Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dit is het steve biko plein van boven, het ziet er van boven uit als een rotonde. Maar als je op de weg zit lijkt het alles behalve op een rotondequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb echt een gek beeld van wat Steve Biko is nu.
Wij hebben ditquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit is het steve biko plein van boven, het ziet er van boven uit als een rotonde. Maar als je op de weg zit lijkt het alles behalve op een rotonde![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een kruising? Niks bijzonders toch?quote:
Door die bomen ofzo? Ziet er best onschuldig uit van bovenaf inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit is het steve biko plein van boven, het ziet er van boven uit als een rotonde. Maar als je op de weg zit lijkt het alles behalve op een rotonde![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik vanavond nog geredenquote:
Zo ziet het er uit als je er al bijna op bent. En zo ziet het er ook van alle 3 de kanten uit. Niks van een rotonde te herkennen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Door die bomen ofzo? Ziet er best onschuldig uit van bovenaf inderdaad
Klopt ja, dat was me een kreng! Gewoon ogen dicht en gaan, net als de rotonde rondom de Arc de Triomph in Parijs. Die heb ik op de fiets driekwart genomenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu is het overzichtelijker dan eerst met die turborotonde zonder markeringen
Oh huh? Dat ziet er wel onoverzichtelijk uit ja..quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo ziet het er uit als je er al bijna op bent. En zo ziet het er ook van alle 3 de kanten uit. Niks van een rotonde te herkennen...
[ afbeelding ]
Dat lijkt me zo engquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Klopt ja, dat was me een kreng! Gewoon ogen dicht en gaan, net als de rotonde rondom de Arc de Triomph in Parijs. Die heb ik op de fiets driekwart genomen
En dan hebben ze het van 1 kant nog makkelijker gemaakt door van de 2 banen op de rotonde zelf er 1 een busbaan te maken. Dus als je wil voor sorteren voor de goede baan rijdt je daar nog bijna al het verkeer aan dat niet weet waar het stil moet gaan staan...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh huh? Dat ziet er wel onoverzichtelijk uit ja..
Dat vond ik ook toen ik eens op Google maps ging kijken hoe die rotonde werkt. Maar rijdend heb je helemaal niet door dat het een soort rotonde is, waar de oprijdende auto's ook nog eens voorrang hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ziet er best onschuldig uit van bovenaf inderdaad
In Brussel ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
In Parijs denken ze met rood ook mogen doorrijden
Is dat niet een beetje een harde grap? (of lees ik het verkeerd...)quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb Steve BIko wel eens afgeslagen, daarna is er nooit meer iets van hem vernomen
Gevaarlijke zaken daar in Nijmegen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan hebben ze het van 1 kant nog makkelijker gemaakt door van de 2 banen op de rotonde zelf er 1 een busbaan te maken. Dus als je wil voor sorteren voor de goede baan rijdt je daar nog bijna al het verkeer aan dat niet weet waar het stil moet gaan staan...
Oh, na een gewonnen wedstrijd tijdens het EK of WK kan dat makkelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou trouwens nooit van me leven willen proberen om overdag in het parkje op het plein te komen...
Als het plein in Turkije zou liggen zou het op dat moment volgens mij helemaal onmogelijk zijn... maar zou jij het wel doen? Op een normale dag daar proberen te komen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, na een gewonnen wedstrijd tijdens het EK of WK kan dat makkelijk.
De autolichten beschijnen je lichaam joh......oh overdagquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou trouwens nooit van me leven willen proberen om overdag in het parkje op het plein te komen...
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
De autolichten beschijnen je lichaam joh......oh overdag
Lyrics heb je altijd wel nodig bij Frank BOeijenquote:
Dan rij je nooit in de grote steden van België en Frankrijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog nooit in Frankrijk gereden en in België kom ik niet verder dan de eerste 50 kilometer over de grens ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan rij je nooit in de grote steden van België en Frankrijk.![]()
Zelfs een doorgewinterde chauffeur als ik heb 4 ogen nodig om alles in de gaten te houden. Amsterdam is qua verkeer niks vergeleken met steden als Parijs, Antwerpen en Brussel. Ik ben blij als ik weer heelhuids terug naar Nederland kan. Zodra je in Nederland komt, zijn de snelwegen een stuk overzichtelijker, en is het verkeer een stuk rustiger.
valt mee hoor. In Parijs is men geen fietsers gewend, en ze hebben geen idee wat ze ermee aanmoetenquote:
antwerpen en brussel vallen toch wel mee? Al verdwaal ik in die laatste wel altijd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan rij je nooit in de grote steden van België en Frankrijk.![]()
Zelfs een doorgewinterde chauffeur als ik heb 4 ogen nodig om alles in de gaten te houden. Amsterdam is qua verkeer niks vergeleken met steden als Parijs, Antwerpen en Brussel. Ik ben blij als ik weer heelhuids terug naar Nederland kan. Zodra je in Nederland komt, zijn de snelwegen een stuk overzichtelijker, en is het verkeer een stuk rustiger.
Ik maak voor mijn werk wel eens dat soort ritjes. Soms wel eens tot 350 km heen, en dezelfde dag 350 km weer terug. Geloof me, dan ben je he-le-maal gesloopt als je thuis komtquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in Frankrijk gereden en in België kom ik niet verder dan de eerste 50 kilometer over de grens ofzo1 keer naar Brussel geweest en ik werd gek van alle tunnels waar de navigatie niet in werkt
Dat ben ik toch wel als ik zo'n afstand heb gereden... dan hoef ik niet eens naar een stad als Brussel te zijn geweest...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak voor mijn werk wel eens dat soort ritjes. Soms wel eens tot 350 km heen, en dezelfde dag 350 km weer terug. Geloof me, dan ben je he-le-maal gesloopt als je thuis komt
die doen wij met de bandquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Lyrics heb je altijd wel nodig bij Frank BOeijen
Volgende meet doen jullie dat liedje voor ons spelen?quote:
Ik vind Kronenburg Park en Zwart Wit oprecht goede nummers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij heeft op de zelfde middelbare school gezeten als dat ik heb gezeten... Meer opscheppen kan en wil ik niet aangezien ik het bagger muziek vind...
We zijn te boekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgende meet doen jullie dat liedje voor ons spelen?
Vriendenprijsje?quote:
altijd.quote:
Dat wil ik meemakenquote:
als je nou allemaal 7-6 naar Café Wilhelmina komt in EHV zie je ons en drie andere bands voor 5¤ (clash of the coverbands)quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken
Oprecht: voor hoeveel? Want dat word een knaller van een meet!![]()
Dan heb ik tentamensquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als je nou allemaal 7-6 naar Café Wilhelmina komt in EHV zie je ons en drie andere bands voor 5¤ (clash of the coverbands)
Als er meer mensen komen... i'm gamequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als je nou allemaal 7-6 naar Café Wilhelmina komt in EHV zie je ons en drie andere bands voor 5¤ (clash of the coverbands)
Prachtig opbouw van een nummer. Doet me een beetje aan de style van stairway to heaven denken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
En dit..
Deze twee nummers hebben mij er ooit toe bewogen mijn eerste synth te kopen
Prachtigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
En dit..
Deze twee nummers hebben mij er ooit toe bewogen mijn eerste synth te kopen
Verschrikkelijk... ik hou het wel bij Vienna. Tig keer beterquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
En dan iets leuks voor Sands en Dyon:
Bedankt...denk ik?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
En dan iets leuks voor Sands en Dyon:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom vinden jullie alleen maar slechte muziek leuk![]()
Niet doenquote:
véél beterquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |