Thanks!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
Crap verwijderd, ontopic nu..
Ik ben het ermee eens dat wachten best vervelend is, helemaal als je iets echt al heel lang graag wilt.
Stel je voor dat je wacht voor:
- die ene auto die je al zo lang wilt
- tot je dan eindelijk die puppy mag ophalen
etc etc
wachten is niet leuk maar probeer wat meer in het heden te leven en geniet ervan dat je wachten uiteindelijk wel wordt beloond!
Jij bent 11?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
mag niet van mijn ouders, ik heb echt een Kutleven
Niet iedereen is een rijke kakker zo als jij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
ga je moeder eens lastig vallen met zulke kansloze reacties, -LN
Meest inspirerende post deze week in KLB.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef LethalNinja het volgende:
Crap verwijderd, ontopic nu..
Ik ben het ermee eens dat wachten best vervelend is, helemaal als je iets echt al heel lang graag wilt.
Stel je voor dat je wacht voor:
- die ene auto die je al zo lang wilt
- tot je dan eindelijk die puppy mag ophalen
etc etc
wachten is niet leuk maar probeer wat meer in het heden te leven en geniet ervan dat je wachten uiteindelijk wel wordt beloond!
Wat is deze, waar haal je dit nu weer vandaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:42 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Niet iedereen is een rijke kakker zo als jij.
Okidoki D_f_h ^_^quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat is deze, waar haal je dit nu weer vandaan.
En sorry LN
Troll niet, je zei dat ik geen Galaxy S4 heb met eenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat is deze, waar haal je dit nu weer vandaan.
En sorry LN
oke, ik verander het al:quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Troll niet, je zei dat ik geen Galaxy S4 heb met eenerachter dus doe niet schijnheilig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
Vind het erg jammer voor je.
Verzonden vanaf mijn galaxy s advance.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |