PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 1% gewijzigd door Reemi op 01-05-2013 15:12:17 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Het risico dat vdm met een schijt-TT kwam, was too damn high.quote:
Hm nou oke vooruit dan maar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het risico dat vdm met een schijt-TT kwam, was too damn high.
Neuh, ben toch met iets van school bezigquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het risico dat vdm met een schijt-TT kwam, was too damn high.
De meeste spelers die erin zittenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:25 schreef pascal08 het volgende:
Is er inmiddels al iets bekend over TOTS?
de spelers van most consistent zijn bekend!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:25 schreef pascal08 het volgende:
Is er inmiddels al iets bekend over TOTS?
Okquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan het echt niet geloven, ik verlies nu in de 1e ronde omdat bij een 2-1 stand de keeper en een verdediger elkaar in de weg lopen waardoor de bal er gewoon in gaat. Daarna nog een goal en ik kon niks meer. Ik haat dit spel echt op dit moment.
De stats ook?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
de spelers van most consistent zijn bekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zekerheidjequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 01-05-2013 om 15:41:37Is that a CAM Ronaldo I see? reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 01-05-2013 om 15:42:32Oh, wait sorry I was dreaming reageer retweet
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:43 schreef Reemi het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 01-05-2013 om 15:41:37Is that a CAM Ronaldo I see? reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 01-05-2013 om 15:42:32Oh, wait sorry I was dreaming reageer retweet
netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik the evolution of Svensson als mijn sig doen daar.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
netjesrechten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ging duo het volgende zeggen:
Ik had dus niets bij vooropleiding ingevuld
Nu maar wel gedaan, het zal dan toch wel goed zijn of niet?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
geen idee meer hoe ik dat had gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen ging duo het volgende zeggen:
[ afbeelding ]
Ik had dus niets bij vooropleiding ingevuld
Nu maar wel gedaan, het zal dan toch wel goed zijn of niet?
Jij ook dus wat probeer je nou te zeggen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Calfreezy is een clown en een debiel
Ja maar dat certificaat heb ik nog nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen idee meer hoe ik dat had gedaanMoest volgens mij met kopie van propedeuse langs inschrijvingsonderdeel van de uni, en ook nog apart naar duo gestuurd volgens mij.
Jij ook dus wat probeer je nou te zeggen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij ook dus wat probeer je nou te zeggen?
ja volgens mij kreeg ik toen iets van duo thuisgestuurd zodat ik m'n p kon opsturen, maar zat ook een blaadje bij van als je het nu nog niet hebt maar voor 1 sept wel.. dat je dat ook later nog op kon sturen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar dat certificaat heb ik nog nietvoor 1 september wel though. Dat heb ik er ook in gezet.
Rechterquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:57 schreef pascal08 het volgende:
Welke vinden jullie mooier?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Recktsquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:57 schreef pascal08 het volgende:
Welke vinden jullie mooier?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nou nou meneer heeft ook een keer 3 bier en een baco op..quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben nog steeds kapot aan het gaan van gisteren
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou meneer heeft ook een keer 3 bier en een baco op..
Raul Albiol?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Zie ik daar nou een redelijk snelle Spaanse CB?
Sergio Sanchez?quote:
lol, liverpool speelt niet eens met een lmquote:
Feyenoord speelde ook niet met een LW maar Goossens is wel LWquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, liverpool speelt niet eens met een lm
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord speelde ook niet met een LW maar Goossens is wel LW
Goossens stond 90 minuten centraalquote:
Tja, ze kunnen niet iedere week de ziekste spelers in TOTW zetten he...quote:
Afronden naar bovenquote:
Ik kan geen spelers zoeken en ik kan bijvoorbeeld wel de opstelling veranderen, maar de kaartjes blijven gewoon als in de standaard 442 staan.quote:
Half mei.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:12 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik dacht dat Most consitente vandaag ook kwam niet dus.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:12 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop dat Hunter net zo goedkoop wordt als Mandzukic
Care.quote:
Hij is waarschijnlijk de beste kopper in het spelquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Care.
Goossens en Benteke zijn de enige leuke
Eindelijk een goede kopsterke gouden Belgische spits
EA$$$$$$$$quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Henderson LM is wel jammerWel heeft hij echt zieke stats. Waarom heeft Thiago Silva nu eigenlijk een SIF?
Omdat er anders niemand echt heel goed is dus weinig mensen anders packs kopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Henderson LM is wel jammerWel heeft hij echt zieke stats. Waarom heeft Thiago Silva nu eigenlijk een SIF?
TOTY Ronaldo kan beter koppen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk de beste kopper in het spelZijn IF had namelijk al 73 jumping
[..]
EA$$$$$$$$
6 cruciale centimetersquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat scheelt dus 6 centimeter terwijl hij veel betere stats heeft
Dat dacht ik ook. Gewoon even een hoge rated speler in het TOTW zetten zodat mensen meer packs gaan kopen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk de beste kopper in het spelZijn IF had namelijk al 73 jumping
[..]
EA$$$$$$$$
Valt wel mee.quote:
ja, ligt eraan of hij de goede formatie en nationalitei heeftquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
Een manager geeft toch niet per definitie 10 chem? Dat is toch afhankelijk van het aantal overeenstemmende nationaliteiten/formaties?
[ afbeelding ]
10chem (als goede formatie) + nationaliteit (1 per speler)quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
Een manager geeft toch niet per definitie 10 chem? Dat is toch afhankelijk van het aantal overeenstemmende nationaliteiten/formaties?
[ afbeelding ]
Niets mis met Vlaar hoor. en van Persie.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:33 schreef vandermar het volgende:
LITMANEN KIJK NU NL1
JOUW FAVORIETE MUZIEK
Geen idquote:
Wil je ook weten waar het sfeervak is?quote:
ik hou van overzicht, dus dat is wel prima zo. Als PSV dit weekend wint, ga ik trouwens 10/10 op 1X inzetten (AZ of gelijkspel). Het lijkt me heel sterk dat PSV in de finale met het sterkste elftal aan zal treden, met de kraker tegen FC Twente de zondag er na.quote:
Met PSV en AZ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je ook weten waar het sfeervak is?
Die was al uitverkocht helaas. Maar we zullen wel een klapper krijgen, dus komt goed. Lekker klapperenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je ook weten waar het sfeervak is?
Allemaal mensen op FN en in het Feyenoordtopic die moesten weten waar het sfeervak wasquote:
PSV komt altijd met sterkste elftal ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik hou van overzicht, dus dat is wel prima zo. Als PSV dit weekend wint, ga ik trouwens 10/10 op 1X inzetten (AZ of gelijkspel). Het lijkt me heel sterk dat PSV in de finale met het sterkste elftal aan zal treden, met de kraker tegen FC Twente de zondag er na.
Normaal altijd vak GG meen ik. Deze wedstrijd zal alles echter anders zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal mensen op FN en in het Feyenoordtopic die moesten weten waar het sfeervak was
Ik heb toen even gehuild van het lachen
Ik hoop dat PSV gaat winnen. Dan moet Twente van PSV winnen en dan ben ik blijquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:39 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
PSV komt altijd met sterkste elftal ben ik van overtuigd.
Futhead afbeeldingenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zwaanswijk vorige week inform![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal mensen op FN en in het Feyenoordtopic die moesten weten waar het sfeervak was
Ik heb toen even gehuild van het lachen
Come on PSV, Come on PSVquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker klapperen en boerruhhhhhh boerruhhhhhh schreeuwen
PSV wint dit weekend wel alleen uit bij Twente ben ik bang van niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV gaat winnen. Dan moet Twente van PSV winnen en dan ben ik blij
* vandermar tekentquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
PSV wint dit weekend wel alleen uit bij Twente ben ik bang van niet.
Daar zit je rechtboven als je in RR zitquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
S zijn in elk geval sfeervakken. Verder geen zin om te zoeken. Zal wel midden eerste ring zijn. Maar 2e ring gaan we ook vol gas klapperen hoor.
Ja sowieso. Als iets geweest is dan is het geschiedenis en het zal ook vast wel ergens worden opgeschrevenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
Vanavond word er weer CL geschiedenis geschreven
Ik ben bekender in de Kuip dan de doorsnee Feyenoorder die hier postquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar zit je rechtboven als je in RR zit
Las het eerst als een vraagquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben bekender in de Kuip dan de doorsnee Feyenoorder die hier post
Ben je wel eens in de legioenzaal geweest? Al die lui daar te stampenquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben bekender in de Kuip dan de doorsnee Feyenoorder die hier post
Als DJ Paul draait.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de legioenzaal geweest? Al die lui daar te stampen
Ik heb er wel eens gekeken maar niets voor mijquote:
lekker snuiven en slikken, doen die gasten ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gekeken maar niets voor mij
Ben er een aantal seizoenen regelmatig geweest. Een vriend van mij zijn vader werkte bij de NS, moest dus erg vaak werken in de weekenden. Vreselijk veel wedstrijden zo meegepikt. Slechts 1 keer geld uitgegeven aan een wedstrijd van Feyenoord (minus de wedstrijden tegen AZ dan), en dat was Feyenoord - Juventus, die werd 2-0 met een hoofdrol voor Cruz. Best een historische pot was dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Las het eerst als een vraag
Maar je komt er wel vaker dus?
Ja de enveloppen worden dan rijkelijk rond gestrooid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
lekker snuiven en slikken, doen die gasten ook
Zei toch dat je niet Alpha was.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gekeken maar niets voor mij
Jij bent Betaquote:
Juventus had toen echt een vet team.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
en er een aantal seizoenen regelmatig geweest. Een vriend van mij zijn vader werkte bij de NS, moest dus erg vaak werken in de weekenden. Vreselijk veel wedstrijden zo meegepikt. Slechts 1 keer geld uitgegeven aan een wedstrijd van Feyenoord (minus de wedstrijden tegen AZ dan), en dat was Feyenoord - Juventus, die werd 2-0 met een hoofdrol voor Cruz. Best een historische pot was dat.
Dat maak ik wel even voor je uit. Beta.quote:
Ja, Zidane weet ik niet meer, maar het was wel vet om Del Piero in het echt te zienquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Juventus had toen echt een vet team.
Zidane en Del Piero
El Jardineroquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben er een aantal seizoenen regelmatig geweest. Een vriend van mij zijn vader werkte bij de NS, moest dus erg vaak werken in de weekenden. Vreselijk veel wedstrijden zo meegepikt. Slechts 1 keer geld uitgegeven aan een wedstrijd van Feyenoord (minus de wedstrijden tegen AZ dan), en dat was Feyenoord - Juventus, die werd 2-0 met een hoofdrol voor Cruz. Best een historische pot was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Creatief en leuk jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:06 schreef Reemi het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)pje-met-piraten.html
Geinig
No pacequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga soberwieszo IF Klaas halen.Zijn NIF is al koning.
Dat heb ik weleens gedaan ja. Bij twee van de drie in de finale zelfs.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
misschien win je dan wel eens een fok toernooi
Ja prima speler. Longshots ferdayz.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:13 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.nl/player/7263 geen slechte stats toch? Door deze man zou ik elyou en alan in 41212 kunnen gebruiken
Nee man.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand een gold braziliaanse spits ?
Sóbis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik weet er genoegquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
kreeg je geen batta van SB en Reemi danquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gedaan ja. Bij twee van de drie in de finale zelfs.
Ik heb geen idee. Ik weet dat ik het eerste FOK!-toernooi gewonnen heb, de tweede in de finale heb verloren tegen geen idee en in het vorige BSG-toernooi door Reemi ben uitgeschakeld in de halve finale ofzo.quote:
wie nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een 5atb team met Demouge en Koevermans.
Die heb ik serieus alquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil een 5atb team met Demouge en Koevermans.
Not bad, ik ga even bouwen. Sowieso zoetquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik serieus al.
[ afbeelding ]
Bazenteam.
Koevermansquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik serieus al.
[ afbeelding ]
Bazenteam.
Dat is wel geniaal inderdaad, wilde dat meer spelers dat zouden hebben, snap eigenlijk niet dat HIGH/HIGH spelers een hele hoge stamina hebben in H2H maar dat ze alsnog ontzettend snel moe worden zoals in FUTquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Met Ronaldinhos workrate heb je nooit last van vermoeidheid
In-game of na de wedstrijd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal inderdaad, wilde dat meer spelers dat zouden hebben, snap eigenlijk niet dat HIGH/HIGH spelers een hele hoge stamina hebben in H2H maar dat ze alsnog ontzettend snel moe worden zoals in FUT
Op fut is het conditiesysteem heel andersquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal inderdaad, wilde dat meer spelers dat zouden hebben, snap eigenlijk niet dat HIGH/HIGH spelers een hele hoge stamina hebben in H2H maar dat ze alsnog ontzettend snel moe worden zoals in FUT
Fut is ander spel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Op fut is het conditiesysteem heel anders
Maar hoezo reageren de spelers dan zo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf niet echt populair gemaakt bij Arsenal.
Adebayor rijmt op snor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar hoezo reageren de spelers dan zo?
Omdat hij ze genaaid heeft? Ze zijn vast die kansloze celebration nog niet vergeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar hoezo reageren de spelers dan zo?
Die met City toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat hij ze genaaid heeft? Ze zijn vast die kansloze celebration nog niet vergeten.
Dat heb ik gemist dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat hij ze genaaid heeft? Ze zijn vast die kansloze celebration nog niet vergeten.
X1, u?quote:
Dat is nog steeds zijn standaard celebration in Fifaquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, ik zoek het filmpje nog wel even.quote:
Jammer dan dat ie altijd mistquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zijn standaard celebration in Fifa
goddomme...quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij gewoon in het sfeervak. Ik in RR. Hoger, dus kan ik op je plassen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij gewoon in het sfeervak. Ik in RR. Hoger, dus kan ik op je plassen
en hij ging dingen jatten bij arsenal toen ie weggingquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben je ook met Pellequote:Op woensdag 1 mei 2013 18:09 schreef vandermar het volgende:
Ik speel met mijn Feyenoord team en win 4-3 van het volgende team.
Eninho - wallyson - kelvin
Elton - Jaja - Lincoln
Azevedo - fereira - Kanu - ?
Die van liverpool
Gelijk doet hij quincy abeyi erin voor Eninho.
Hij was best wel goed, skill over use natuurlijk en vooral in de open ruimtes. Ik win 4-3 na de wedstrijd stuurt hij dat ik een pace abuser ben
Schoenen toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
en hij ging dingen jatten bij arsenal toen ie wegging
Hij loopt wel 1 op 1quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Reemi het volgende:
lekker jezus, dit zou verboden moeten worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog spelen straks?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]hier ook liggen, kan er zeker mee door ja
[ afbeelding ]
Deze overleven bij mij nog geen dag:quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die chocowafers ofzo zijn ook echt heerlijk
ff plaatje zoeken...
gevonden:
[ afbeelding ]
dunno, ligt eraan of er een any is. sowieso cl straksquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze overleven bij mij nog geen dag:
[ afbeelding ]
en een disconnect dus de gold cup weer gewonnenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
ik speel me nu toch een lagpot niet normaal
Dat klopt die wil ik ook graag zien, maar nog uurtje zo als er een any isquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dunno, ligt eraan of er een any is. sowieso cl straks
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze overleven bij mij nog geen dag:
[ afbeelding ]
Nee 5 Star weak foot en 4 star skill.quote:
Koningquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee 5 Star weak foot en 4 star skill.
Jammerquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
is het goed of jammer dat SIF Benteke gold is?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Diego LM is zo zinloos hij heeft totaal geen pace
goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
Goed.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
Jij bent dan ook een kneusquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Diego LM is zo zinloos hij heeft totaal geen pace
Bovenste.quote:
Uitspraak 1 Louis van Gaalquote:
Paintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |