Amalia trekt leuk bij had ik het met ons mam over, ze heeft nog wel babyvetjes op d'r armen maar in haar snoet gaat ze steeds meer op Max lijken! En ze neemt haar rol lekker serieus, braaf uit zichzelf handje geven aan Armin, wauwiequote:Op woensdag 1 mei 2013 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat de rechtse (neem aan dat dat Alexia is) bij de jongens/mannen later het meest in de smaak gaat vallen..
Ja vooral vanuit financiëel oogpunt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pff geen leuk nieuws, sneu ook, zal een zware klap zijn voor zo'n cluppie!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef Lutte het volgende:
Oh Bos ik zat laatst op een feestje met een jongen te praten, dus ik vroeg waar hij vandaan kwam, uit G-town dus. 'Maar dat ken je vast niet' Dus ik zeg jawel joh, ligt tussen Ehv en Mierlo. Dat hoofd toen
Eet je die ook op? Ik stak vroegâh alles in m'n mondquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Retro puzzels, boekjes en wat speelgoed gekocht
En Berlinerbollen, en bij een hoop kinderen zelfgemaakte cupcakes gekocht.
Ja, dat bak je echt wel dood in de oven, die bacillenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eet je die ook op? Ik stak vroegâh alles in m'n mondtot ik hier op FOK! las van jaaa en dan hebben die kindjes dat gemaakt en gaan ze ondertussen in hun neus peuteren en wassen hun handen niet blabla.
Nu denk ik daar aan, maar steek het alsnog in m'n wawwel, het is toch gebakken![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eet je die ook op? Ik stak vroegâh alles in m'n mondtot ik hier op FOK! las van jaaa en dan hebben die kindjes dat gemaakt en gaan ze ondertussen in hun neus peuteren en wassen hun handen niet blabla.
Nu denk ik daar aan, maar steek het alsnog in m'n wawwel, het is toch gebakken![]()
Tenzij ze het nog aanraken als ze klaar liggen voor verkoopquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat bak je echt wel dood in de oven, die bacillen
Haha ja inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik koop het echt zelden bij van die zelfbakkids, maar idd, je denkt natuurlijk dat dat wel allemaal dood is, die bacterienziektekiemenshizzle , nadat het gebakken is.
TOTDAT je bedenkt dat die kinders het dan ook weer in gaan pakken, uit gaan pakken en aan je geven, en dat ze dan ook met die handjes ondertussen echt overal in en aan zitten
Ja, daarom ben ik ook 'allergisch' voor al het zelfgemaakte spul dat kindertjes verkopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tenzij ze het nog aanraken als ze klaar liggen voor verkoop![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadIk dacht ook altijd 'zo erg kan het toch niet zijn' tot ik het zusje van m'n vriend appelflappen zag bakken (is een jonkie nog). Lekker buiten in de tuin appels schillen, stukjes schil snoepen met de handjes volledig in de mond, hondje aaien, stuk appel op de grond ach maakt niet uit. Lepel in de mix, lepel in de mond, lepel in de mix. Meeeh
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook 'allergisch' voor kindertjes![]()
Vooral wanneer ze een kinderwagen besturenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, ik ben vaker allergisch voor ouders
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, ik ben vaker allergisch voor ouders
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral wanneer ze een kinderwagen besturen![]()
![]()
(* Bos81 deed dat zondag ook, maar dat kind is niet van mij![]()
)
Besturen prima, tegen mijn enkels aansturen is minder prima en dat gebeurt regelmatigquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral wanneer ze een kinderwagen besturen![]()
![]()
(* Bos81 deed dat zondag ook, maar dat kind is niet van mij![]()
)
Dat klopt. Maar ik ben allergisch voor onopgevoede kinderen en dat ligt toch echt aan de oudersquote:
Ik moet kokhalzen als ik het leesquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Van die moeders die met hun blote hand of met hun mouw die snotkukels van die jongen eruit halen, echt, als ik het zie zit ik te kokhalzen![]()
Of dat gore kwijlerige eten dat die kleintjes vanuit hun mond aan jou geven, ik pak het niet eens aan, houdoe!
Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen. Die dingen botsen overal tegenop en staan gruwelijk in de weg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Besturen prima, tegen mijn enkels aansturen is minder prima en dat gebeurt regelmatig
[..]
Dat klopt. Maar ik ben allergisch voor onopgevoede kinderen en dat ligt toch echt aan de ouders
Tja die mensen letten echt niet op. Ik weet dat jij dat wel doet, terwijl je ook nog eens Sjon in toom moet houden..quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zo reed er laatst zo een tokkie over Chico heen in de bus met dr kutbuggy, die heb ik wel ff verrot gescholden hoor, dat ze wel ff uit dr ogen kon kijken, dom geval
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet kokhalzen als ik het leesMaar denk dat het met je eigen koter anders is of zo? Van die kort pittig kapsel honderd foto's op FB ouders draaien wel op meer gebieden door zodra er nageslacht is uitgebroed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |