quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
oeh he 16wk vandaag dan ben ik klaar met plassen voor mvm
Maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet elke keer in de kan plaste. Vooral 's nachts niet en ik had dit keer maar 1 kan gekregen dus als Ean bij mij was ging ik niet altijd naar de wc waar de kan stondquote:
Oh wat fijn! Ik vind het echt geen probleem en doe het met liefde, maar dat gehannes met die maatbeker..quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er ook weleens naast geplast. Hoe ik dat voor elkaar kreeg? ik zette hem in de wc pot ging precies maar goed mikken niet altijd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh wat fijn! Ik vind het echt geen probleem en doe het met liefde, maar dat gehannes met die maatbeker..Ik stootte 'm ook gister bijna om.
Oh zet jij 'm in de pot? Knap dat je uberhaupt nog in de kan mikt!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb er ook weleens naast geplast. Hoe ik dat voor elkaar kreeg? ik zette hem in de wc pot ging precies maar goed mikken niet altijd.
Dat gaat eigenlijk redelijk goed maar ik moet hem dan wel goed in de pot zetten of goed op de wc gaan zitten en dat ging dus niet altijd goed.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:47 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh zet jij 'm in de pot? Knap dat je uberhaupt nog in de kan mikt!Ik hou 'm vast en dan nog plas ik er nog weleens langs. Zou mijn gaatje kapot zijn?
Ik was bij mijn vorige zwangerschap eigenlijk continu beroerd, dus al dat gehannes steeds was geen leuke bijkomstigheid. Ik had me voorgenomen dat als ik me deze zwangerschap beter voelde dat ik dan wel weer mee zou doen, en tot nu toe voel ik me over het algemeen 'goed' (op een aantal vlagen en spaghettibenen na), dus als het goed is belt MvM me deze week voor de eerste afspraakquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik was vorige keer ook zooooo blij dat ik daar vanaf was.
ik heb het dit x ook niet gedaan..gedoe steeds
De leukste mijlpaal die er isquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Met een beetje pech rommel ik zo lekker door en ga ik nog overtijdquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Zet hem op Spirit! Succes!!
FR, dat is een hele fijne mijlpaal! Goed gedaan hoor!
Als iedereen zo snel doorbevalt sta ik dadelijk best even op 1! Spirit zal snel uit het lijstje gaan, XM haalt naar verwachting de 40 weken niet, lijkt mij. Shandaly, wat zijn jouw plannen?
Ah ik ook niet hoor! Ik was blij met 6 halfvolle flessen elke week. Vond het opzich niet vervelend om te doen, en alle beetjes helpenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet elke keer in de kan plaste. Vooral 's nachts niet en ik had dit keer maar 1 kan gekregen dus als Ean bij mij was ging ik niet altijd naar de wc waar de kan stond![]()
Maar ik hoop dat ik toch 1 spuit pregnyl bij elkaar geplast heb. Ik heb nl wel heel veel hcg
Ik verwacht ruim over tijd te gaan... nog geen enkel teken hier dat er een bevalling aan zit te komen... Drie jaar geleden had Lars het ook ontzettend naar zijn zin in mijn buik, die hebben ze ook met een inleiding moeten overtuigen dat het buiten mijn buik ook heel leuk kon zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Zet hem op Spirit! Succes!!
FR, dat is een hele fijne mijlpaal! Goed gedaan hoor!
Als iedereen zo snel doorbevalt sta ik dadelijk best even op 1! Spirit zal snel uit het lijstje gaan, XM haalt naar verwachting de 40 weken niet, lijkt mij. Shandaly, wat zijn jouw plannen?
Zoveel kreeg ik er niet vol hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah ik ook niet hoor! Ik was blij met 6 halfvolle flessen elke week. Vond het opzich niet vervelend om te doen, en alle beetjes helpen
Waarschijnlijk doordat je al veel vocht verliest door het spugen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zoveel kreeg ik er niet vol hoor.
ik plas niet zo veel volgens mij
ook dat. maar in niet zwangeretoestand plas ik ook niet veelquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doordat je al veel vocht verliest door het spugen...
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ook dat. maar in niet zwangeretoestand plas ik ook niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |