Lijkt me wel, want als je 'm eenmaal in handen hebt wordt toch alleen maar pijnlijk duidelijk, hoe inferieur deze telefoon is aan een iPhone.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef HetCollectief het volgende:
ja. wachten op je telefoon is veel leuker dan dat ding in je handen hebben en gebruik maken van alle mogelijkheden.__!
iPhone is echt rommelquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me wel, want als je 'm eenmaal in handen hebt wordt toch alleen maar pijnlijk duidelijk, hoe inferieur deze telefoon is aan een iPhone.
Zou ik ook zeggen als ik 'm niet kon betalen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik 'm niet kon betalen.
Ik twijfelde eerst, maar vond mijn huidige telefoon naderhand toch lekkerder werken, meer aanpassingsmogelijkheden, enz. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ha nog iemand met een inferieure telefoon.
Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak, toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
De voorpret is doorgaans achteraf nog leuker dan het gene waarop je wacht zelf.
Dat is een tijd geleden dat ik die uitspraak hoorde maar dat illustreert het inderdaad prima.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak, toch?
Android is beter dan iPhone, face it.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik 'm niet kon betalen.
Als je in de smaak wil vallen bij je nerderige applebashkliekje ja. Normale mensen verkiezen een iPhone altijd boven die andere troep.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Android is beter dan iPhone, face it.
Ik zie jullie apple fanboys niet aankomen met een Super AMOLED schermquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je in de smaak wil vallen bij je nerderige applebashkliekje ja. Normale mensen verkiezen een iPhone altijd boven die andere troep.
Regel je alsnog geen chicks meequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zie jullie apple fanboys niet aankomen met een Super AMOLED schermkunnen jullie files downloaden? Dacht ik niet
Files downloaden? Ik probeer die juist zoveel mogelijk te vermijden. Echt een mongooltje ben je ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:10 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zie jullie apple fanboys niet aankomen met een Super AMOLED schermkunnen jullie files downloaden? Dacht ik niet
Een bedrijf dat precies dezelfde telefoon met 1 cm maakt en een 'nieuwe' noemt slaat sws nergens op.quote:
omdat een computer gebruiken voor muziek zo handig is, natuurlijk"quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Files downloaden? Ik probeer die juist zoveel mogelijk te vermijden. Echt een mongooltje ben je ook.
Ik zet gewoon muziek op m'n telefoon via iTunes ja. Werkt prima en anders heb ik altijd nog internet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
omdat een computer gebruiken voor muziek zo handig is, natuurlijk"
Een heel progamma downloaden en opstarten voor je aan de slag kunt. Nummer 1 kwaliteitquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zet gewoon muziek op m'n telefoon via iTunes ja. Werkt prima en anders heb ik altijd nog internet.
Moeilijk man. Ik snap dat jullie androidfanboys een beetje mentaal geretardeerd zijn, maar dat kan je nog wel toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Een heel progamma downloaden en opstarten voor je aan de slag kunt. Nummer 1 kwaliteit
iPhone is te legaal, in the box en zacht. Daar is gewoon niks aan. Plastic rommel. Geen functionaliteit er in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Moeilijk man. Ik snap dat jullie androidfanboys een beetje mentaal geretardeerd zijn, maar dat kan je nog wel toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |