abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125947700
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Met een meidenkwartet
pi_125947718
Hoop dat jullie wel rustig kunnen eten dames!
Met een meidenkwartet
pi_125948263
Cathmar daar kan ik dus nu al tegenop zien.. Mijn vriend zei al dat we maar lekker veel rijst- en pastasalades moeten eten deze zomer, dan kun je het gewoon terugzetten in de koelkast en later weer verder eten! Is het huilen intussen weer gestopt..?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:12:32 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125948435
Amper bijgelezen. D werd vandaag in het ziekenhuis ook aangesproken met "jongeman" :D
Ik vind zelf wel dat jongetjes een heel duidelijk jongensgezichtje kunnen hebben maar bij meisjes is het vaak toch wat onduidelijker. M was echt duidelijk een jongetje, de meisjes hebben wel meisjestrekjes maar soms lijken het ook jongetjes. En vandaag had ze een blauwe romper met witte stipjes aan dus ik snap de verwarring.

Vandaag weer bij de orthopedisch instrumentmaker geweest en ik heb nu wat meer vertrouwen in dat ding.
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:24:14 #5
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125948716
Wat hebben ze er aan veranderd?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:39:21 #6
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125949114
Niks, maar ik weet nu dat het voorste ding het belangrijkste is en het niet erg is als het achterste ding verschuift. En dat ik het meer als een stuurmiddel moet zien dan dat ze in een bepaalde positie wordt geduwd. Oftewel, het ding zat gewoon goed en hij was tevreden.
pi_125949177
Zoe, fijn zeg van de gastouder *O*

Cathmar, vervelend zeg! Je kunt je baby ook nog niets van je eigen eten afgeven, daar is ze nog te klein voor.

Suiker, herkenbaar. Hier wordt mijn man NIET MEER wakker van huilen, voedingen, boertjes etc.
Ik wensde, dat hij als de jouwe tenminste af en toe wakker werd ook als het al te laat is.

Phaidra, fijn, dat je een ander kind had na het slaapje :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:41:47 #8
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125949190
Ah, op die manier. Fijn wat extra uitleg. Moet ze nou straks na dit ding nog "breed geluierd" worden of iets dergelijks of is het dan ook echt klaar?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:44:34 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125949281
17 juni hebben we weer een afspraak bij de Orthopeed en als de echo goed is dan mag dat ding in de prullenbak!

Zoe, wat fijn een gastouder!
pi_125949537
Tweeling mama's even respect hoor. Ik was vanmorgen bij sonnetje en op een gegeven moment hadden we vier kindjes die moe waren en kwamen we als ervaren mama's toch handen te kort.
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:56:35 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125949654
Oh 17 juni is te overzien!

Niet wakker wordende partner s nachts lijkt me lastig. Ik word zelf soms in het weekend als ik kan uitslapen niet eens wakker als Silvijn wakker is en mijn vriend opstaat. Dus als ik weet dat ik niet hoef maak ik me er ook schuldig aan :+ . 's nachts word ik wel van elke kik wakker, heb sinds een maand ofzo ook de babyfoon weggehaald op onze slaapkamer. Ik hoor hem toch wel en anders hoor ik iedere zucht door dat ding.

Zoe idd echt fijn van de gastouder!
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:03:47 #12
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_125949922
Gulara wat is hij al groot!

Zoë, ik heb denk ik over je bericht heengelezen :@ nieuwe gastouder gevonden voor S?

Moppie is ze danic O+

Op een gegeven moment werd manlief wel wakker voor Nathan en sliep ik :+ . nog steeds wordt manlief nu eerder wakker van Nathan terwijl hij vandaag dacht dat we een goede nacht hadden gehad terwijl Lauren 3 nacht voedingen wilde :D

Oh, en de ID kaart voor Lauren is binnen *O*
pi_125950022
Dat is gek, zo'n selectief gehoor! Ik kan nu wel met het gepruttel in slaap vallen, dat lukte de eerste week ook niet. Maar als hij dan even stil is en weer begint word ik wakker. En dan weet ik niet zeker waarvan, en dan ga ik bedenken of ik moet gaan kijken of niet..
Tinu, tis dat ze er niks aan kunnen doen he.. ;)

Kyara, fijn dat je er nu vertrouwen in hebt en anderhalve maand is inderdaad te overzien! Hoe is het met je kleinste na afgelopen nacht? (of heb ik dit weer verkeerd onthouden? :@)
pi_125950050
Even snel terug gelezen. Zag leuke foto's voorbij komen.

Gulara 62 cm!!! Wauw wat een lange zeg.

Fijn zoë van de gastouder.

Pessie nu mogen jullie echt op vakantie. ID kaart moet ik ook nog even regelen deze maand.
pi_125950084
Even niet bijgelezen.
Koninginnedag is hier gister een beetje anders afgelopen dan we konden voorzien. Peuter is met zijn driewieler dusdanig naar gevallen (hij reed met een vaartje een helling af en sloeg toen om) dat hij zijn scheenbeen heeft gebroken. Omdat ze bang waren voor mogelijk buiktrauma (stuur was misschien in zijn buik gekomen) hebben ze hem een nachtje gehouden. Man mocht gelukkig ook blijven.
M was natuurlijk ook mee naar de eerste hulp en zo, hij heeft grlukkig get overgrote deel van de tijd geslapen in de maxi cosi. Hij zat voor het eerst in dat ding en direct zijn we over de aanbevolen max van 2 uur heen gegaan :@

Het eerste autoritje met z'n vieren had ik graag naar een leukere bestemming gemaakt :)

Peuter is bekaf en snapt nog niet echt wat er aan de hand is. Hij schrikt ook steeds in paniek wakker omdat hij zijn val herbeleefd.
Het meest lastige vind ik dat peuter graag bij mij wil zitten/slapen, maar dat dat niet gaat omdat ik moet voeden... Voelt echt verscheurend. Tamelijk k*tgevoel :'(
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:11:07 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125950177
Piekie, wat een rotdag zeg! Echt schrikken. Sterkte en beterschap voor je peuter! Ach en een keer over de 2 uur is echt niet zo erg voor je baby.
pi_125950381
Ohnee Piekie! Ook al kan het iedereen gebeuren, het blijft schrikken en heel naar dat het net jouw kind overkomt natuurlijk! Is je man niet knuffelbaar genoeg voor je peuter? Of is die niet thuis op de momenten dat je peuter je aandacht wil?
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:23:04 #18
381212 Gulara
From the future
pi_125950656
Ja het is een lange, nog geen 8 weken. Een soort GVR. O+ Hij flitspopt ook heel veel. :s)

Morgen ga ik weer bijlezen, nu kind weer naar bed bonjouren. Trusten dames. :Z
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:24:44 #19
381212 Gulara
From the future
pi_125950720
Ach Piekie wat zielig. Dikke :* voor jou en peuter.
pi_125950965
Piekie, wat naar. Beterschap voor je peuter!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125951052
Haha Gulara is dat een teken? Want de mijne flitspopt ook als een bezetene!! *)
Slaap lekker!
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:34:06 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125951155
Ah Piekie, wat zielig! Hoe is het nu met je peuter?

Lange baby Gulara! Mijn meisje was 4(!) cm korter met 2 maandjes. Op zo'n lengte een enorm verschil!

Fijn Zoë!

Elin snapt een app op mijn telefoon :D. Is van Fisherprice, komen allemaal diertjes in beeld. Om de beurt verschijnen ze, nadat je het geswiped. Dat doet ze nu zelf :D. Slimmerd O+
Ook trekt ze zichzelf op aan mijn vingers van zitten naar staan, kan ze d'r 'gympjes' uittrekken (klittenband) en is ze bang voor een haan. Ze is zo leuk O+
pi_125951360
Gulara GVR! :D

Piekie wat schrikken.

En Zoe fijn dat je een gastouder gevonden hebt.

Soesa staan aan vingers *O*

Man gaat er hier 's nachts ook nooit uit, of hij hoort mini niet, maar gelukkig is mini 's nachts niet zo vaak meer wakker.

Oh en mini heeft net een geintje uitgehaald. De stop uit bad getrapt in de slaapkamer (makkelijk naast commode). Mijn tapijt wat doe je... :') En voor je dan ook die doorzichtige dop met 1 hand gevonden hebt en er weer in geduwd...
pi_125951434
Zoë een gastouder gevonden :)
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.

Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in orde :) Ook nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje :(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_125951505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Sam1993 het volgende:
Zoë een gastouder gevonden :)
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.
Zolena. Wat een chaos zal dat zijn geweest. Hopelijk droogt j tapijt nog netjes op.

Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in orde :) Ook nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje :(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')