim86 het volgende:
Toffe kit heeft Boca volgend jaar:
[ afbeelding ]
Dan lijken de (thuis)shirts van PSV, Ajax en Feyenoord ook op elkaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogguh
[..]
Lijkt aardig op:
[ afbeelding ]
SIF Benteke nog steeds 225k![]()
Deze kleuren komen wel wat minder vaak voor though. Vind ze op dit shirt wel wat mooier..ook omdat het een minder lelijke sponsor isquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan lijken de (thuis)shirts van PSV, Ajax en Feyenoord ook op elkaar
Dat is waar, maar het enige wat overeenkomt is ook de kleur (en de zwarte randjes bij de mouwen en het Nike-logo)quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze kleuren komen wel wat minder vaak voor though. Vind ze op dit shirt wel wat mooier..ook omdat het een minder lelijke sponsor is
Vd Wiel over titel Ajax: "Voelt ook als mijn schaal"quote:
valt mee toch...quote:
De goedkoopste die ik in een week heb gezien was 480k BIN(die werd gelijk geBIN't)... En hij zal niet veel meer dalen verwacht ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
valt mee toch...
+ je moet m nog kwijt zien te raken komende 2 weken.
als hij niet voor de verkoop is zeg ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De goedkoopste die ik in een week heb gezien was 480k BIN... En hij zal niet veel meer dalen verwacht ik.
Nu nog even een team maveren met IF Lukaku en SIF Benteke.(als zijn prijs eindelijk een normaal niveau bereikt)
Dat zal niet lang meer duren inderdaad. Door zijn hoge cardweight komen er gewoon teveel nieuwe. Al die mensen op het EA-forum gingen gelijk zeuren omdat ze dachten dat hij een lage cardweight had.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als hij niet voor de verkoop is zeg ikgoede deal.
SIF benteke eind van de week rond de 50K denk
Geen idee wie mr polska is om eerlijk te zijn.quote:
Mr Polska en Steen, beste rappers volgens onze kleine kale man.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee wie mr polska is om eerlijk te zijn.
Weet wel dat Big2 en nog wat rappers ooit model waren.
En Hef is de beste Nederhop die heeft gehoord.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mr Polska en Steen, beste rappers volgens onze kleine kale man.
GJE?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mr Polska en Steen, beste rappers volgens onze kleine kale man.
Cartes (en Kleine Jay)quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE?
Sowieso is Opgezwolle beter qua groep, dan heb je Typhoon nog en dope d.o.d is ook wel tof.
De enige eckte. Wel Nederlandstalig dan want anders is er ook nog die dikke gozer Rick Ross ofzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE?
Sowieso is Opgezwolle beter qua groep, dan heb je Typhoon nog en dope d.o.d is ook wel tof.
gisteren klopte zijn cardweight gewoon niet omdat er veel IF spelers als NIF uit packs kwamen denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zal niet lang meer duren inderdaad. Door zijn hoge cardweight komen er gewoon teveel nieuwe. Al die mensen op het EA-forum gingen gelijk zeuren omdat ze dachten dat hij een lage cardweight had.
Ik vind de Hydroboyz beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE?
Typhoon - Bumaye. Vind ik wel een leuk nummertje nog steeds. Maar is dan ook de enige die ik van hem kenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GJE?
om over extince nog maar niet te spreken.quote:
Laten we Extince ook niet vergeten he. Kaal of kamme weet je wel het maakt niet uit iedereen petje af!quote:
Ja, nu heeft die MAjor Lazer ofzo een remix er van gemaakt. Ik vind hem echt slecht, maar blijkbaar slaat die bij de rest wel aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Typhoon - Bumaye. Vind ik wel een leuk nummertje nog steeds. Maar is dan ook de enige die ik van hem ken
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
om over extince nog maar niet te spreken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laten we Extince ook niet vergeten he. Kaal of kamme weet je wel het maakt niet uit iedereen petje af!
Één iemand zegt brainpower en meteen denken 3 lui aan Extincequote:
omdatquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
[..]
Één iemand zegt brainpower en meteen denken 3 lui aan Extince![]()
Fijn dat jij ook een mening hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdatextince 38x beter is dan brainpower
waarom zou ik die niet hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fijn dat jij ook een mening hebt
Je loopt naast je schoenen ouwe vandaar die kaaslucht dus hou die sokken liever aan en maak een vaartuchtquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
[..]
Één iemand zegt brainpower en meteen denken 3 lui aan Extince![]()
Vaartucht?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je loopt naast je schoenen ouwe vandaar die kaaslucht dus hou die sokken liever aan en maak een vaartucht
Ja dat is een tekst in de extince dissquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vaartucht?![]()
Sagan heeft trouwens slechts 1 n in zijn naam hoor
Hij speelt ook niet lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:56 schreef Rijst het volgende:
In de voorbereidende wedstrijden scoorde Michu minstens 1 goal per wedstrijd. In de competitie staat hij nog droog.
Nooitquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:03 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen. Benieuwd hoelang het duurt voordat ik word gecompenseerd voor mijn niet gekregen sif silva
Mja gezien de andere cardweight had je anders misschien helemaal geen SIF Silva gehadquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:03 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen. Benieuwd hoelang het duurt voordat ik word gecompenseerd voor mijn niet gekregen sif silva
5 IF's in een week, en nog zeuren om genoegdoening?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:03 schreef Maver24 het volgende:
Als jij recht had op een miljoen coins had jij daar ook gebruik van gemaakt POTS.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5 IF's in een week, en nog zeuren om genoegdoening?
Hopelijk doen ze er niks aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neeuh, ik ken mijn plaatsquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als jij recht had op een miljoen coins had jij daar ook gebruik van gemaakt POTS.
Dat zijn 4 IF's meer dan ik heb gehad in 3 jaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft kameraad Maver daarvoor in die week ook wel 8x meer packs geopend dan jij deed in 3 jaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn 4 IF's meer dan ik heb gehad in 3 jaar
En mijn IF was ook nog discard waarde
50% van Messi? Da's nog geen 70 cm, wat moet ik daarmee?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:14 schreef Rijst het volgende:
Ze moeten mij gewoon Messi geven. Dan geef ik 50% weg.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
50% van Messi? Da's nog geen 70 cm, wat moet ik daarmee?
Welke? Ik deed gister 2011.2 en had een 5.7. Ik vond die erg lastig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:23 schreef Reemi het volgende:
Ruime 7 voor een oefenexamen economie. Prima.
Goed zo knul.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:23 schreef Reemi het volgende:
Waarom? Gewoon door knallen en elke week wachten op een nieuwe EPquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Revontulet het volgende:
Seizoen 2 van GoT afgekeken....nu moet ik echt rustig aan doen
Ik hoop dat je je beseft dat die voor je pa niet fiscaal aftrekbaar zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga volgend jaar gewoon voor ¤1000 aan packs openen
Ik snap het nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je beseft dat die voor je pa niet fiscaal aftrekbaar zijn?
Dat win je toch nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga volgend jaar een battle doen tegen Maver wie de meeste IF's en spelers met hoge waarde uit packs haalt
Ik open iedere week genoeg packs denk een stuk of 20 minimaal iedere weekquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft kameraad Maver daarvoor in die week ook wel 8x meer packs geopend dan jij deed in 3 jaar
Goldpacks ook vooral?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik open iedere week genoeg packs denk een stuk of 20 minimaal iedere week
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik open iedere week genoeg packs denk een stuk of 20 minimaal iedere week
Niets meer aan doen dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:23 schreef Reemi het volgende:
Yup, heb zoveel coins dat ik niet weet wat ik er mee moet doen dus dan open ik maar wat packs iedere weekquote:
benadeeltquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EA benadeeld goede spelers gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Je beste pulls?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb afgelopen maanden alleen maar silverpacks geopend. In totaal zo'n 1000 schat ik nu
2x De Sciglio, UP van Rhijn, IF Zweedse back, die Braziliaanse CDM van Anzhi, Quintero, en ik heb het idee dat ik er nog 1 vergeetquote:
Voor 1000 silverpacks is dat best mager. Open je de 2,5k of de 3,75k?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2x De Sciglio, UP van Rhijn, IF Zweedse back, die Braziliaanse CDM van Anzhi, en ik heb het idee dat ik er nog 1 vergeet
Henderson en 2x Kouyaté want je zei dat je gisteren Kouyaté had en dat was dan de 2e keer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2x De Sciglio, UP van Rhijn, IF Zweedse back, die Braziliaanse CDM van Anzhi, en ik heb het idee dat ik er nog 1 vergeet
Ik open alleen wel 2,5k.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor 1000 silverpacks is dat best mager. Open je de 2,5k of de 3,75k?
You're right! 2x Kouyatequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Henderson en 2x Kouyaté want je zei dat je gisteren Kouyaté had en dat was dan de 2e keer.
Hij kreeg vast genoeg spelers tussen de 1 en 10k. Mijn goede silver pack pulls van boven de 5k zijn volgens mij op 2 handen te tellen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor 1000 silverpacks is dat best mager. Open je de 2,5k of de 3,75k?
Als je alles op de console doet dan krijg je een trophy volgens mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb denk ik totaal iets van 100 packs geopend ofzo? Kun je dat ergens zien?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kreeg vast genoeg spelers tussen de 1 en 10k. Mijn goede silver pack pulls van boven de 5k zijn volgens mij op 2 handen te tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Nee doe meestal via de webapp.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je alles op de console doet dan krijg je een trophy volgens mij. Enige wat ik zo kan bedenken waaruit je het kan afleiden
No way. Goldpacks zijn nooit profitable geweest, zeker niet op lange termijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:42 schreef quer het volgende:
Gold packs waren nog profitable tot december
Voor mij was dat bijna zo..quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No way. Goldpacks zijn nooit profitable geweest, zeker niet op lange termijn.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ik nu pas zie dat oudere versies van Chrome inderdaad geen bolletjes weergeven. Maar dat is echt Chrome 15.0 en lager. We zitten inmiddels al op 26.
Maar in het begin kon je voor een speler als Modric nog 20k ofzo krijgen (ik had hem in mijn 2e premium gold pack)quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No way. Goldpacks zijn nooit profitable geweest, zeker niet op lange termijn.
- Messiquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0 goals tegen in 2 wedstrijden tegen het machtige Barca?
Klopt, maar ook in het begin geldde dat als je 100 "gemiddelde" goldpacks opent, je per saldo meer kwijt was dan je verdiende.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar in het begin kon je voor een speler als Modric nog 20k ofzo krijgen (ik had hem in mijn 2e premium gold pack)
who the fuck cares. Hij heeft goed gekeept. 0 doelpunten tegen. Klaar. MOTM waardig volgens EA.quote:
Weidenfeller kreeg toch ook geen MOTM die veel beter keeptequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
who the fuck cares. Hij heeft goed gekeept. 0 doelpunten tegen. Klaar. MOTM waardig volgens EA.
met silver packs LIENO, want ik ken al die prijzen niet. Heb genoeg zooi gediscard die wel wat waard was volgens mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef quer het volgende:
Silver packs blijven wel favoriet, ook voor #SMLENO praktijken.
Weidenfeller kreeg in totaal 3 goals tegen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weidenfeller kreeg toch ook geen MOTM die veel beter keepte![]()
Ik vind dit echt niet kunnen van EA hoor.
Daar kan ik niet over oordelen maar in het begin had ik misschien meer 5k packs moeten openen. Als ik zie wat voor spelers ik daaruit heb gehaald denk ik: in het begin had ik dikke winst gehaald daardoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar ook in het begin geldde dat als je 100 "gemiddelde" goldpacks opent, je per saldo meer kwijt was dan je verdiende.
Maar SMLENO-spelers zijn best wel zeldzaam in packs.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef quer het volgende:
Silver packs blijven wel favoriet, ook voor #SMLENO praktijken.
who the fuck cares ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weidenfeller kreeg in totaal 3 goals tegen.
Eerst "EA sucks barca's dick"quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weidenfeller kreeg toch ook geen MOTM die veel beter keepte![]()
Ik vind dit echt niet kunnen van EA hoor.
Dit soort excuses komen me toch zo langzamerhand mijn neus wel uit.quote:
Er staat toch nergens dat ik Barca beter vondquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit soort excuses komen me toch zo langzamerhand mijn neus wel uit.
Met of zonder Messi. Ook al was hij in topvorm geweest, Bayern > Barce7:0na gewoon op dit moment.
4 jaar terug was dat andersom, maar dat was 4 jaar terug.
Okee, daar heb je wel deels gelijk in...quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik Barca beter vond
Het gaat er toch nu over dat Neuer de 0 hield.
De aanval van barca het echt drama zonder Messi dus dan is het niet zo moeilijk toch om de 0 te houden.
Bayern heeft echt wel dik verdient gewonnen
Welk lvl ben je zeun ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
candycrush is kut![]()
ik kom niet voorbij een level en heb geen zin om mijn facebook eraan te koppelen.
ik 39.quote:
quote:
Hij speelt het via mijn facebook...quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben bij 96, op de telefoon van mijn vrouw
op iPhone kan je gewoon weer de tijd vooruit zetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Op facebook is het eenvoudig. Kan je gewoon heel veel tabs open zetten als je niet voorbij een level komt. Elke tab heb je dan 5 levens
Gisteravond kreeg iemand hier nog de NIF maar dat was toen de MotM nog niet uit wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:55 schreef Djeetje het volgende:
JAAAAAA MOTM NEUER UIT MIJN PACK
wtf is dit ? ik krijg de NIF
Ik ga mijn eigen fb niet vervuilen met die onzinquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij speelt het via mijn facebook...
Mensen zoals jij en mijn broertje.
Heeft hij geen telefoon ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen zoals jij, die helemaal geen telefoon hebben
ik ben bij 102quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben bij 96, op de telefoon van mijn vrouw
hah gaaaayyyquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:01 schreef Thorb het volgende:
Ik heb dat spel niet.
Of zal ik gewoon zeggen dat ik bij level 113 ben.
ok, dank je. Hoef ik niet steeds een half uur te wachtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Op facebook is het eenvoudig. Kan je gewoon heel veel tabs open zetten als je niet voorbij een level komt. Elke tab heb je dan 5 levens
Ik? Ik heb gewoon een LG Cookie hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik? Ik heb gewoon een LG Cookie hoordie uit 2008 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
jaquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik? Ik heb gewoon een LG Cookie hoormhmmm cookiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
die had ik in groep 7 volgens mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef quer het volgende:
Met die touchscreen op rode knopjes?
dat is de chocolate excuses
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet opnemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja
Ik krijg altijd te horen dat ik een nieuwe telefoon moet kopen, maar dan kunnen mijn ouders me altijd bereiken en dat wil ik niet...
Nu ze dat doorhebben, willen zelfs mijn ouders me zo'n ding aansmeren.
Dat kan. Kan ook niet. 50% kans...quote:
Haha dat ding had ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef quer het volgende:
Eckte bazen hadden/hebben deze
[ afbeelding ]
als 9-10 jarige leek dat ding voor mij wel als een koelkastquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha dat ding had ik ookdat rotding was zo klein dat je hem bijna niet in je broekzak voelde
gewoon aan andere usersquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:20 schreef Doosopwielen het volgende:
Heeft iemand ooit eerder munten verkocht ?
en welke site gebruiken jullie daarvoor?
verkoop maar aan mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:20 schreef Doosopwielen het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Rijst het volgende:
De Kroatische doelman van de Zweedse voetbalclub AIK, Ivan Turina, is donderdag dood aangetroffen in zijn appartement. Dat melden diverse media in Zweden. "Ik kan bevestigen dat Ivan Turina dood is, maar er zijn geen verdachte omstandigheden aangetroffen", zegt een woordvoerder van de politie in de krant Aftonbladet.
De 32-jarige Turina staat sinds de zomer van 2010 een contract bij AIK. Hij speelde 65 wedstrijden voor de club en heeft één interland op zijn naam staan. Hij laat een vrouw en twee dochters van één jaar achter.De Kroatische doelman van de Zweedse voetbalclub AIK, Ivan Turina, is donderdag dood aangetroffen in zijn appartement. Dat melden diverse media in Zweden. "Ik kan bevestigen dat Ivan Turina dood is, maar er zijn geen verdachte omstandigheden aangetroffen", zegt een woordvoerder van de politie in de krant Aftonbladet.
De 32-jarige Turina staat sinds de zomer van 2010 een contract bij AIK. Hij speelde 65 wedstrijden voor de club en heeft één interland op zijn naam staan. Hij laat een vrouw en twee dochters van één jaar achter.
Misschien moet je dan een keer normaal doen.quote:
Hoe oud ben jij joh?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef quer het volgende:
[..]
als 9-10 jarige leek dat ding voor mij wel als een koelkast
Dat gaat moeilijk, met mijn autisme.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een keer normaal doen.
Dan acht ik de kans zeer klein dat jij überhaupt iemand gaat vinden dan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:26 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk, met mijn autisme.
marktplaats, maar daar moet je ook betrouwbaar overkomen. Als users je hier al niet vertrouwen, dan op marktplaats al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:20 schreef Doosopwielen het volgende:
Hij wordt gepricefixed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Rijst het volgende:
De Kroatische doelman van de Zweedse voetbalclub AIK, Ivan Turina, is donderdag dood aangetroffen in zijn appartement. Dat melden diverse media in Zweden. "Ik kan bevestigen dat Ivan Turina dood is, maar er zijn geen verdachte omstandigheden aangetroffen", zegt een woordvoerder van de politie in de krant Aftonbladet.
De 32-jarige Turina staat sinds de zomer van 2010 een contract bij AIK. Hij speelde 65 wedstrijden voor de club en heeft één interland op zijn naam staan. Hij laat een vrouw en twee dochters van één jaar achter.De Kroatische doelman van de Zweedse voetbalclub AIK, Ivan Turina, is donderdag dood aangetroffen in zijn appartement. Dat melden diverse media in Zweden. "Ik kan bevestigen dat Ivan Turina dood is, maar er zijn geen verdachte omstandigheden aangetroffen", zegt een woordvoerder van de politie in de krant Aftonbladet.
De 32-jarige Turina staat sinds de zomer van 2010 een contract bij AIK. Hij speelde 65 wedstrijden voor de club en heeft één interland op zijn naam staan. Hij laat een vrouw en twee dochters van één jaar achter.
kon ook 11 zijn ik weet het niet meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha dan liep ik vast wat achterik ben 17 en had dat ding op m'n twaalfde denk ik
die mensen daar lichten je op voor de teringquote:
goedkoopste BIN op PS3 is nu 60kquote:
2009-1quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welke? Ik deed gister 2011.2 en had een 5.7. Ik vond die erg lastig.
Ik ben nog nooit opgelicht daar. Ik denk dat je dom moet zijn om daar opgelicht te wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef quer het volgende:
[..]
die mensen daar lichten je op voor de tering
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:29 schreef quer het volgende:
[..]
die mensen daar lichten je op voor de tering
Jup, 9 punten dit jaar geloof ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Niets meer aan doen dus.
Ik had een krappe voldoende op mijn laatste oefenexamen maar die betogen blijf ik lastig vinden.
En er komt sowieso een betoogopdracht in het examen.
CoDquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:34 schreef Fuszy het volgende:
Iemand black ops 2 kopen voor de ps3?![]()
30 euro incl verzenden.
niemand geeft een neukquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik kom terug van de tandarts en t zag er goed uit dat is wel een applausje waard
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef Reemi het volgende:
EbayPrima skype headsetje binnen voor 5 euro
Ivan -> Iwan, Kroaat, ban op FOKquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:19 schreef Rijst het volgende:
Van mij moet je niks, maar als ik in jouw situatie zat, zou ik op zijn minst bedenkingen hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:00 schreef quer het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als ik 20 minuten geleden geld heb overgemaakt en geen coins of reactie heb ontvangen van de verkopende partij?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:00 schreef quer het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als ik 20 minuten geleden geld heb overgemaakt en geen coins of reactie heb ontvangen van de verkopende partij?
Ligt eraan welke bank het is. Je hoeft je nog geen zorgen te maken iig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:00 schreef quer het volgende:
paypalquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan welke bank het is. Je hoeft je nog geen zorgen te maken iig.
Kan best dat hij morgen pas geld heeft en dan krijg je de coins pas.
Dit ja. Ik accepteer ook gewoon paypalquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Coins kopen bij een niet-FOK!'er
Hoe dom kun je zijn?
is een FOK!kerquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Coins kopen bij een niet-FOK!'er
Hoe dom kun je zijn?
Die gast die hier pas 2 dagen rondhangt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef quer het volgende:
Doosopwielen
ik verwijt hem nog niks pas over 30 minuten
jij koopt ook meteen bij de grootste mongool uit het topicquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:08 schreef quer het volgende:
Doosopwielen
ik verwijt hem nog niks pas over 30 minuten
Die zien we nooit meer te-rugquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Reemi het volgende:
Hij is het afgelopen halfuur niet op FOK! geweest, dus misschien valt het mee
Ja daarom, wacht ik dus nog even.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Reemi het volgende:
Of hij heeft wel gekeken, maar was niet ingelogdquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:10 schreef Reemi het volgende:
als hij om een bedrag van <5 euro iemand oplicht. dan is het wel een beetje triestquote:
Het is niet echt een actieve FOK!er inderdaad, gezien zijn pohi.quote:
Zo'n gozer wilde ThadCastle scammen maar hij had het door. Toch speelde hij even mee en toen is hij opgelicht voor 1000 coinsquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef quer het volgende:
[..]
als hij om een bedrag van <5 euro iemand oplicht. dan is het wel een beetje triest
Hey.quote:
Wajooooo 1000 coinsquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n gozer wilde ThadCastle scammen maar hij had het door. Toch speelde hij even mee en toen is hij opgelicht voor 1000 coins
Minder dan 5 euro? Waarom val je ons lastig met dit soort schraperige bedragen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef quer het volgende:
[..]
als hij om een bedrag van <5 euro iemand oplicht. dan is het wel een beetje triest
omdat ik het in delen wou betalen, aangezien ik mijn twijfels had over de verkoper.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Minder dan 5 euro? Waarom val je ons lastig met dit soort schraperige bedragen?
gaat z'n zakgeld voor de komende 2 weken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
41212 kan ook wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:14 schreef Maver24 het volgende:
SIF Diego al 50k, echt wel jammer dat tie LM is, dan heb je er niet zoveel aan of je moet em LF maken
daar bukken we niet voor hequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet beschuldigd.. ik vroeg gewoon om meningenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
5 euro, en nog niet eens de tijd genomen om even te wachten. Ik zou de rijdende rechter inschakelen.
De nationale ombudsman weet ook wel raad met dit soort gevalletjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
5 euro, en nog niet eens de tijd genomen om even te wachten. Ik zou de rijdende rechter inschakelen.
Nee, want die doet maar lol_hbo. Dit is iets voor de Moskowicz-en in spe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef Thorb het volgende:
ik zou meester in de rechten vandermar inhuren
JE MOET EEN INGEBREKESTELLING STURENquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef Thorb het volgende:
ik zou meester in de rechten vandermar inhuren
En begin maar vast loonbeslag aan te vragen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JE MOET EEN INGEBREKESTELLING STUREN
niet druk maar, bedenkingenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je je druk maakte om niks.
hij is nog bezig met die voor bobquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JE MOET EEN INGEBREKESTELLING STUREN
Nee, vandaag of morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |