Het wapen van Littlefinger stond loeigroot op dat zeil, ik begrijp niet eens waarom dit ter discussie staat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vond het logischer dat Sansa zou janken dat haar blonde zwaardzuiger wegging dan die gast die iets creepys voor de Tullys heeft.
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:12 schreef Funzel het volgende:
[..]
Jep."I was a whore once, but then I took an arrow to the chest"SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen openen als het je niet uitmaakt om al een screen te zien!
Inderdaad, bovendien lijkt het me nogal een omweg om oostelijk via The Narrow Sea naar Highgarden in het westen te gaan varen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:34 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het wapen van Littlefinger stond loeigroot op dat zeil, ik begrijp niet eens waarom dit ter discussie staat.
Even deze man quoten want ik heb ook met genoegen naar Ramsay gekeken. Hij is niet de 'ranzige' Reek uit de boeken, maar ohoh wat is 'ie geestelijk wel fucked up.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:43 schreef MAHL het volgende:
Vind het overigens enorm tof gedaan, hoe ze de Theon verhaallijn hebben aangepakt. De arme jongen
Ramsay is ook heerlijk neergezet
En terecht, Freysquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wel meer dan 1 Frey hoorVolgens mij hangen ze op een gegeven moment als appels aan de bomen.
Ben benieuwd naar de reacties in het gewone GoT topic.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:20 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb zin in de red weddinggeniaal stuk in het boek.
Toen ik het las gooide ik mijn boek op de grond en gilde Wat??? (iedereen in de hotel lobby zat naar me te kijken)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de reacties in het gewone GoT topic.
Ik denk dat meer dan de helft van kijkers ook al gespoild zijn mbt. The Red Wedding dmv Google, Youtube, IMDB, of dit forum.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Toen ik het las gooide ik mijn boek op de grond en gilde Wat??? (iedereen in de hotel lobby zat naar me te kijken)
Heb het idee dat de impact in de serie minder zal zijn, maar ben benieuwd.
Dit ja, heerlijk om te lezen hoe ver ze er soms naast zitten in wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties in het gewone GoT topic.
Deze ook echt:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dit ja, heerlijk om te lezen hoe ver ze er soms naast zitten in wat er gaat gebeuren.![]()
Oh... my sweet summer childquote:Ik vind Robb ook verder niet zo'n sterk karakter. Dat moddert maar een beetje aan daar
Gaat ie ook nog ff "niemand zegt wat ik doen moet" iemand onthoofden als haantje
Handig is anders meneer Stark!
Stop daar een zeikerige "treason" moeder bij en je hebt FAIL op ke voorhoofd staan. Daar moet toch maar eens verandering in komen!
Al zou dat pas in seizoen 4 moeten gebeuren, dat terwijl ze juist bij Robb wel veel tijd besteden, waarschijnlijk om de schok groter te maken. Van Joffrey is het opzich ook wel logisch, Tywin kan hem makkelijk aan en die heeft natuurlijk de eigenlijke macht nu, dus wat moet Joffrey dan nog doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze ook echt:
[..]
Oh... my sweet summer child
Met een paar afleveringen is de shit aan.
Als seriekijker zou je trouwens wel langzaam aan kunnen gaan vermoeden dat er iets zou kunnen gaan gebeuren met Joffrey. Van enige investering in karakterontwikkeling is dit seizoen totaal geen sprake meer.
Een carboard cut-out had bijna volstaan, zijn rol is al echt uitgespeeld.
Door te quoten komt hij straks wel in dit topic...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze ook echt:
[..]
Oh... my sweet summer child
Met een paar afleveringen is de shit aan.
Als seriekijker zou je trouwens wel langzaam aan kunnen gaan vermoeden dat er iets zou kunnen gaan gebeuren met Joffrey. Van enige investering in karakterontwikkeling is dit seizoen totaal geen sprake meer.
Een carboard cut-out had bijna volstaan, zijn rol is al echt uitgespeeld.
Ik vermoed dat de bruiloft van Joffrey redelijk vroeg in seizoen 4 is. Er moet voldoende ruimte zijn voor de nasleep met Tyrion. Maar Joffrey mag nog wel wat mooie momenten krijgen van mij. Wellicht bij de bruiloft van Tyrion en Sansa als sadistische weddingcrasher.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Al zou dat pas in seizoen 4 moeten gebeuren, dat terwijl ze juist bij Robb wel veel tijd besteden, waarschijnlijk om de schok groter te maken. Van Joffrey is het opzich ook wel logisch, Tywin kan hem makkelijk aan en die heeft natuurlijk de eigenlijke macht nu, dus wat moet Joffrey dan nog doen.
Dacht dat die erna was.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:21 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de bruiloft van Joffrey redelijk vroeg in seizoen 4 is. Er moet voldoende ruimte zijn voor de nasleep met Tyrion. Maar Joffrey mag nog wel wat mooie momenten krijgen van mij. Wellicht bij de bruiloft van Tyrion en Sansa als sadistische weddingcrasher.
In de boeken is de bruiloft van Tyrion en Sansa toch voor de Red Wedding? Dat betekent dat die bruiloft volgende week of de week daarop al is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door te quoten komt hij straks wel in dit topic...
Wil het wel, maar zijn lastig te krijgen, zitten alleen in grotere bundels geloof ik. Als ze die gewoon even in een bundel proppen dan zal het ook wel goed verkopen..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef maurisioo het volgende:
Ik zag trouwens dat die schrijver meer boeken had geschreven in die GoT wereld, iemand die gelezen?
Ze zijn online wel te vindenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wil het wel, maar zijn lastig te krijgen, zitten alleen in grotere bundels geloof ik. Als ze die gewoon even in een bundel proppen dan zal het ook wel goed verkopen..
En "The Mystery Knight"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef maurisioo het volgende:
Ik zag trouwens dat die schrijver meer boeken had geschreven in die GoT wereld, iemand die gelezen?
edit: even opgezocht en ze heten 'The Hedge Knight' en 'The Sworn Sword'
Minstens 2 zijn er los in het Nederlands verschenen: "De eed van Trouw" en "De hagenridder"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wil het wel, maar zijn lastig te krijgen, zitten alleen in grotere bundels geloof ik. Als ze die gewoon even in een bundel proppen dan zal het ook wel goed verkopen..
Ik lees ze liever in het Engels, staat ook leuker bij de boekenserie in de kast die is ook helemaal in het Engels.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Minstens 2 zijn er los in het Nederlands verschenen: "De eed van Trouw" en "De hagenridder"
Ja zag het net al. Ik kan De Hagenridder alleen niet vinden in het Nederlands.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:43 schreef Nagil het volgende:
Het stervende licht speelt zich niet af in de wereld van aSoIaF. Vond hetzelf een redelijk prutboek, en voordat je de Eed van trouw leest eerst de Hagenridder lezen, dat zorgt iig voor meer leesplezier.
Uhuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dit ja, heerlijk om te lezen hoe ver ze er soms naast zitten in wat er gaat gebeuren.![]()
Ze geven wel achtergrond info, dus lezen is altijd nuttigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En "The Mystery Knight"
Ze zijn wel leuk, maar toch zeker niet zo goed als ASOIAF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |