Sorry dat ik je beeld over uiterlijk niet deelquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kom op zegwat ben jij een simpel knulletje
daar gaat het niet om. ik zelf val ook niet snel op blond en ben ook niet blond. maar om iemands algehele uiterlijk af te keuren op haarkleur vind ik wel bijzonderquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Sorry dat ik je beeld over uiterlijk niet deel
Inderdaad, matig wijf ook nog.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Dusssss.... ik zie overal plaatjes van Gigi en het gaat helemaal niet om haar...
Misschien had ik het anders kunnen formuleren, maar hier komt het bij mij ook op neerquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zelf val ook niet snel op blond en ben ook niet blond
Die Jennifer (was het toch?) is wel een stuk boeiender als Gigi, inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gast! dit is niet de meid waar de OP om gaatga weg met je gigi ravelli
Jullie ook de hele tijd met jullie chagrijnige gedoe. Ik probeer dit topic nog enigszins op te fleuren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Dusssss.... ik zie overal plaatjes van Gigi en het gaat helemaal niet om haar...
Maar dat doe je wel meer met foto's van Jenniferquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook de hele tijd met jullie chagrijnige gedoe. Ik probeer dit topic nog enigszins op te fleuren.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
opfleuren? met pics van halfnaakte vrouwen doe je mij geen plezier. post anders wat pics van sixpackjes voor de vrouwelijke users hier?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook de hele tijd met jullie chagrijnige gedoe. Ik probeer dit topic nog enigszins op te fleuren.
Of dat inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
opfleuren? met pics van halfnaakte vrouwen doe je mij geen plezier. post anders wat pics van sixpackjes voor de vrouwelijke users hier?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
opfleuren? met pics van halfnaakte vrouwen doe je mij geen plezier. post anders wat pics van sixpackjes voor de vrouwelijke users hier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]gadver halve mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]Die handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]
[..]Ook hier werd ik niet zo vrolijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That dude there. I need his prosthetic leg.
goed om dit topic door te nemenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gigi Ravelli bedoel je?![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]FapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga zo doorquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |