ja huilen boehoeoheohoequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
Iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken heeft me volgebsmij als Facebook-vriend verwijderd. Moet ik nu beledigd zijn?
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
Iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken heeft me volgensmij als Facebook-vriend verwijderd. Moet ik nu beledigd zijn?
jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
Iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken heeft me volgensmij als Facebook-vriend verwijderd. Moet ik nu beledigd zijn?
mnrerequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
Nee, je moet geen fuck geven en nog een J opstekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier heb ik gewoon geen woorden voor, enkel een smiley:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, je moet geen fuck geven en nog een J opsteken
Heb ik ook zo vaakquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
En mijn telefoon heeft "volgebsmij" als autocorrect woord opgeslagen ipv "volgebsmij", heel irritant.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
En mijn telefoon heeft "volgebsmij" als autocorrect woord opgeslagen ipv "volgensmij", heel irritant.
minder drinkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
En mijn telefoon heeft "volgebsmij" als autocorrect woord opgeslagen ipv "volgensmij", heel irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |