PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
oke wanneer de tijd rijp is kom ik weer terugquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij zei gister niet meer terug te komen dus scheer je weg schavuit.
Nooitquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
oke wanneer de tijd rijp is kom ik weer terug
Nu nog een UI.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef rolls-reus het volgende:
kuttt jaja, wel mn eerste topicc whoehoe
Jouw tv loopt pittig achterquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Commentator die zegt dat Ribery littekens heeft over gelaten aan zijn verloren WK finale #nietgrappig
jammer man!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde net 3 wedstrijden met mijn non-rare team. 3x achter elkaar verlenging omdat ik maar niet kan scoren. In de halve finale verloor ik ook nog na penaltiesMijn record is bijna niet eens meer 4 op 1 doordat ik vandaag zo slecht speel.
Als ik 1 of 2 potjes verlies, kap ik gewoon voor de rest van de week weer met spelen. Moet jij ook doen johquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde net 3 wedstrijden met mijn non-rare team. 3x achter elkaar verlenging omdat ik maar niet kan scoren. In de halve finale verloor ik ook nog na penaltiesMijn record is bijna niet eens meer 4 op 1 doordat ik vandaag zo slecht speel.
Maar vanmiddag speelde ik echt slecht en nu speelde ik mijn tegenstanders helemaal weg met mijn non-raresquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als ik 1 of 2 potjes verlies, kap ik gewoon voor de rest van de week weer met spelen. Moet jij ook doen joh
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens naar kijken als ik weer een laptop tot m'n beschikking heb
Non rare of rare boeit t nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar vanmiddag speelde ik echt slecht en nu speelde ik mijn tegenstanders helemaal weg met mijn non-rares![]()
Dan maar weer handelen [ afbeelding ]
Mooi die paintlijntjes erbijquote:
Site heeft af en toe issues met squads savenquote:
Ghanasy Lukakuquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand nog een leuke LM > ST silver triple link? (Geen Mackay - Russell)
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Weet iemand nog een leuke LM > ST silver triple link? (Geen Mackay - Russell)
Kan ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
geef dan gelijk die site
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
ja klopt, maar het gaat hier al de hele tijd over een veel te dure SIF Benteke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |