Los gaan en het gezellig hebben met vrienden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef Nicson het volgende:
[..]
Zoals? Uitgaan draait voor een groot deel om flirten.
Haha, waar slaat dit nu weer op?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Gelukkig word jij zelf niet te vaak aangesproken tijdens het uitgaan (anders zat je immers niet op een datingsite),
Oké dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Los gaan en het gezellig hebben met vrienden.
Toevallig afgelopen maandag soort date gehad daar, kende ik via een andere vriendengroep, maar zelfs toen ben ik maar even bij hem geweest.
Op de formule A = X+Yquote:
Ze had je gewoon tuk en dat kon je niet hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Nicson het volgende:
[..]
Op de formule A = X+Y
A=vrouwen op datingsites
X=Lelijke vrouwen
Y=Vrouwen die op aandacht geilen
zuipen en die billen shaken?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gelukkig ken je mij niet en ben ik allang niet meer actief op een datingsite. Op feesten heb ik wel wat beters te doen dan op zoek gaan/reageren op flirten.
Nou ja, dan kunnen alle hetero mannen wel stoppen met daten via een datingsite.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Nicson het volgende:
[..]
Op de formule A = X+Y
A=vrouwen op datingsites
X=Lelijke vrouwen
Als je er zo over denkt, wat doe je dan hier in het topic ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Nicson het volgende:
[..]
Op de formule A = X+Y
A=vrouwen op datingsites
X=Lelijke vrouwen
Cola en stampen ook wel eens..quote:
Niet?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:02 schreef Nicson het volgende:
[..]
Gelukkig word jij zelf niet te vaak aangesproken tijdens het uitgaan (anders zat je immers niet op een datingsite), dus hoeven slechts weinigen jouw misplaatste arrogantie te ondergaan.
Ik ben helemaal niet verbitterd, ik heb zometeen om 7 uur zelfs een date. Met een heel lief meisje die niet zomaar mensen wegklikt of arrogant aankijkt als ze niet moeders mooiste zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]Erg gelachen, maar bijzonder ver van de werkelijkheid.
Ik snap dat je verbitterd bent, maar zo maak je het er niet beter op. Je maakt jezelf tot een lachertje.
Ik ben blij voor je, dan zou ik ook verwachten dat je niet zo vinnig met ongefundeerde beweringen gaat gooien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verbitterd, ik heb zometeen om 7 uur zelfs een date. Met een heel lief meisje die niet zomaar mensen wegklikt of arrogant aankijkt als ze niet moeders mooiste zijn
Veel plezier.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet verbitterd, ik heb zometeen om 7 uur zelfs een date. Met een heel lief meisje die niet zomaar mensen wegklikt of arrogant aankijkt als ze niet moeders mooiste zijn
met stampen shaken je billen ook. dat water is je vergeven.quote:
je bent lelijk zeg je nu dus eigenlijk?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik niet zo, natuurlijk zitten er ook een heleboel leuke meisjes op een datingsite.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, dan zou ik ook verwachten dat je niet zo vinnig met ongefundeerde beweringen gaat gooien.
Wil je nu een sticker ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef Nicson het volgende:
[..]
Nee, iemand suggereerde dat ik verbitterd was (ik denk doordat ie mij lage kansen toedicht op gebied van liefde), vandaar dat ik dit even meldde.quote:
Dus als je een date hebt kan je niet verbitterd zijn ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:28 schreef Nicson het volgende:
[..]
Nee, iemand suggereerde dat ik verbitterd was (ik denk doordat ie mij lage kansen toedicht op gebied van liefde), vandaar dat ik dit even meldde.
Dat is incorrect.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:28 schreef Nicson het volgende:
(ik denk doordat ie mij lage kansen toedicht op gebied van liefde),
Neequote:
Zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
kan zo snel geen fatsoenlijk filmpje vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |