Nee hoor, maar je geen zorgen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi!!! jou dag heb ik ook weer verpest
Mijn dag kan al niet meer stuk, bespaar jezelf de moeitequote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi!!! jou dag heb ik ook weer verpest
Jij gaat je gammele bak zo weer eens wassen?quote:
Nope. En hij is niet gammel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat je gammele bak zo weer eens wassen?
Wanneer ga jij weer naar de UK?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat je gammele bak zo weer eens wassen?
Kom op bro!! ff eerlijk wezen, een BMW uit het jaar nulquote:
ff kijken,...... 1 juni. Nog iets nodig?quote:
Neem jij s ff snel wat mee voor mijn verjaardag 6 dagen laterquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff kijken,...... 1 juni. Nog iets nodig?
Daar ga ik even rustig over filosoferen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff kijken,...... 1 juni. Nog iets nodig?
Wie is de vader van Kwik Kwek en Kwak?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mijn dag kan al niet meer stuk, bespaar jezelf de moeite
Die hebben geen vaderquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie is de vader van Kwik Kwek en Kwak?
'95 héquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom op bro!! ff eerlijk wezen, een BMW uit het jaar nul
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
'95 héDat is fucking retro. En niet zomaar een jaar; onderstaand de best verkochte singles uit 1995:
• Guus Meeuwis & Vagant - Het Is Een Nacht...(Levensecht)
• Höllenboer - Het Busje Komt Zo
• Vangelis - Conquest Of Paradise
• Irene Moors & De Smurfen - No Limit
• Coolio feat. LV - Gangsta's Paradise
• Double Vision - Knockin'
• Céline Dion - Think Twice
• Gompie - Alice, Who The X Is Alice
• Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
• Clouseau - Passie
Idd, op je beurt wachten tot ik jou een nummertje geefquote:
Hij typte eerst "Donald Duck, duh"quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, op je beurt wachten tot ik jou een nummertje geef
Doe kijken dan joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Nee, zijn beroepsmuzikanten geen militairen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
ff zomaar een vraag: Moeten mariniers die spelen in de Marinierskapel ook gewoon de volledige opleiding voor de Mariniers volgen?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Doe kijken dan joh.GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ik niet. bedanktquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, zijn beroepsmuzikanten geen militairen.
Ze leren wel marcheren e.d. maar wel echt gericht op hun functie met instrument. Ze hebben wel een rang, maar hoe dat werkt weet ik niet.quote:
Ok, maar je "solliciteerd" er dus wel naar? Ondanks dat je slechts wat basis mee krijgt en verder de muziek ingaat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze leren wel marcheren e.d. maar wel echt gericht op hun functie met instrument. Ze hebben wel een rang, maar hoe dat werkt weet ik niet.
Ze hebben allemaal conservatorium gestudeerd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, maar je "solliciteerd" er dus wel naar? Ondanks dat je slechts wat basis mee krijgt en verder de muziek ingaat.
Kijk, dat wist ik niet. Weer wat wijzer. maar waarom dat verschil dan tussen de tamboers en pijpers en de Mariniers Kapel?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal conservatorium gestudeerd.En ja, je solliciteert dus echt naar de functie van fluitist o.i.d.
Alleen de Tamboers & Pijpers zijn militairen.
Dat is echt van vroegah; toen had je de tamboers en pijpers bij het marsen erbij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik niet. Weer wat wijzer. maar waarom dat verschil dan tussen de tamboers en pijpers en de Mariniers Kapel?
Ja, die liepen voorop, net als de vaandeldrager (of je daar blij mee moest zijn is een andere kwestie).quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt van vroegah; toen had je de tamboers en pijpers bij het marsen erbij.
Precies, en dat onderscheid is altijd gebleven. Maar nu is het wel echt een ceremoniële functie, terwijl het vroegah maar functioneel was.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, die liepen voorop, net als de vaandeldrager (of je daar blij mee moest zijn is een andere kwestie).
Duidelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, en dat onderscheid is altijd gebleven. Maar nu is het wel echt een ceremoniële functie, terwijl het vroegah maar functioneel was.
Die smiley; ik moet er steeds weer op lachenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Nu maar ff zaken doen. Laters! [ afbeelding ]
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefdquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die smiley; ik moet er steeds weer op lachen
Ik heb je net ingehaald papzak, en dat met mijn COPDquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Ff een blokkie hardlopen, heb sinds V&V keuring 2x hardgelopen ofzo
Hoe kan dat nou, jij hebt toch helemaal geen conditiequote:Op woensdag 1 mei 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb je net ingehaald papzak, en dat met mijn COPD
10 mocro's op m'n hielen die vonden dat ik er bleek uitzag. Dan ren je wel, ongewapendquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, jij hebt toch helemaal geen conditie [ afbeelding ]
Ik maak je nog steeds in jongequote:Op woensdag 1 mei 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb je net ingehaald papzak, en dat met mijn COPD
Zegt een zultkop die niet eens een krat bier kan zuipenquote:
3 Kliks binnen 12 minuten, 10 eypo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zegt een zultkop die niet eens een krat bier kan zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |