BBQ op een terras?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef MPG het volgende:
Zelfde weekend doen dan? Ivm reeds opgenomen vrije dagen?
en dan een terrasmeet of indien ergens mogelijk een BBQ-meet?
Buiten schoolvakanties kan ik eigenlijk alleen op vrijdag en zaterdag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee eigenlijk
Mits het ook eens kan als ik in NL ben en niet altijd buiten de schoolvakanties![]()
in de schoolvakantie ben ik dan weer op vakantiequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Buiten schoolvakanties kan ik eigenlijk alleen op vrijdag en zaterdag.
Dat kan ik ovb heel misschien wel regelenquote:
Ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Buiten schoolvakanties kan ik eigenlijk alleen op vrijdag en zaterdag.
En anders kunnen we best hier een spelletjesmeet houden, op voorwaarde dat er niet meer met mijn spullen gekloot wordt. Bij goed weer, kunnen we altijd bij een strandtent gaan BBQ'en doen, hebben we ook geen afwasquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef MPG het volgende:
Zelfde weekend doen dan? Ivm reeds opgenomen vrije dagen?
en dan een terrasmeet of indien ergens mogelijk een BBQ-meet?
Zou komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kunnen we best hier een spelletjesmeet houden, op voorwaarde dat er niet meer met mijn spullen gekloot wordt. Bij goed weer, kunnen we altijd bij een strandtent gaan BBQ'en doen, hebben we ook geen afwas.
Goed plan!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kunnen we best hier een spelletjesmeet houden, op voorwaarde dat er niet meer met mijn spullen gekloot wordt. Bij goed weer, kunnen we altijd bij een strandtent gaan BBQ'en doen, hebben we ook geen afwas.
mogen we niet meer aan je marmotten zitten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat WIL je ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen we niet meer aan je marmotten zitten?
En niet meer aan dvd's, boeken, cd's en zo. Dat geintje is wel mooi geweest inmiddels en wordt alleen maar irritantquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mogen we niet meer aan je marmotten zitten?
Datum staat al lang vast hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
Why do I even bother met mijn opmerkingen over tijd. Ik ben weer weg![]()
Precies. Zo flexibel als een baksteen als een eerder plan niet doorgaat. Daarom ben ik ook weg uit dit topicquote:
weekend van 678 september. Wordt ws dus zaterdag(avond)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |