Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dit is het steve biko plein van boven, het ziet er van boven uit als een rotonde. Maar als je op de weg zit lijkt het alles behalve op een rotondequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb echt een gek beeld van wat Steve Biko is nu.
Wij hebben ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit is het steve biko plein van boven, het ziet er van boven uit als een rotonde. Maar als je op de weg zit lijkt het alles behalve op een rotonde![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een kruising? Niks bijzonders toch?quote:
Door die bomen ofzo? Ziet er best onschuldig uit van bovenaf inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit is het steve biko plein van boven, het ziet er van boven uit als een rotonde. Maar als je op de weg zit lijkt het alles behalve op een rotonde![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik vanavond nog geredenquote:
Zo ziet het er uit als je er al bijna op bent. En zo ziet het er ook van alle 3 de kanten uit. Niks van een rotonde te herkennen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Door die bomen ofzo? Ziet er best onschuldig uit van bovenaf inderdaad
Klopt ja, dat was me een kreng! Gewoon ogen dicht en gaan, net als de rotonde rondom de Arc de Triomph in Parijs. Die heb ik op de fiets driekwart genomenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu is het overzichtelijker dan eerst met die turborotonde zonder markeringen
Oh huh? Dat ziet er wel onoverzichtelijk uit ja..quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo ziet het er uit als je er al bijna op bent. En zo ziet het er ook van alle 3 de kanten uit. Niks van een rotonde te herkennen...
[ afbeelding ]
Dat lijkt me zo engquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Klopt ja, dat was me een kreng! Gewoon ogen dicht en gaan, net als de rotonde rondom de Arc de Triomph in Parijs. Die heb ik op de fiets driekwart genomen
En dan hebben ze het van 1 kant nog makkelijker gemaakt door van de 2 banen op de rotonde zelf er 1 een busbaan te maken. Dus als je wil voor sorteren voor de goede baan rijdt je daar nog bijna al het verkeer aan dat niet weet waar het stil moet gaan staan...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh huh? Dat ziet er wel onoverzichtelijk uit ja..
Dat vond ik ook toen ik eens op Google maps ging kijken hoe die rotonde werkt. Maar rijdend heb je helemaal niet door dat het een soort rotonde is, waar de oprijdende auto's ook nog eens voorrang hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ziet er best onschuldig uit van bovenaf inderdaad
In Brussel ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
In Parijs denken ze met rood ook mogen doorrijden
Is dat niet een beetje een harde grap? (of lees ik het verkeerd...)quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb Steve BIko wel eens afgeslagen, daarna is er nooit meer iets van hem vernomen
Gevaarlijke zaken daar in Nijmegen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan hebben ze het van 1 kant nog makkelijker gemaakt door van de 2 banen op de rotonde zelf er 1 een busbaan te maken. Dus als je wil voor sorteren voor de goede baan rijdt je daar nog bijna al het verkeer aan dat niet weet waar het stil moet gaan staan...
Oh, na een gewonnen wedstrijd tijdens het EK of WK kan dat makkelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou trouwens nooit van me leven willen proberen om overdag in het parkje op het plein te komen...
Als het plein in Turkije zou liggen zou het op dat moment volgens mij helemaal onmogelijk zijn... maar zou jij het wel doen? Op een normale dag daar proberen te komen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, na een gewonnen wedstrijd tijdens het EK of WK kan dat makkelijk.
De autolichten beschijnen je lichaam joh......oh overdagquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou trouwens nooit van me leven willen proberen om overdag in het parkje op het plein te komen...
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
De autolichten beschijnen je lichaam joh......oh overdag
Lyrics heb je altijd wel nodig bij Frank BOeijenquote:
Dan rij je nooit in de grote steden van België en Frankrijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog nooit in Frankrijk gereden en in België kom ik niet verder dan de eerste 50 kilometer over de grens ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan rij je nooit in de grote steden van België en Frankrijk.![]()
Zelfs een doorgewinterde chauffeur als ik heb 4 ogen nodig om alles in de gaten te houden. Amsterdam is qua verkeer niks vergeleken met steden als Parijs, Antwerpen en Brussel. Ik ben blij als ik weer heelhuids terug naar Nederland kan. Zodra je in Nederland komt, zijn de snelwegen een stuk overzichtelijker, en is het verkeer een stuk rustiger.
valt mee hoor. In Parijs is men geen fietsers gewend, en ze hebben geen idee wat ze ermee aanmoetenquote:
antwerpen en brussel vallen toch wel mee? Al verdwaal ik in die laatste wel altijd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan rij je nooit in de grote steden van België en Frankrijk.![]()
Zelfs een doorgewinterde chauffeur als ik heb 4 ogen nodig om alles in de gaten te houden. Amsterdam is qua verkeer niks vergeleken met steden als Parijs, Antwerpen en Brussel. Ik ben blij als ik weer heelhuids terug naar Nederland kan. Zodra je in Nederland komt, zijn de snelwegen een stuk overzichtelijker, en is het verkeer een stuk rustiger.
Ik maak voor mijn werk wel eens dat soort ritjes. Soms wel eens tot 350 km heen, en dezelfde dag 350 km weer terug. Geloof me, dan ben je he-le-maal gesloopt als je thuis komtquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in Frankrijk gereden en in België kom ik niet verder dan de eerste 50 kilometer over de grens ofzo1 keer naar Brussel geweest en ik werd gek van alle tunnels waar de navigatie niet in werkt
Dat ben ik toch wel als ik zo'n afstand heb gereden... dan hoef ik niet eens naar een stad als Brussel te zijn geweest...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak voor mijn werk wel eens dat soort ritjes. Soms wel eens tot 350 km heen, en dezelfde dag 350 km weer terug. Geloof me, dan ben je he-le-maal gesloopt als je thuis komt
die doen wij met de bandquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Lyrics heb je altijd wel nodig bij Frank BOeijen
Volgende meet doen jullie dat liedje voor ons spelen?quote:
Ik vind Kronenburg Park en Zwart Wit oprecht goede nummers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij heeft op de zelfde middelbare school gezeten als dat ik heb gezeten... Meer opscheppen kan en wil ik niet aangezien ik het bagger muziek vind...
We zijn te boekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgende meet doen jullie dat liedje voor ons spelen?
Vriendenprijsje?quote:
altijd.quote:
Dat wil ik meemakenquote:
als je nou allemaal 7-6 naar Café Wilhelmina komt in EHV zie je ons en drie andere bands voor 5¤ (clash of the coverbands)quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken
Oprecht: voor hoeveel? Want dat word een knaller van een meet!![]()
Dan heb ik tentamensquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als je nou allemaal 7-6 naar Café Wilhelmina komt in EHV zie je ons en drie andere bands voor 5¤ (clash of the coverbands)
Als er meer mensen komen... i'm gamequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als je nou allemaal 7-6 naar Café Wilhelmina komt in EHV zie je ons en drie andere bands voor 5¤ (clash of the coverbands)
Prachtig opbouw van een nummer. Doet me een beetje aan de style van stairway to heaven denken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
En dit..
Deze twee nummers hebben mij er ooit toe bewogen mijn eerste synth te kopen
Prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
En dit..
Deze twee nummers hebben mij er ooit toe bewogen mijn eerste synth te kopen
Verschrikkelijk... ik hou het wel bij Vienna. Tig keer beterquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
En dan iets leuks voor Sands en Dyon:
Bedankt...denk ik?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
En dan iets leuks voor Sands en Dyon:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom vinden jullie alleen maar slechte muziek leuk![]()
Niet doenquote:
véél beterquote:
quote:
Zijn er dan kampen ontstaan?quote:
Nee. Iedereen zit in kamp DF. Het is hier een grote hippie bedoening.quote:
Ja man.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee. Iedereen zit in kamp DF. Het is hier een grote hippie bedoening.
hahah moraalridder omdat ik kots op Bob Marley?quote:
Ja. Verkeerde opvoedingquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah moraalridder omdat ik kots op Bob Marley?
wheheh... of misschien ben jij het juist met de verkeerde opvoedingquote:
Bob Marley is een held. Back me up folks!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wheheh... of misschien ben jij het juist met de verkeerde opvoeding
Ja ok wel enzo maar...quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bob Marley is een held. Back me up folks!
Kan ik de hele dag wel horenquote:
Ook leuk jaquote:
Hallo eikelquote:
Als hij dat bij alle klanten doet snap ik wel dat jij nog maar een 0 urencontract hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:30 schreef dyonvbaal het volgende:
typisch iets voor me vader...
afgelopen maandag "prive" chauffeur voor steve aoki... Maar omdat de man hem niet aanstaat in dat korte stukje dat hij moest rijden heeft ie maar tiroler muziek aangezet...
hahahquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Als hij dat bij alle klanten doet snap ik wel dat jij nog maar een 0 urencontract hebt.
Ergens vind ik het wel leuk dat wij dan gevraagd worden om prive chauffeur te spelen. Beetje jammer dat er zo goed als niet gereden word... maar ach. En altijd jammer als blijkbaar de roem bij sommige mensen naar het hoofd stijgtquote:
Het is en blijft een geweldig nummer. Jammer dat zo iemand (eigenlijk maakt het ook niet uit wie) zo vroeg al moet overlijden...quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:08 schreef JayHovah het volgende:
Ik wilde hem de hele ochtend al posten Dyon maar het kwam er niet van! 1992 man, jeugdcentimentHoog Fresh-Prince gehalte.
Wellus! Er staat toch een klop boven inquote:
Kan. Als ik maar rond 6 uur terug ben in Amstelveenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wellus! Er staat toch een klop boven in![]()
By the way, wilde je nog komen zaterdag?
Wat jij wil, je bent van harte welkom. Maar als je het niet te krap vind, ook geen probleemquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan. Als ik maar rond 6 uur terug ben in Amstelveen
Ik ga uit eten
Ik kan niet toch niet 10 uur achter elkaar gamenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat jij wil, je bent van harte welkom. Maar als je het niet te krap vind, ook geen probleem
Niet? Geen problemen mee...quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan niet toch niet 10 uur achter elkaar gamen
Dan grijpt mij ADD in, en móet ik wat anders doenquote:
Ik heb even gekeken en ik heb Deliverance en nowhere is inderdaad met cry me a river deuntjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:43 schreef JayHovah het volgende:
Hey Dyon, heb jij misschien de CD van Bubba Sparxxx - Deliverance? Ik ben namelijk op zoek naar een speciale versie die ik op m'n oude pc had maar nu niet meer kan vinden. Deze versie had namelijk enkele samples van Timbaland. Nowhere was bijvoorbeeld gemixed met Cry me a River (van Justin Timberlake) en She Tried met Missy Elliot's Get Your Freak On (dacht ik)...
En dat is....?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef wyccie het volgende:
In mijn cd-kast gekeken en ik heb slechts een vermoeden van de laatst aangeschafte cd. Die komt uit 2010.
Hipsterquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:35 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb ze ook nooit echt gekocht hoor, hooguit 20 in totaal.
Ik had al MP3's voordat ze populair werden, ergens in 1997. Ripte ik m'n eerst verkregen gratis CD'tje van de ABN-AMRO
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef DragonFodder het volgende:
Laatst gekochte is the musical version of War of the Worlds van Jeff Wayne.
Ik was al niet cool voordat het cool was.
Mwah, dat valt toch mee?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:39 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, dat was ik onbewust ook ooit. Had ook al DVD's in 1999, was toen echt nog een ontdekking
Augustus 1999 was erg vroeg hoor, nog voordat The Matrix in Nederland verkrijgbaar was. Het werd in NL pas in 2000 een massaproduct.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, dat valt toch mee?
In 2000 heb ik mijn eerste dvd gekocht en ik liep echt niet voor op anderen. Ik had toen nog niet eens een dvd-speler, die kwam een paar jaar later pas toen ik een moderne tv had waarop die aangesloten kon worden.
Zo zie je maar hoe dicht goede en slechte smaak bij elkaar kunnen liggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat was 1 van mijn eerste cd's denk ik... vlak na R&B's greatist hits 2cd set...
Apart...quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, dat valt toch mee?
In 2000 heb ik mijn eerste dvd gekocht en ik liep echt niet voor op anderen. Ik had toen nog niet eens een dvd-speler, die kwam een paar jaar later pas toen ik een moderne tv had waarop die aangesloten kon worden.
Laat ik The war of the worlds nou maar voor 1 nummer eigenlijk gekocht hebben... dus dan weet je wat het slechte en wat het goede is...quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe dicht goede en slechte smaak bij elkaar kunnen liggen
Dan zal de cd wel een openbaring geweest zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
volgens de kassabon heb ik the green mile (mijn 2de dvd) gekocht op 23 maart 2002
[..]
Laat ik The war of the worlds nou maar voor 1 nummer eigenlijk gekocht hebben... dus dan weet je wat het slechte en wat het goede is...
Het was A Clockwork Orange, die wilde ik gewoon hebben.quote:
Valt wel mee hoor. Veel van nummers op de R&B classics kende ik al voordat ik hem ging luisteren...quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan zal de cd wel een openbaring geweest zijn
Ik ben alleen gedownloade films gewend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
volgens de kassabon heb ik the green mile (mijn 2de dvd) gekocht op 23 maart 2002
[..]
Laat ik The war of the worlds nou maar voor 1 nummer eigenlijk gekocht hebben... dus dan weet je wat het slechte en wat het goede is...
67cd'squote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb van zowel cd's als dvd's ruim driehonderd stuks. En twee Billy's met boeken (zit heel veel onzin tussen). En ook heel veel kleren en schoenen.
Met wat ik daar dinsdag gezien heb... verschrikkelijk wat een rotzooi. Ik heb nog genoeg speelgoed van vroeger, misschien dat ik dat ook maar es moet gaan verkopen daarquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb nog wat Nintendo DS spelletjes, maar het ding had ik al weggegeven.
Ik denk dat ik volgend jaar maar in het Goffert ga zitten.
DVD's heb ik er ook zo'n 300, al lang niet meer geteld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was A Clockwork Orange, die wilde ik gewoon hebben.
Beetje hebberig.
Ik heb van zowel cd's als dvd's ruim driehonderd stuks. En twee Billy's met boeken (zit heel veel onzin tussen). En ook heel veel kleren en schoenen.
Ik had eigenlijk ook eergisteren op de vrijmarkt moeten gaan staan, want juist nu wil ik veel kwijt, aangezien de boel in onderhuur moet. Marktplaats dan maar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb nog wat Nintendo DS spelletjes, maar het ding had ik al weggegeven.
Ik denk dat ik volgend jaar maar in het Goffert ga zitten.
Kun je niet een emulator op je pad draaien en daar tetris op spelen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:04 schreef wyccie het volgende:
Balen dat ik mijn Gameboy uit 1991 niet meer heb. Tetris.
Ik zit ook ongeveer op dat aantal. Plus een bluray of 50.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
DVD's heb ik er ook zo'n 300, al lang niet meer geteld.
Ik koop allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met wat ik daar dinsdag gezien heb... verschrikkelijk wat een rotzooi. Ik heb nog genoeg speelgoed van vroeger, misschien dat ik dat ook maar es moet gaan verkopen daar![]()
(voor de heren met een jeugdsentiment: G.I.Joe & M.A.S.K.)
Ik heb het op mijn telefoon en tablet. Uhm Android dus, dat bedoel je? Ik ben niet zo erg technisch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:11 schreef Lemans24 het volgende:
Op wat voor platform is dat?
Ok, evil FB dus.
Telefoon is voldoendequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn telefoon en tablet. Uhm Android dus, dat bedoel je? Ik ben niet zo erg technisch.
Die staat al tijden op mijn watchlist. Aanrader?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef victorinox het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Michel Gondry een engelsman was.
En dat terwijl ik The Science of Sleep wel bij mijn franse films heb liggen.
Zijn naam spreek ik voortaan ook anders uit.
Nee, zijn voornaam sprak ik uit als Maikol ipv Misjèlquote:
Jahoor, een erg leuke film en ook mooie stop motion animatie ertussen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die staat al tijden op mijn watchlist. Aanrader?
Ik heb nu een HTC One X met 75 belminuten en 1 gb internet (1 jarig abo) gewoon weer een "top"smartphone dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:45 schreef picodealion het volgende:
Wat vooriets zoek je? Collega kwam aanzetten met een nieuwe smartphone met specs beter dan de Galaxy S3, voor iets van ¤300. Ik overweeg die te kopen.
Maar de S3 is ook alweer verouderdquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef picodealion het volgende:
Xtreamer JoyZ heet 'ie blijkbaar. Zelfde specs als de S3, ziet er goed uit imo:
http://www.smartphoneshop.nl/vergelijken/315861/181408/
Maar eens zien wat voor wurgcontract je daarbij moet afsluiten of dat het los gaat worden.
Nee joh, ik heb een S2, er is nog steeds niks wat hem vertraagt. Die S3 kan nog prima een paar jaar mee.quote:
Mijn telefoon is nu een jaar oud en ik vind hem al verouderdquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een S2, er is nog steeds niks wat hem vertraagt. Die S3 kan nog prima een paar jaar mee.
Zo één van 9 euro.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef Sands het volgende:
Iemand een idee voor welke nieuwe telefoon ik zal gaan kopen?
Ik heb niet overal wifiquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo één van 9 euro.
Gaat de accu tenminste wel lang mee.
En sowieso gebruik ik nooit meer internet buiten wifi op m'n telefoon. Geldklopperij is dat namelijk nu in Nederland. Vroeger had ik een abonnement van 27,50 per maand, nu met prepaid betaal ik gemiddeld 3 euro per maand
Ik ook niet. Maar ik hoef ook niet overal internet.quote:
vertel, waarin is hij volgens jou verouderd? Waar merk je dat aan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn telefoon is nu een jaar oud en ik vind hem al verouderd
Haal je nu wat films door elkaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ze beide niet gezien, wist alleen dat een van de twee het vervolg is op de ander. En dat in een van de twee Danny DeVito een echtelijke ruzie heeft met Kathleen Turner.
Te langzaam, accuduur gaat achteruitquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
vertel, waarin is hij volgens jou verouderd? Waar merk je dat aan?
Daar heb ik met mijn S2 dus nog helemaal geen last van, na 2 jaarquote:
Ik heb niet eens internet op mijn telefoon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Lemans24 het volgende:
En sowieso gebruik ik nooit meer internet buiten wifi op m'n telefoon.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:23 schreef Lemans24 het volgende:
Ik kom soms nog wel eens mensen tegen zonder smartphone, die zijn nog zo puur en onbedorven. En soms ook een beetje naïef, maar dat is wel schattig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb niet eens internet op mijn telefoon.
[..]
Ik bel juist bijna nooitquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Lemans24 het volgende:
Tering zeg, een te langzame telefoon...
Bellen kan altijd hoor.
Ik moet echt weg, zie ik al.
Asus padfone 2, daar ben ik net tenminste naar wezen kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:43 schreef Sands het volgende:
Iemand een idee voor welke nieuwe telefoon ik zal gaan kopen?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:26 schreef Lemans24 het volgende:
Dat gezeik over telefoons, ik ga er vandoor. Doeg!
Geen man van je woord zo te zien...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Lemans24 het volgende:
Tering zeg, een te langzame telefoon...
Bellen kan altijd hoor.
Ik moet echt weg, zie ik al.
Apart dingquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Asus padfone 2, daar ben ik net tenminste naar wezen kijken
ik wil em zo graag hebben dat ding...quote:
Gewoon kopen danquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik wil em zo graag hebben dat ding...
moeilijk aan te komen in NL... zijn maar 5 winkels die em verkopen en dan alleen zonder abbo... moet je weer op internet gaan zoeken en zoquote:
Dat valt een beetje tegen jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moeilijk aan te komen in NL... zijn maar 5 winkels die em verkopen en dan alleen zonder abbo... moet je weer op internet gaan zoeken en zo
Ziet er heel tof uitquote:
Ik zou het andere topic nemenquote:
Ja toch niet dan... dit is de 2de. ze hebben intussen in de rest van de wereld al een 3de uitgebracht. Qua uiterlijk precies het zelfde alleen betere specs. De eerste was ook erg mooi, met toetsenbord en schermquote:
Minder blowenquote:
Blijkbaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:27 schreef victorinox het volgende:
Haal je nu wat films door elkaar?
Jewel of the Nile
Romancing the Stone
The War of the Roses
Ruthless People
Andere vaders?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom... en hoe gaan ze dat goed praten... een donker en blank broer/zus koppel...
http://geektyrant.com/new(...)-fantastic-four.html
quote:
En dan komt de positieve discriminatie weer dat ze het weer blank moeten maken om de balans goed te krijgen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach voor je het weet hebben ze iedereen vervangen voor negers
Nee dan maken ze er aziaten vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan komt de positieve discriminatie weer dat ze het weer blank moeten maken om de balans goed te krijgen...
oja.. die zijn er ook nog... en daarna Islamieten?quote:
Nee want die zijn het kwaad, doe niet zo gek.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
oja.. die zijn er ook nog... en daarna Islamieten?
true... maar als alle rassen geweest zijn... dan komen zij waarschijnlijk ook zeuren dat er gediscrimineerd word omdat er geen specifieke islamieten/moslims whatever zijn...quote:
Rond 11quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
FF hoe laat kan ik je zaterdag verwachten, als je komt tenminste
lekker bij tijds... drink je cola?quote:
en die kleine van je?quote:
Die gaat niet meequote:
okquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die gaat niet meeIk heb ze morgen ipv zaterdag
hou es op met de idioot uit te hangen wil je...quote:
Ik ben in een bui waarin ik tegen alles aan trap!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hou es op met de idioot uit te hangen wil je...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ben in een bui waarin ik tegen alles aan trap!
En Cola is voor kindertjes ja. Volwassenen drinken bier, wijn, of anders tonic of bitter lemon.
volwassenen horen vast en zeker ook niet de hele avond op een forum rond te hangen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ben in een bui waarin ik tegen alles aan trap!
En Cola is voor kindertjes ja. Volwassenen drinken bier, wijn, of anders tonic of bitter lemon.
Nu zal ik stoppen met etteren.
Dat bepaal ik toch zeker zelf wel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
volwassenen horen vast en zeker ook niet de hele avond op een forum rond te hangen...
Ik drink bier, bier en bier. En als dat niet kan of mag, dan drink ik tonic of sap.quote:
Het is me al eerder opgevallen dat je een probleem heb. Misschien is het verstandig om het wat rustiger aan te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik drink bier, bier en bier. En als dat niet kan of mag, dan drink ik tonic of sap.
En bij echte diners drink ik wijn.
En eigenlijk drink ik nog het meeste gewoon thee en natuurlijk water.
Maar ik heb nooit frisdrank ik huis, m'n gasten kunnen ook kiezen uit bier, sap, thee of water
Eéntje heeft een keer een koffiezetapparaat meegenomen, dus zelf koffie zetten kunnen ze nu ook
Een probleem met wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen dat je een probleem heb. Misschien is het verstandig om het wat rustiger aan te doen.
je zit nog in de ontkenningsfase... geeft niet. Zodra je er voor uit durft te komen zijn wij er voor je... of misschien laten we je dan vallen als een baksteen... maar daar kom je tegen die tijd wel achter...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een probleem met wat?
En rustiger aan met wat?
Dat bier, bier en bier is niet thuis hoor, dat is één keer in de week een paar speciale biertjes in een speciaal café
Interventie voor mij... wtf... omdat ik 1 keer kritiek heb op iemand?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:46 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer was de interventie voor Dyon ook alweer gepland? Ik heb een update gedaan en nu staat het niet meer in mijn agenda.
Dude, ONTSPAN! het was een grapje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Interventie voor mij... wtf... omdat ik 1 keer kritiek heb op iemand?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dude, ONTSPAN! het was een grapje.
quote:
Lieve Sands, een getuige is een belangrijk persoon bij een bruiloft... wil jij de mijne zijn...quote:
Durf je nog te komen morgen na wat je net gelezen hebt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:13 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij hebben jullie allemaal een interventie nodig
Maar natuurlijk dyonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lieve Sands, een getuige is een belangrijk persoon bij een bruiloft... wil jij de mijne zijn...
()
Ik wil geen getuigen, ik ga voor een Red Weddingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lieve Sands, een getuige is een belangrijk persoon bij een bruiloft... wil jij de mijne zijn...
()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:46 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer was de interventie voor Dyon ook alweer gepland? Ik heb een update gedaan en nu staat het niet meer in mijn agenda.
was eindelijk weer eens een aardige aflevering. Al vond ik de plot'twist' op het einde wel erg voorspelbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De Karate Kid was erbij in de afgelopen aflevering.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig meer Karate Kinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De Karate Kid was erbij in de afgelopen aflevering.
[ afbeelding ]
Inderdaad. De hele aflevering was ik naar die clown aan het kijken denkende, hij komt me zo bekend voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
was eindelijk weer eens een aardige aflevering. Al vond ik de plot'twist' op het einde wel erg voorspelbaar.
daar waren ook weinig getuigen van over...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik wil geen getuigen, ik ga voor een Red Wedding
juistquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
daar waren ook weinig getuigen van over...
Ik vond het een geweldige afleveringquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
was eindelijk weer eens een aardige aflevering. Al vond ik de plot'twist' op het einde wel erg voorspelbaar.
Ooit een stukje van die serie gezien, niks speciaalsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige aflevering![]()
Seizoenetje of 3 terug dat ik zó hard gelachen heb
Dat is het ook 90% van de tijd niet. NPH maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ooit een stukje van die serie gezien, niks speciaals
Misschien toch een kans geven ooitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is het ook 90% van de tijd niet. NPH maakt een hoop goed
Hoe duur ben jij?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het lekker buiten. Jammer dat het achter glas dan weer net iets te warm word
Voor jou? Onbetaalbaarquote:
Mijn grap...wat doe jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Voor de rest, eurocard mastercard, cardio.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:21 schreef ArtistA het volgende:
Het is zelfs geen goeie grap... moet ik 'm weghalen voor je? Editen, alle eer komt jou en jou alleen toe zeker?
Jij hebt wel vaak moeite met veranderingen die iets groter dan minimaal zijn he?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom... en hoe gaan ze dat goed praten... een donker en blank broer/zus koppel...
http://geektyrant.com/new(...)-fantastic-four.html
Ik ben inderdaad tegen dit soort politiek correcte wijzigingen... Nog even en Sinterklaas of de Kerstman zijn negerdsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak moeite met veranderingen die iets groter dan minimaal zijn he?
Negerklaas en witte pietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tegen dit soort politiek correcte wijzigingen... Nog even en Sinterklaas of de Kerstman zijn negerds
Witte pieten hebben we toch al een jaar of 3, 4 grote discussies over...quote:
Nigga Please!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Witte pieten hebben we toch al een jaar of 3, 4 grote discussies over...
Er waren ook al regenboog pieten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Witte pieten hebben we toch al een jaar of 3, 4 grote discussies over...
Pieten zijn geen Nigga's! Pieten zijn zwart van de schoorstenen!quote:
Indd! En daar kregen ze gratis een bos krullen bij en dikke rode lippen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pieten zijn geen Nigga's! Pieten zijn zwart van de schoorstenen!
t blijft een neger!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pieten zijn geen Nigga's! Pieten zijn zwart van de schoorstenen!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd! En daar kregen ze gratis een bos krullen bij en dikke rode lippen.
Misschien had hij gewoon de beste auditie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tegen dit soort politiek correcte wijzigingen... Nog even en Sinterklaas of de Kerstman zijn negerds
Discrimineer niet zoquote:
Dasr gaat het me niet om. Je hebt een stripverhaal met 4 helden. 4, blanken. Broer zus, echtgenoot en een vriend. Dan kun je (in mijn ogen) niet zomaar de huidskleur gaan veranderen. Dat hebben ze ook al bij Kingpin gedaan ib Daredevil, en gaan ze nou ook doen met Elektro in Spider-manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien had hij gewoon de beste auditie?
Je vergeet Nick Furyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dasr gaat het me niet om. Je hebt een stripverhaal met 4 helden. 4, blanken. Broer zus, echtgenoot en een vriend. Dan kun je (in mijn ogen) niet zomaar de huidskleur gaan veranderen. Dat hebben ze ook al bij Kingpin gedaan ib Daredevil, en gaan ze nou ook doen met Elektro in Spider-man
ik heb met mijn neger afgesproken: Ik noem je nigga of neger, bevalt t niet krijg je geen eten, capiche?quote:
Zeg jij neger tegen je vriendin...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb met mijn neger afgesproken: Ik noem je nigga of neger, bevalt t niet krijg je geen eten, capiche?
TRUE STORY!
Ik heb geen idee over welke rol het gaat, maar als deze gast veel beter lijkt te zijn dan de andere opties en de schrijvers denken er mee uit de voeten te kunnen zie ik nog steeds het probleem niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dasr gaat het me niet om. Je hebt een stripverhaal met 4 helden. 4, blanken. Broer zus, echtgenoot en een vriend. Dan kun je (in mijn ogen) niet zomaar de huidskleur gaan veranderen. Dat hebben ze ook al bij Kingpin gedaan ib Daredevil, en gaan ze nou ook doen met Elektro in Spider-man
nope andere huisgenotenquote:
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:58 schreef ArtistA het volgende:
Is het Sway? Of That's Amore mss toch...
Denk die laatste.
quote:
Heerlijke serie. Ik ga het weer es downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |