Ah, vandaar. Nu maar hopen op een wilde pachirisuquote:Op zondag 5 mei 2013 19:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is een plaatje van internet.
Vrijlaten kost niks, maar je dan bent eigenlijk het geld van de Poké Ball waarmee je 'm hebt gevangen kwijt, omdat je de Poké Ball dan ook kwijt bent.
Niet van alle, want dan kun je niks meer planten en heb je nooit meer berries.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef blow... het volgende:
Is het handig om van al mijn berries poffins te maken?
Ik laat er van elke berrie 1 over. Is het bte slim om berries terug te planten ofzo? Of kun je berries kopeb of whateverquote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef roy9 het volgende:
[..]
Niet van alle, want dan kun je niks meer planten en heb je nooit meer berries.
Exp. Share is op zich wel handig, maar ik zweer bij de Lucky Egg.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef blow... het volgende:
Fukkaduck. Had 32 piffins gemaakt. Doe ik mijn ds uit zonder saven. Exp share is trouwens super handig. Was net in een route met alle pokemon dood pp een na. Die had nog 1 health. Heb hrt net gered. Op die route stond gvd geen pokecenter.
lucky rgg?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef AthCom het volgende:
[..]
Exp. Share is op zich wel handig, maar ik zweer bij de Lucky Egg.
Poffins zijn om contest stats te verhogen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:25 schreef blow... het volgende:
[..]
lucky rgg?
Wat kun ie eig met poffins? Hen op bulbapedia gezocht maar daar zeggen ze alleen hoe je ze gebruikt en incde gam3 wordt het amper duidelijk.
daarom: Platinumquote:Heb voor het eerst wat Pokemon Diamond gespeeld.
Moet zeggen dat het niet zo leuk is als voorgaande spellen, voornamelijk door het geringe aantal beschikbare pokemon in het begin (overal dezelfde 5 beesten) en dat gezeik met die gele bomen, al die weersomstandigheden etc.
Ah.kun je daar wat mee winnen? Hoe krijg ik meer berries eigenlijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef roy9 het volgende:
[..]
Poffins zijn om contest stats te verhogen.
Planten in Soil en dan een keer besproeien met de Sprayduck (volgens mij heette het zo) en dan krijg je meer berries. Met contests kun je ribbons voor je Pokemon winnen, volgens mij niet veel meer. Heb me nooit zoveel verdiept in de contests...quote:Op maandag 6 mei 2013 17:37 schreef blow... het volgende:
[..]
Ah.kun je daar wat mee winnen? Hoe krijg ik meer berries eigenlijk?
Blue, Yellow, Silver, Crystal, Emerald, allemaal geweldig. Dit is de eerste die ik niet echt tof vind.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef blow... het volgende:
Ik vind hem later juist geweldig. In het begin is het allemaal slap gelul.
Graphics zijn niet zo belangrijk. Gaat om het verhaal en de gameplay.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:36 schreef roy9 het volgende:
[..]
daarom: Platinum
-meer Pokemon
-net iets mooiere graphics
-distortion world
-3e versie, dus eigenlijk altijd beter,
Maar ik moet zeggen, Diamond vind ik ook goed, maar Platinum is beter.
Moet je die sprayduck eerst kopen of krijgen of is die gewoon gratis?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:40 schreef roy9 het volgende:
[..]
Planten in Soil en dan een keer besproeien met de Sprayduck (volgens mij heette het zo) en dan krijg je meer berries. Met contests kun je ribbons voor je Pokemon winnen, volgens mij niet veel meer. Heb me nooit zoveel verdiept in de contests...
krijg je bij de Flowership in Floaroma Town, ff met iedereen daar praten en dan heb je hem wel!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef blow... het volgende:
[..]
Moet je die sprayduck eerst kopen of krijgen of is die gewoon gratis?
Thxquote:Op maandag 6 mei 2013 19:28 schreef roy9 het volgende:
[..]
krijg je bij de Flowership in Floaroma Town, ff met iedereen daar praten en dan heb je hem wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |