Nicequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
5 nieuwe dingetjes volgende week in mijn kast hoera
[ afbeelding ]
Snap ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen ineens stil enzo. DV is aan het soppen denk ik
iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lijkt me best kut om je hele leven te hebben eigenlijk
voor een dagquote:
afreizen naar een fok! meetquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voor een daggodverdomme gelijk afreizen naar mijn oude school en alle lkkre bois en grils neuken man
wow welk model en op welke site tof man wow hoe duur is ie waarom koop je een nieuwe wat is er mee aan de hand hoop dat ie snel wordt verzonden man wowquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow welk model en op welke site tof man wow hoe duur is ie waarom koop je een nieuwe wat is er mee aan de hand hoop dat ie snel wordt verzonden man wow
zolang je je muis maar hebt he jochiequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
WOW hahahaha ik lach echt me billen uit me broek
ja klopt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zolang je je muis maar hebt he jochie
ik lachte dv waarom omgquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow welk model en op welke site tof man wow hoe duur is ie waarom koop je een nieuwe wat is er mee aan de hand hoop dat ie snel wordt verzonden man wow
Waarom heb jij nog geen aidsquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom hebben DV en badschaap internet ruzie?
ik wil zsm picsquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef Etsu het volgende:
Morgen sleutels van mn nieuwe huissie ophalen
een vriendin gaat morgen mee en dan ziet zij t als eerste en dan ga ik foto's maken en op FB zetten, dan moet je hele tijd F5-en tot je het ziet en dan ben jij de 2de.quote:
Was toch wel duidelijkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Bayern bedankt, 52 euro rijker. Had ik maar 100 in gezet, dan was dat 520
Haha balenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Bayern bedankt, 52 euro rijker. Had ik maar 100 in gezet, dan was dat 520
Nah het valt wel mee. Ik typ nu wel echt langzaamquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
als ik stoned ben krijg ik mijn telefoon amper van het beveiligingsdoolhofje af
dont worry be happyquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
als ik stoned ben krijg ik mijn telefoon amper van het beveiligingsdoolhofje af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |