Kijk de posthistory van TS maar eens, is gewoon een autistische homofiel die aandacht wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er zulke kneuzen bestaan, vandaar dat ik toch denk dat ts gewn troll is.
Ik kom naar de Fok!meet kan je me in levende lijf zienquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kijk de posthistory van TS maar eens, is gewoon een autistische homofiel die aandacht wil
Ik geef je het voordeel van de twijfel. Wat ik bedoel, ongeacht of het een bontkraagje is of niet, is dat jij in al die verhalen van jou altijd te maken krijgt met types die je in eerste instantie niet ziet zitten en vervolgens spreek je hele negatief over hen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:18 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ik heb het hier niet over bontkraagjes
Maar ik heb het over een ander soort type man nu. Ja ik geef je gelijk het zijn geen mannen van rijke kom af waar op op val maar het is nou eenmaal zo dat ik van spannend hou. En daarmee bedoel ik geen petje ofzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik geef je het voordeel van de twijfel. Wat ik bedoel, ongeacht of het een bontkraagje is of niet, is dat jij in al die verhalen van jou altijd te maken krijgt met types die je in eerste instantie niet ziet zitten en vervolgens spreek je hele negatief over hen.
Waarom doe je dat?
Doe eens niet zo dom. Op wat voor types je valt is duidelijk, ik wil weten waarom je eerst slecht praat en vervolgens goed praat. Snap je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar ik heb het over een ander soort type man nu. Ja ik geef je gelijk het zijn geen mannen van rijke kom af waar op op val maar het is nou eenmaal zo dat ik van spannend hou. En daarmee bedoel ik geen petje ofzo
Omdat hij een vent is en aandacht wil, snap je dat nu gewoon niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom. Op wat voor types je valt is duidelijk, ik wil weten waarom je eerst slecht praat en vervolgens goed praat. Snap je?
Het zal wel oedipuscomplex zijn. Misschien weinig aandacht gehad van zijn moeder ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat hij een vent is en aandacht wil, snap je dat nu gewoon niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |