PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik heb vandaag mij aangemeld voor de uni en een motivatiebrief geschrevenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, genoeg. Ik ga weer.
Kut SOG.
Ik werd gewoon aangenomen op basis van m'n naam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mij aangemeld voor de uni en een motivatiebrief geschreven
IQ gaat er omlaagquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mij aangemeld voor de uni en een motivatiebrief geschreven
Tsja, ik doe graag wat moeite.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik werd gewoon aangenomen op basis van m'n naam.
Boven de 130 zijn autisten en daaronder mongolen. Ik heb 130quote:
Autistische mongoolquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boven de 130 zijn autisten en daaronder mongolen. Ik heb 130
Welke test was datquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boven de 130 zijn autisten en daaronder mongolen. Ik heb 130
DE IQ testquote:
Paintquote:
waarom post hij zelf niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Jongens van de ps3, wie heeft er nog 200k voor me boi laucas? Contacten via dm
Iedereen is een paard aan het zoekenquote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:00 schreef Reemi het volgende:
Nou bdil, tot volgende week dan maar weer hè
Jij wilde dat het stopte en besloot om je pen0r in een neusgat van een koe te steken, te fotograferen en hier te posten? Zieke geest.quote:
Deze heb ik zeker al 3 keer eerder gepostquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij wilde dat het stopte en besloot om je pen0r in een neusgat van een koe te steken, te fotograferen en hier te posten? Zieke geest.
Die was zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik dacht godverdomme eerst dat het een arm was, dus ik keek nog eens goed.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die was zeker [ afbeelding ]?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Een voet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht godverdomme eerst dat het een arm was, dus ik keek nog eens goed.
...en toen zag ik het...
Faka stingquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die liet 'ie zich niet door de neus boren.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die liet 'ie zich niet door de neus boren.
Ik ben altijd heetquote:
Jaquote:
quote:
Ik en sting zijn kameradenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had jij STING even goed bij de neus.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef Thorb het volgende:
1) aan zijn neus hangen (=hem inlichten)
2) bij de neus hebben (=iets wijsmaken)
3) bij de neus nemen (=iemand beetnemen)
4) dat gaat zo tussen neus en mond (=dat gebeurt in een verloren ogenblik)
5) de neus optrekken (=duidelijk maken dat men iets of iemand niet waardeert)
6) doen alsof je neus bloedt (=doen alsof je van niets weet)
7) door de neus boren (=iemand anders iets de mogelijkheid ontnemen)
8) een (goede) neus voor iets hebben. (=precies aanvoelen hoe iets moet of gaat.)
9) een bril op de neus krijgen (=geen vrij uitzicht of vrije ruimte meer hebben)
10) een fijne neus hebben (=gemakkelijk iets ontdekken, snel iets aanvoelen)
11) een frisse neus halen. (=naar buiten gaan.)
12) een lange neus maken (=tong uitsteken, iemand iets inpeperen (Jaloers maken))
13) een wassen neus zijn (=niets te betekenen hebben)
14) er met zijn neus bij staan (=er vlakbij staan)
15) ergens zijn neus voor optrekken (=zich te goed vinden om iets te doen)
16) geen knip voor de neus waard zijn (=zijn vak niet kennen en er geen verstand van hebben)
17) het gaat aan zijn neus voorbij. (=hij loopt iets mis.)
18) het moet zo tussen neus en lippen gebeuren (=het moet bijna ongemerkt gebeuren)
19) het neusje van de zalm. (=het beste deel.)
20) iemand bij de neus nemen. (=iemand voor de gek houden; iemand bedriegen.)
21) iemand de pen op de neus zetten (=streng ondervragen of aanpakken)
22) iemand een bril op de neus zetten (=iemand dwingen gehoorzaam te zijn)
23) iemand een pen op de neus zetten (=iemand dreigend vermanen)
24) iemand iets aan de neus hangen (=iemand iets vertellen wat die beter niet kan weten)
25) iemand iets door de neus boren (=ervoor zorgen dat iemand iets niet krijgt)
26) iemand met de neus op de feiten drukken. (=iemand iets zó onder de aandacht brengen, dat hij het niet langer kan negeren.)
27) iets tussen neus en lippen zeggen (=zonder dat je het merkt in het geheel iets zeggen)
28) met de neus in de boeken zitten (=veel lezen)
29) met de neus in de boter vallen (=door geluk rijk geworden zijn)
30) met zijn neus in de boter vallen (=(Onverwacht) goed terechtkomen.)
31) niet verder zien/kijken dan je neus lang is (=niet goed nadenken wat de gevolgen van iets zijn)
32) onder de neus wrijven (=duidelijk zeggen wat er van gevonden wordt)
33) op de neus kijken (=verrast zijn)
34) op zijn neus kijken (=teleurgesteld zijn)
35) overal zijn neus in steken (=zich overal mee bemoeien)
36) wie het onderste uit de kan wil hebben die valt het lid op de neus (=wie altijd het uiterste wil, krijgt uiteindelijk niets)
37) wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht (=wie zijn goede naam verliest, komt in moeilijkheden)
38) zijn neus in andermans zaken steken. (=zich bemoeien met zaken die je niet aangaan.)
39) zijn neus voor iets ophalen (=iets minderwaardig achten)
En doorrrrrrrrr
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef vandermar het volgende:
Sting steekt zijn neus in andermans zaken...
oh wacht
Is goed, dan ga ik een frisse neus halen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, ik ga weer met de neus in de boeken.
Ik heb die plaatjes toch niet gezien dus ik denk dat ik dan geluk heb.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bijna vergeten dat dit het FUT-topic is met al die gekke plaatjes.
JIZZZZZquote:
I am Frenchquote:
Godverquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
STING steekt zijn zaak in andermans neusjes.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
STING steekt zijn zaak in andermans neusjes.
Ja klopt dat is echt een minpuntquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
Die positioning van SIF Benteke is wel echt rampzalig
Ik heb een nieuw team met hemquote:
Heb hem nog nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw team met hemhttp://wefut.nl/player/7263
Alan is trouwens heel erg goed! Ik betaalde voor hem 82k, jij?
Geen idee het zit me wel mee dit jaarquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar haal jij dat geluk in gold packs vandaan?
Ja had het al door. Zag bij squads dat team al staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit is dat team http://wefut.nl/squad/1090per ongeluk verkeerde link gepost
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
IF Goossens :
90 Curve
88 Free Kick Acc
96 Longshots
81 Penalties
95 Shot Power
81 Volleys
83 Balance
80 Jumping
Misschien is het ook wel handig om te vertellen hoeveel packs je opent? Want anders geeft dit een vertekend beeld.quote:
Die longshots heb je wel nodig met zijn pacequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
IF Goossens :
90 Curve
88 Free Kick Acc
96 Longshots
81 Penalties
95 Shot Power
81 Volleys
83 Balance
80 Jumping
![]()
![]()
![]()
Dit was mijn 4e packquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel handig om te vertellen hoeveel packs je opent? Want anders geeft dit een vertekend beeld.
Assuncao staat er ook alleen maar omdat ik al die cdm's van palmeiras nog moet vergelijkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja had het al door. Zag bij squads dat team al staanIk vind Leite niet echt een goeie RM en heb ook mijn twijfels bij Assuncao als CDM in 41212
4* WFquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt ideaal voor een linksbenige LW met 3* weak foot.
Ik heb een pakje geopend en kreeg een James Rodriguez. Toen heb ik mijn hoofd gepakt en tegen de muur gegooid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef vandermar het volgende:
40K later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven gemiddeld goed dat wel
Oh ja, ik zie het. Toppie.quote:
Je reageert wel slimmer nu.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een pakje geopend en kreeg een James Rodriguez. Toen heb ik mijn hoofd gepakt en tegen de muur gegooid.
Nee, deze is een zwart kaartjequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Toppie.
Als je hem op 7 chem gebruikt kun je net zo goed de NIF nemen.
Yezzurrrrquote:
74quote:
Denken mensen dat het nog een silver is ofzo?quote:
Echt te achterlijk voor woordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Op de rest al >300k geboden.!!!
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt te achterlijk voor woordendinsdag is hij 30K ofzo
Die wilde ik ook postenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Op de rest al >300k geboden.!!!
Denk het wel.quote:
Screentje, ik geloof je nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er wordt gewoon meer dan 400k op IF Benteke geboden
Nou zeg dat welquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
Je bent ook echt zo achterlijk als je in het eerste uur van de IF's dit soort prijzen neerzet
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Benteke gaat gewoon voor meer dan 400k.
LOLquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Benteke gaat gewoon voor meer dan 400k.
Als dat gebeurt word ik dus echt helemaal gek hequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat 1 op voor 500k BIN, als die verkoopt zijn mensen echt gek
Als dat gebeurt dan wordt Toefjes echt krankjoremquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toefjes gaat dan echt los volgens mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga dan helemaal wild hierquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toefjes gaat dan echt los volgens mij.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een IF Benteke voor 462k BIN werd binnen 10 seconden verkocht. in 4-3-3
Long Shotsquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
Dit is ook niet normaal.Alleen niets plus iets is nog steeds weinig.
[ afbeelding ]
0% + 100% = 100% = alles dus veel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
Dit is ook niet normaal.Alleen niets plus iets is nog steeds weinig.
[ afbeelding ]
Heeft die goede pace ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
15 Klaasjes op de markt.Die wordt hopelijk <30k.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Huntelaar heeft t indd niet heel erg nodig hij staat altijd op de goede plek
Heb hem op CF staan in een 4-2-3-1.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef FlySociety het volgende:
[..]
Op welke positie heb jij hem gebruikt ?
Die TOTS was fucking goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar zal wel net zo kut als vorig jaar spelen.
Huntelaar is net zo kut als dat Litmanen Suarez goed vindt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar zal wel net zo kut als vorig jaar spelen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
IF Cahill in een pakje, alweer een IF , eerste van deze week
Even huilenquote:
godverdomme,quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
IF Cahill in een pakje, alweer een IF , eerste van deze week
okequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar is net zo kut als dat Litmanen Suarez goed vindt.
Op zich ook wel logisch om TOTS uit te brengen als het seizoen voorbij isquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat we nog 2 weken moeten wachten op de eerste TOTS..ook wel weer slim van EA dat ze nu wat later beginnen. Straks als ze geen fatsoenlijke TOTW meer kunnen maken hebben ze die TOTS veel harder nodig.
Klopt, maar vorig jaar begonnen ze (volgens mij) nu al.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch om TOTS uit te brengen als het seizoen voorbij is
Iemand hier stipte al aan dat vorig jaar de seizoenen wellicht eerder ten einde waren ivm het EK, misschien dat dat een reden is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar vorig jaar begonnen ze (volgens mij) nu al.
Niet basis in ieder geval. Barca compleet kansloos dan gewoonquote:
Precies ik had ook gewoon begonnen met Thiago.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet basis in ieder geval. Barca compleet kansloos dan gewoon
Kan goed jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand hier stipte al aan dat vorig jaar de seizoenen wellicht eerder ten einde waren ivm het EK, misschien dat dat een reden is?
Tis watquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:59 schreef pascal08 het volgende:
Ik sta net 3-0 voor in de TOTW challenge. Valt m'n controller uit in de 90e minuut => geen bonus.
Toen was het seizoen ook eerder afgelopen door het EK lijkt me...? Of bedoel je deze speelronde.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar vorig jaar begonnen ze (volgens mij) nu al.
Ik weet in ieder geval bijna zeker dat BPL TOTS er toen was toen de laatste ronde nog gespeeld moest worden..Maar ook niet 100% zekerquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen was het seizoen ook eerder afgelopen door het EK lijkt me...? Of bedoel je deze speelronde.
9 mei was die jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval bijna zeker dat BPL TOTS er toen was toen de laatste ronde nog gespeeld moest worden..Maar ook niet 100% zeker
Maar met het EK dat eraan kwam was het sowieso wel logisch om het TOTS gebeuren voor die tijd af te ronden.
Zie je wel, jij was hetquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen was het seizoen ook eerder afgelopen door het EK lijkt me...? Of bedoel je deze speelronde.
Toefjes heeft naar me geluisterd.
Waarom zou je hem willenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Wie zit er te bieden op LW IF Goossens , ik wil em ook, haha
Dat ie LM is is een beetje jammerquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:12 schreef Maver24 het volgende:
SIF Diego is al 100k, die gaat heel rap naar beneden toe
Beetje wel ja maar aan de andere kant, je kan em wel als LW gebruiken, 80+ acceleratie heeft tiequote:
Wat is je youtube acc ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
Over 2 weken ofzo upload ik mijn volgende video.
Heb ik de tijd om beter te worden en anders heb ik zon kak video.
tan2 goede engelstwitter:ELJERO11ELIA twitterde op woensdag 01-05-2013 om 20:16:05i never blam #werder only my self sorry too the fans reageer retweet
Dat taalgebruik van die straatnegertjes die voetballen is gewoon ergelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef Reemi het volgende:
tan2 goede engelstwitter:ELJERO11ELIA twitterde op woensdag 01-05-2013 om 20:16:05i never blam #werder only my self sorry too the fans reageer retweet
Messi geilersquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Bij de NOS doen ze net alsof er iemand is overleden
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Altijd jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 01-05-2013 om 20:21:02Messi speelt dus niet. Jeroen Grueter don't cut yourself reageer retweet
Das wel beter, Benteke moet zakken in prijs, 300/400k is gewoon niet normaalquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Happy hour onder deze wedstrijd wazdit voor onzin
Ja klopt maar ik denk wel dat ie duur blijftquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das wel beter, Benteke moet zakken in prijs, 300/400k is gewoon niet normaal
Omdat ze dat in het echt ook niet hebbenquote:
Een 76 rating..zou toch wel een hoge cardweight moeten hebben..quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik denk wel dat ie duur blijft
Op Futhead? Die mensen hebben altijd al een mening voor ze met de speler hebben gespeeldquote:
Hij gaat vast nog wel flink zakken, kom op zeg, een 76 rated gold,quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een 76 rating..zou toch wel een hoge cardweight moeten hebben..
Nee op youtubequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op Futhead? Die mensen hebben altijd al een mening voor ze met de speler hebben gespeeld
Kloptquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar wel een 76 rated gold met uber goede stats.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij gaat vast nog wel flink zakken, kom op zeg, een 76 rated gold,
Djeetje volgens mijquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier een PVR? Misschien kunnen we net als bij FUTWIZ een YouTube pagina maken op WeFUT.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
bentekkers is aan het einde van de totw week gewoon <15k hoor
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
bentekkers is aan het einde van de totw week gewoon <15k hoor
Ik heb een capture card maar ik doe er veel te weinig meequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier een PVR? Misschien kunnen we net als bij FUTWIZ een YouTube pagina maken op WeFUT.
Goed gezien Tim, volgens mij heb jij wel kijk op dit spelletjequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb geen filmpjes gemaakt. Nog 28 dagenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef pascal08 het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed gezien Tim, volgens mij heb jij wel kijk op dit spelletje
wat is er dan? officieel vakantie?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb geen filmpjes gemaakt. Nog 28 dagen
wefut gaat je filmpjes sponsorenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb geen filmpjes gemaakt. Nog 28 dagen
eindexamens klaarrrrrquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is er dan? officieel vakantie?
Onofficieel maar dan komt mijn eerste clubs video. Ik heb nu wel zin om te kijken hoe het moet maar dat kost toch te veel tijd denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is er dan? officieel vakantie?
Hoop dat de reviews snel komenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef Maver24 het volgende:
Vind wel dat Huntelaar wel een aardige boost heeft gekregen, 72 pace is helemaal niet zo erg als je een goede positioning heb
Ik sta al boven hem, puur ras technisch gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan word hij net zon baas als KSIolajidebt
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik sta al boven hem, puur ras technisch gezien.
quote:
ahh okequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Onofficieel maar dan komt mijn eerste clubs video. Ik heb nu wel zin om te kijken hoe het moet maar dat kost toch te veel tijd denk ik.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
Lol, ik zocht die Hitler groet van Amalia, maar nu blijkt dat ze in 2007 ook al een Hitler groet had gedaan en daar was toen een hoop gezeik over
http://gpdhome.typepad.co(...)stormfront-verw.html
![]()
![]()
als trollquote:
gayquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Doosopwielen het volgende:
hey jongens wie is beter Benteke of lukaku met als partner agbonlahor
Mayukaquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Doosopwielen het volgende:
lukakuuuuquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef Doosopwielen het volgende:
Mayukaquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:49 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee hij is zwart
[..]
haha ik snap hem, even de noobje pesten :p
maar even serieus graag
Jij zei gister niet meer terug te komen dus scheer je weg schavuit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:49 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee hij is zwart
[..]
haha ik snap hem, even de noobje pesten :p
maar even serieus graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |