well donequote:
Trollquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja fel dan, sorry ben nog steeds vrij geemotuioneerd
Absoluut.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Troll inderdaad. Misselijkmakend trouwens om over dit soort dingen te trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierover trollenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
waar is de humor gebleven? of heeft iedereen hier een kater ofzo.
stelletje zuurpruimen
Humor was al nooit in je topic te vinden. Die zag de OP die je aan 't typen was en rende jankend weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
stelletje zuurpruimen
Waar is het vermogen om na te kunnen denken gebleven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
stelletje zuurpruimen
Dr Phil snapt emquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Bunnyfluff het volgende:
Dit is vast het meest spannendste wat deze zolderkamer autist gedaan heeft deze week. Stiekem een trol topic aanmaken op FOK!
Hij giechelt terwijl hij in zijn handen knijpt. Al die reacties, wat leuk! Ik krijg eindelijk aandacht!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:10 schreef Bunnyfluff het volgende:
Dit is vast het meest spannendste wat deze zolderkamer autist gedaan heeft deze week. Stiekem een trol topic aanmaken op FOK!
Hij giechelt terwijl hij in zijn handen knijpt. Al die reacties, wat leuk! Ik krijg eindelijk aandacht!
eens met Zneeser.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:09 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Waar is het vermogen om na te kunnen denken gebleven.
Stelletje dombo's
Ja, jij, ja
Onzin.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef BorusBulldog het volgende:
Dit topic is denk ik gemaakt met het oog op dat artikel van die hoogwerker uit Heemskerk die wordt ingezet om een debiele knuffel uit een boom te halen. Afgezien van de kosten die daaraan gebonden zijn is er natuurlijk het gevaar dat die hoogwerker daardoor te laat bij een levensbedreigende situatie arriveert.
Of ze 2 hoogwerkers hebben laat ik even in het midden.
Desalniettemin, beetje smakeloos om je oma hiervoor te gebruiken
Ze moeten hem toch echt eerst weer inklappen, knuffel waait er vanzelf wel uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Onzin.
Als er een serieuze melding komt gaan ze echt niet eerst die knuffel pakken, maar rijden ze plankgas weg.
Tevens is het milieuvervuiling die knuffel in de boom te laten.
quote:
De nabestaanden moeten in vrede rusten? Dus je wilt ze dood?quote:
Inside joke. (an oldy but a goodie)quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:48 schreef Miousana het volgende:
[..]
De nabestaanden moeten in vrede rusten? Dus je wilt ze dood?![]()
Oh. Ik zeg al niets meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |