Voordat je serieus gaat reageren, ts is momenteel fok's grootste en tevens meest doorzichtige trollquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef TienVingers het volgende:
Als je het blijkbaar alleen naar je zin hebt bij een foute man moet je vooral op de foute mannen afgaan toch.
Ohquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voordat je serieus gaat reageren, ts is momenteel fok's grootste en tevens meest doorzichtige troll
Ja maar het probleem is vaak dat je langzaamhand meegetrokken word in dat wereldje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:48 schreef TienVingers het volgende:
Als je het blijkbaar alleen naar je zin hebt bij een foute man moet je vooral op de foute mannen afgaan toch.
Als je je er blijkbaar prettig bij voelt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is vaak dat je langzaamhand meegetrokken word in dat wereldje.
Aantrekkingskracht is geen keuze.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Als je je er blijkbaar prettig bij voelt.
Doe dan wat voor jou goed voelt.
En mischien een keer proberen een (gewone) man een kans te geven.
Want iemand kan saai zijn maar dan maak je het roch zelf spannender??.
Een badguy die je in stukken scheurt in bed ???quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Dimens het volgende:
Dat komt door het leven dat je leidt. Je bent verwend, hebt veel geld en je leven is eigenlijk maar saai. Je zoekt dus je toevlucht bij een badguy in de hoop dat hij je leven weer spannend zal maken. Een die je aan stukken scheurt tijdens de seks en waar je flinke ruzie mee kunt hebben waarin hij je mishandelt.
Ja maar ik heb vaak dat er geen klik is en die persoon mij wel heel leuk vind maar vaak mis ik dat het echt goed voelt dat je samen ook echt kan lachen. Misschien gewoon maar doorzoekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Als je je er blijkbaar prettig bij voelt.
Doe dan wat voor jou goed voelt.
En mischien een keer proberen een (gewone) man een kans te geven.
Want iemand kan saai zijn maar dan maak je het roch zelf spannender??.
Ervaring?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:59 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Een badguy die je in stukken scheurt in bed ???
Wahaha zijn (wat ik tenminste mee maak) zo preuts als maar kan.
Juist van wie je niet verwacht.
Nee daar heb je gelijk in en ik wil al helemaal niet terug naar de criminelen en de drugs addicts maar toch voel ik me heel erg aangetrokken tot zulk typesquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:58 schreef hlmllp het volgende:
Nou Britt, jij houdt nou eenmaal niet van saaie mannen
maar een man hoeft niet gelijk crimineel te zijn
er is een tussen weg
bel me.
Nee klopt maar met een kans geven bedoel ik ook geen trouwen.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Dimens het volgende:
Dat komt door het leven dat je leidt. Je bent verwend, hebt veel geld en je leven is eigenlijk maar saai. Je zoekt dus je toevlucht bij een badguy in de hoop dat hij je leven weer spannend zal maken. Een die je aan stukken scheurt tijdens de seks en waar je flinke ruzie mee kunt hebben waarin hij je mishandelt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:50 schreef tarantism het volgende:
tijd voor een nieuwe kloon, hier trapt niemand meer in
Maar zit je ermee dat ze zo'n leven leiden ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in en ik wil al helemaal niet terug naar de criminelen en de drugs addicts maar toch voel ik me heel erg aangetrokken tot zulk types
Grrr maak maar belachelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:02 schreef Catch22- het volgende:
Stille mannen schuiven hem zo tussen haar titta klaar
See what I did there?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |