Gewoon even lekker op en neer rennen. Blissey is wel een handige pokémon om te hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef blow... het volgende:
Ik weet trouwens al dat ik een happiny ei heb.
Was dat even vergeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
doe eens een gokje als hij nu een infernape heeft
Haha ach dat hebben we allemaal wel eensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat even vergeten.
Maar blow, wat is je team nu?
Aha, maar zeker niet verplicht. Dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een zo'n muts van de Elite Four Quagsire, Hippowdon, Sudowoodo, Whiscash en Golem. 5 aanvallen van Torterra en ze is verslagen.
Nee, uiteraard niet. Maar aangezien ik toch Torterra heb, komt het wel goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Aha, maar zeker niet verplicht. Dat was mijn punt.
Infernape. Onix. Budew. Saravia. Happiny ei. Luxio. En buizel in het pokecenter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat even vergeten.
Maar blow, wat is je team nu?
G je Happiny en Onix in je team houden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Infernape. Onix. Budew. Saravia. Happiny ei. Luxio. En buizel in het pokecenter.
Ik vind Blissey (de laatste vorm van Hapiny) wel handig om te hebben. Onix niet zo. Die gaat te snel dood.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:23 schreef blow... het volgende:
Happiny weet ik nog niet. Onix wel want die kan rock smash. Hoezo?
Kut.quote:
Dankje dan wissel ik onix wss wel met happiny later.onix is niet fijn nee...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Blissey (de laatste vorm van Hapiny) wel handig om te hebben. Onix niet zo. Die gaat te snel dood.
[..]
Kut.
Onix' evo wel; Steelix. Je hebt 2 DSen nodig want je moet Onix een Metal Coat geven en hem dan ruilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef blow... het volgende:
[..]
Dankje dan wissel ik onix wss wel met happiny later.onix is niet fijn nee...
Ik heb maar 1 ds helaas. Kan wel ruilen alleen dan denk ik dat ik hem niet terug geruild krijg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef roy9 het volgende:
[..]
Onix' evo wel; Steelix. Je hebt 2 DSen nodig want je moet Onix een Metal Coat geven en hem dan ruilen.
Kun je Steelix niet ook vangen op Iron Island?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef roy9 het volgende:
[..]
Onix' evo wel; Steelix. Je hebt 2 DSen nodig want je moet Onix een Metal Coat geven en hem dan ruilen.
Ik zou hem je wel terugruilen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:30 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 ds helaas. Kan wel ruilen alleen dan denk ik dat ik hem niet terug geruild krijg.
ohja, ff vergeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je Steelix niet ook vangen op Iron Island?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |